Gå til innhold

neeei! må jeg ta angrepillen??? :(

Missycat

Anbefalte innlegg

huff.. jeg var tankeløs i natt.. og jeg går ikke på p-piller... hvorfor har man aldri kondomer når man trenger dem?

jeg har 21 dagers syklus og er på dag 11 idag.. men jeg kjenner syklusen min godt og har ikke kjent noen eggløysingssmerter...

jeg har IKKE lyst å ta angrepillen, blir skikkelig dårlig av den! tør jeg gamble? noen som har god kjennskap til hvilke dager som er nogenlunde sikre?

at jeg aldri lærer....... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bjørnsdatter

Vil ikke anbefale deg å gamble, men å stikke på apoteket med en gang og kjøpe angrepiller og to pakker kondomer i samme slengen.

Husk at hvis det nå gikk galt, så blir det verre å gjøre noe med det senere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:-(

huff, jeg vet... skal kjøpe minst to pakker kondomer idag!!! men blir skikkeli dårlig av angrepillen jeg... og skal liksom kose meg i helgen.... arg....

(jeg er litt teit for jeg tenker jo "essda, jeg blir jo ikke gravid likevel....")

kanskje jeg bare må krype til korset...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnsdatter

Du blir helt sikkert dårligere av abortpillen hvis du tar den :(

Men du vet hva du må gjøre, ikke sant? :klem: God tur til apoteket!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja gjett om de ble... ;)

jippi-jey! er egentlig ikke trist i det hele tatt!! det blir nok verdt hver eneste magekrampe de to neste dagene... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med Bjørnsdatter, slike ting er det risky å gamble på, konsekvensene kan bli enoooorme. Så da er det bedre å lide litt nå, enn å havne opp i noe du ikke er klar for og ikke ønsker. Håper det går bra :trøste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

Unnskyld meg, men dette blir for dumt. Når du allerede har prøvd angrepillen, og vet at du blir dårlig av den, så klarer du likevel å utsette deg for det samme en gang til?

Når skal du lære? Hva må til for at du skal lære? Joda, alle har vel vært i situasjoner der det kan oppstå ting og tang. Men jeg syns det blir litt for dårlig unnskyldning å si, "hvorfor har man ikke kondom når man trenger dem"? Vel, du som IKKE bruker andre prevensjonsmidler, burde ha kondom tilgjengelig hele tiden. I alle fall om du ønsker å ha et sexliv.

På den andre siden, hvorfor er det en graviditet som er den verste tanken? Regner med at du kanskje ikke er i et fast forhold, og da bør en vel bekymre seg for verre saker enn en graviditet. Men meg om det.

Svaret på hva du bør gjøre, har du fått av andre her inne. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

herlig, madam felle. jeg syntes nesten det var rart å kunne legge inn et innlegg uten å få et slikt svar som du nettopp gav. men der kom det. takk for reprimaden, fortsett å vær feilfri du.. det må føles fantastisk :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...