AnonymBruker Skrevet 23. september 2016 #1 Skrevet 23. september 2016 Hei:) jeg er en jente/ dame på 27 år. Jeg lurte på noe i forhold til "utdanning" . Jeg føler verden har blitt så dømmende. Det holder ikke med en vanlig jobb. Men uansett, så vil jeg ha noe mer. Jeg har jobbet med salg og service i en butikk i 8 år. Og det er mulighet for lederstilling i nærmeste fremtid. Er det noen som vet om no kurs eller en utdanning som ikke er alt for vanskelig i forholdt til dette. Noe som kanskje er litt bredere. Men det må være deltid? Anonymkode: d6a42...202
Pene sko... Skrevet 23. september 2016 #2 Skrevet 23. september 2016 (endret) Du kan ta en årsenhet (60 studiepoeng) innen økonomiske fag og bli såkalt bedriftsøkonom. Dette krever ikke altfor mye og gir deg en grunnleggende utdannelse. Endret 23. september 2016 av Pene sko...
AnonymBruker Skrevet 24. september 2016 #3 Skrevet 24. september 2016 Takk for svar jeg skal se åssen kurs som finnes. Tenkte på nett studier Anonymkode: d6a42...202
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå