Tatja Skrevet 23. september 2016 #1 Skrevet 23. september 2016 Dette er vel egentlig en filleting, men jeg irriterer meg over kolleger som ikke tar oppvask på jobb. Vi er kun 4 stk og jeg er den som ble ansatt sist. Jeg er en type som ikke vil gjøre mindre enn det som er naturlig, og jeg var på servicesida de første mnd. Tørket bordet og ryddet etter lunch, de andre bidro litt. Nå ser jeg at de andre aldri tar det. Er jeg borte noen dager, er det kjempeoppvask når jeg kommer til kontoret. Er det naturlig at jeg, som ble sist ansatt og vel egentlig har færrest oppgaver for øvrig, tar det? Enn så lenge gjør jeg det.
ops2 Skrevet 23. september 2016 #2 Skrevet 23. september 2016 http://www.bing.com/images/search?q=mora+di+jobber+ikke+her&view=detailv2&&id=F1C3AF8FC7BA2B79FBE064B7F63068042D161BDA&selectedIndex=12&ccid=ozyaYNHR&simid=608008456484490059&thid=OIP.Ma33c9a60d1d1948e05a04f02768993c3o0 Print ut, heng opp. Eller så kan du ta bilde av det som står igjen av skitne kopper, og sende til kollegaene med en melding: "Du glemte noe". Nei, det er vel litt for aggressivt. Men du bør ta opp at enten tar alle og rydder opp etter seg, eller så får dere ta turnus og en ukes rydding hver på skift? Og at oppvasken står igjen til du kommer tilbake, er rett og slett frekt.
EvaLena Skrevet 23. september 2016 #3 Skrevet 23. september 2016 Vi har samme problemet der jeg jobber. Av den grunn bruker jeg aldri pauserommet eller kjøkkenet. Når noen klager over syvseter er møkkete og rotete der, så sier jeg bare klart ifra at jeg ikke kommer til å rydde etter andre. Spiser der arbeidet mitt blir utført og rydder etter meg. Enkelt og greit. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå