AnonymBruker Skrevet 23. september 2016 #1 Skrevet 23. september 2016 Har du hatt begge deler? Hva foretrekker du og føler deg mest vel med? Jeg er selv mest fornøyd med en såkalt lob (lang bob) fremfor langt, fordi jeg synes det rammer inn ansiktet bedre og fordi jeg nå kan ha håret løst uten å irritere meg over det sånn at jeg vil ha det opp i strikk 24/7. Håret får mer fylde og er også lettere å gre. Langt hår er fint det også, men jeg går nok ikke tilbake til det. Anonymkode: 6eb6d...3ee 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2016 #2 Skrevet 23. september 2016 Har hatt både langt, bob/lob og helt kort. Trives godt med både helt kort og langt, mens bob/lob ikke kler meg i det hele tatt. Men det kommer sikkert an på ansiktsform og personlighet, fint du har funnet noe som passer deg. Anonymkode: 1499a...862 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2016 #3 Skrevet 23. september 2016 Jeg har bob som et litt kortere i nakken, men som skrår ned til under haken. Jeg kler dette vemdog godt, og jeg har en hårtype som passer til denne klippen. Når jeg sparer håret til skuldrene så blir det veldig tungt og henger bare rett ned. Det er ikke så tykt, det bestør av masse tynne, rette hårstrå. Så siden jeg ikke ønsker kort hår (kjærringsveis), så blir det bob Skulle ønske jegn kunne hatt langt hår, men da måtte jeg fått in en permanent med store krøller/fall eller noe. Anonymkode: a4432...c6d
Gjest Margit Spat Skrevet 23. september 2016 #4 Skrevet 23. september 2016 Har hatt alle tre variantene. Den korteste boben er den som kler ansiktet mitt best, og passer også best til min hårtype. Helt langt hår er det jeg synes er vanskeligst å holde fint hele dagen. Lob er en god mellomting for meg.
Belle de Jour Skrevet 23. september 2016 #5 Skrevet 23. september 2016 Spinket og sparte håret i årevis, men ble aldri helt fornøyd. Innså vel til slutt at det aldri kom til å bli Blake Lively-tykt uansett hvor mye jeg sparte så klipte bob til litt under haka for litt siden og er strålende fornøyd! Ganske kort i nakken og litt lengre foran, også klipt slik at krøllene kommer fram litt. Med tanke på hvor mange kommentarer jeg har fått etter at jeg klipte meg innser jeg at det er noe jeg burde ha gjort for lengst! 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2016 #6 Skrevet 23. september 2016 Jeg har alltid hatt langt tykt hår ikke ulikt Blake Livelys hår i farge, lengde og tekstur, men siden likheten stopper der så valgte jeg nylig å teste ut en lob. Angrer ikke et sekund, jeg ser mye freshere ut og håret er latterlig lett å stelle. Jeg gikk for en såkalt Blunt bob som ikke er skrå, men helt rett. Anonymkode: 8313e...b74 1
Aamu Skrevet 23. september 2016 #7 Skrevet 23. september 2016 Jeg kan IKKE ha noe annet enn langt hår. Har tykt, tykt hår og bølger/krøller i det. Jeg får alltid latterlige kommentarer fra frisører når jeg er der ("HEHE, HAR DU KLIPPET AV ALT HÅRET ELLER?" <- kommentar fra frisørens kollegaer når det ligger en bærepose med hår på gulvet, litt satt på spissen og overdrevet). Hvis jeg klipper det kortere så står det rett ut og jeg ser ut som en sopp Så jeg, med mitt hår, holder meg til langt hår. Tyngden gjør at jeg kan ha det løst (etter å ha klint det inn med alskens oljer og leave-in balsam). Kommer veldig an på håret! Tviler ikke på at folk med normalt hår kan ha lob Kunne absolutt tenkt meg det selv, dersom det hadde gått an.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå