Gå til innhold

Hevn? Har du?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

noen gang tatt hevn? Eller andre på deg?

Hva skjedde? Og slo dem/du tilbake?

Anonymkode: fc4ad...a67

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tok hevn. Backfire dilux. 

Var med venninne som behandla meg bedritent, skikkelig råttent. Så jeg svarte mindre pent på en av hennes overhyggelige kommentarer på min facebook side. Jeg ville at folk skulle spørre meg hva som var galt sånn at det var greit for meg å dele hennes oppførsel rundt. Endte bare med mer drama, de spurte kun henne så hun fikk lura ut noen flere løgner så nå snakker ikke de med meg lengre.

Anonymkode: b86f2...66b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tok hevn. Backfire dilux. 

Var med venninne som behandla meg bedritent, skikkelig råttent. Så jeg svarte mindre pent på en av hennes overhyggelige kommentarer på min facebook side. Jeg ville at folk skulle spørre meg hva som var galt sånn at det var greit for meg å dele hennes oppførsel rundt. Endte bare med mer drama, de spurte kun henne så hun fikk lura ut noen flere løgner så nå snakker ikke de med meg lengre.

Selvsagt gjorde det det. Du burde jo heller ha fortalt hva som foregikk til vennene dine. Ikke få det til å virke som at du henger ut en venninne på nett.

Anonymkode: 29b72...ea9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selvsagt gjorde det det. Du burde jo heller ha fortalt hva som foregikk til vennene dine. Ikke få det til å virke som at du henger ut en venninne på nett.

Anonymkode: 29b72...ea9

Jeg burde svart med falsk overhyggelighet slik som hun holdt på. Men akkurat da var jeg langt nede og hadde funnet ut at min gode venninne ikke var til å stole på. Men en god ting oppi det var at jeg fant ut at typen var til å stole på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du får bedre venner enn henne! 

Har noen ødelagt ekteskap eller jobbsammenheng osv for andre.. Mer grove grove ting og?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Håper du får bedre venner enn henne! 

Har noen ødelagt ekteskap eller jobbsammenheng osv for andre.. Mer grove grove ting og?

Ja. Det var veldig sårt. Først sier hun rett ut til meg at hun ikke eier grenser rundt han. Da var hun full så jeg trodde ikke hun mente det helt. For å så vise at hun mente det litt senere. Og når hun ble konfrontert så så jeg hva slags person hun var. Hun prøvde virkelig å ødelegge, men typen min er ikke sånn og han er til å stole på. 

Så skriver hun på veggen min noe sånn "hadde vært såå koselig å treffes igjen snart." Jeg svarte bare neitakk. Etter dette var hun overalt der jeg skulle på arrangement så likte hun det. Alle steder jeg la igjen kommentar så likte hun kommentaren etc. Hun ble så slitsomt overhyggelig. Så jeg tenkte bare å avskrive henne offentlig. Det hadde vært godt om mine venner hadde spurt meg hva som skjer. Men når de spør henne og hun svarer på den måten at hun ikke har gjort noe galt. I stedet for å si at hun hadde driti seg ut. Da gikk det galt da. Da var jeg automatisk den slemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, EvaLena skrev:

Karma is a bitch

Bare husk at du kan ende opp med svarteper til syvende og sist.

Virkelig! Jeg bare er ikke så flink til å svare sånne folk hyggelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare gjort mindre hevnaksjoner. Min første kjæreste dumpa meg, men fortsette å holde kontakten. Etter en stund fikk jeg meg kameratelefon og han begynte å hinte om at han ønsket noen dristige bilder. Jeg og en kompis som hadde veldig lite hårvekst tok noen feminine bilder av han iført mitt undertøy og sendte. Såeh, ja eksen endte da opp med å nappe løken til bilder av en gutt isteden for bilder av meg, men han vet ikke om det.

Ellers har jeg vært ganske forsiktig med hevn, og heller bare holdt meg unna fæle folk

Anonymkode: 45b26...7a9

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...