AnonymBruker Skrevet 23. september 2016 #1 Skrevet 23. september 2016 Og jeg vet ikke lenger hvor jeg skal henvende meg.. Jeg har vært hos lege, flere gynekologer, sexolog, bekkenfysio.. Etter at jeg fødte min datter for 6 år siden skjedde det tydeligvis noe med underlivet mitt. Jeg kjenner ingenting ved penetrering lenger, og får ingenting utbytte av sex. Orgasme har jeg alltid hatt store problemer med å få, så det er liksom ikke noe som kan veie opp. Har noen tips om hva jeg kan forsøke? Anonymkode: 03aef...f54
Peter007 Skrevet 23. september 2016 #2 Skrevet 23. september 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Og jeg vet ikke lenger hvor jeg skal henvende meg.. Jeg har vært hos lege, flere gynekologer, sexolog, bekkenfysio.. Etter at jeg fødte min datter for 6 år siden skjedde det tydeligvis noe med underlivet mitt. Jeg kjenner ingenting ved penetrering lenger, og får ingenting utbytte av sex. Orgasme har jeg alltid hatt store problemer med å få, så det er liksom ikke noe som kan veie opp. Har noen tips om hva jeg kan forsøke? Anonymkode: 03aef...f54 Det var synd å høre. Ikke godt å si hva det er eller om det en mental sperre. Hvis du har sex med mer eller mindre ukjente menn kan dette med trygghet, og følelser ha noe å si. Det skjer ting i underlivet ved en fødsel men det skjer jammen med noe i hodet på damen med. Noen damer må ja sex uten kondom om de skal ha utbytte av sex. Noen andre uten prevensjon som p-piller. Ja det kan være en mental sperre siden du har prøvd eksperter på underliv. Siden du har vært hos flere eksperter, hva sier de? PS. kan være den gode hjelperen
AnonymBruker Skrevet 23. september 2016 #3 Skrevet 23. september 2016 Det er ikke noen mental sperre dessverre. Var sammen med bf et par år etter fødselen og var veldig trygg på ham, allikevel var sexlivet snudd på hodet. De ekspertene jeg har vært hos har ingen forklaring annet enn at bekkenmuskulaturen og nerver kan spille inn, men det er lite annet å gjøre med. Men så tenker jeg at det finnes jo folk som blir paralysert fra livet og ned og fortsatt kan opprettholde et sexliv så jeg burde jo finne en måte jeg også, men per dags dato er ting helt dødt... Anonymkode: 03aef...f54
AnonymBruker Skrevet 25. september 2016 #5 Skrevet 25. september 2016 Den 23.9.2016 at 18.57, smilo skrev: Blir du kåt? Onanerer du? ja, hvordan det? Anonymkode: 4ea3b...1e4
AnonymBruker Skrevet 25. september 2016 #6 Skrevet 25. september 2016 Den 23. september 2016 at 10.12, AnonymBruker skrev: Og jeg vet ikke lenger hvor jeg skal henvende meg.. Jeg har vært hos lege, flere gynekologer, sexolog, bekkenfysio.. Etter at jeg fødte min datter for 6 år siden skjedde det tydeligvis noe med underlivet mitt. Jeg kjenner ingenting ved penetrering lenger, og får ingenting utbytte av sex. Orgasme har jeg alltid hatt store problemer med å få, så det er liksom ikke noe som kan veie opp. Har noen tips om hva jeg kan forsøke? Anonymkode: 03aef...f54 Uff dette er mitt verste mareritt, har akkurat født og er drit redd for dette. Har dessverre ingen hode råd da deg virker som du har oppsøkt alle eksperter men sender deg en klem Anonymkode: 546fc...055
smilo Skrevet 26. september 2016 #7 Skrevet 26. september 2016 20 timer siden, AnonymBruker skrev: ja, hvordan det? Anonymkode: 4ea3b...1e4 Hvis du ikke hadde blitt kåt så hadde det vært noe av grunnen til manglende orgasme
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå