Pussicat Skrevet 18. november 2004 #21 Del Skrevet 18. november 2004 Jeg dyrka urina og tok prøver i lange baner fordi jeg hadde kronisk UVI for noen år siden. Tok ultralyd også. Legene klarte ikke å finne noe galt med meg. Jeg fikk også høre det at jeg var altfor ung til å kunne være noe galt med . Da var jeg 21år... Men heldigvis så har dette nå sluppet taket. Håper dere andre som sliter med dette blir kvitt dette også! Jeg fant også ut at det hjalp å kutte ned på sukker som brus og godteri og mat det er mye sukker i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saga Skrevet 18. november 2004 #22 Del Skrevet 18. november 2004 Jeg sliter også veldig mye med urinveisinfeksjon og jeg er bare 19, men nå har jeg blitt henvist til å ta en hel røntgen sjekk og da får jeg kanskje løst det problemet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 18. november 2004 #23 Del Skrevet 18. november 2004 Jeg har bare fått det et par-3 ganger i mitt voksne liv, og da har det vært fordi jeg har hatt sex med en ny en og ikke tissa etterpå :oops: Hver gang!!! Så jeg har lært, og tisser alltid etter sex, og får aldri UVI... Shit! Det hadde jeg ingen anelse om at det hadde sammenheng en gang! Virker som mamma har gjort en dårlig jobb med informering Hvorfor er det sånn? I og for seg ikke noe problem da, for jeg må alltid tisse etter sex uansett... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 18. november 2004 #24 Del Skrevet 18. november 2004 fordi det er mye action i området når man har sex, og bakterier blir slengt veggimellom, og da er det fort gjort at noen lurer seg opp i urinrøret! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusen Skrevet 19. november 2004 #25 Del Skrevet 19. november 2004 JEg har løsningen på alles problemer! Jeg har også vært utrolig plaget med urinveisinfeksjon.. Opptil 5-6 i året. Jeg drikker fra før 2-3 liter vann om dagen, tisser ALLTID etter sex og gjør alt annet av forebyggende. Prøvde tranebærkapsler men det hjelp heller ikke.... Så fortalte bestemoren min om ei som var plaget men begynte på HIPREX og ikke hadde hatt plager på 15 år! Jeg spurte legen om jeg kunne få prøve og vips!: har ikke hatt et hint engang på 2 år!!!! Tar en tablett morgen og kveld. Det surner konstant urinen. Anbefales på det sterkeste! Hør med legen din, det er nemlig på blå resept! Jeg er FRIIIIII!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tomine Skrevet 19. november 2004 #26 Del Skrevet 19. november 2004 Prøv akupunktur eller fotsoneterapi. Det har hjulpet meg. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. november 2004 #27 Del Skrevet 19. november 2004 ...men jeg trodde Hiprex kunne være litt skummelt å bruke konstant, da det gir grobunn for sopp.. eller.. eh, husker ikke riktig altså.. Men jeg vet jeg har blitt advart mot å ta det konstant.. ??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomsterenka Skrevet 19. november 2004 #28 Del Skrevet 19. november 2004 Det enkleste (og da trenger du heller ikke drikke så mye) er å innta 2000 mg c-vitaminer, sammen med par glass vann... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 22. november 2004 #29 Del Skrevet 22. november 2004 jeg har vooooooooooooooooooooo ooooooooooooooooooooooooooooo ooooooooooooooooooooooooooooo ooooooooooooooooooooooooooooo ooooooooooooooooooooooooooooo ooooooooooooooooooooooooooooo ooooooooooooooooooooooooooooo ooooooooooooooooooooooooooooo ooooooooooooooooooooooooondt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 22. november 2004 #30 Del Skrevet 22. november 2004 dobbelt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bhsiltsk Skrevet 22. november 2004 #31 Del Skrevet 22. november 2004 dobbelt.. Hvis du har sååå vondt, bør du komme deg til legen! Det kan gå opp i nyrene, altså! :skremme-smiley: Hold underlivet ditt varmt, og drikk masse. Dette vet du allerede, men kom deg til legen, Ninakanin. Kjerringrådene virker bare forebyggende. Har du fått blærebetennelse, er legen neste. Har jeg forresten nevnt at du bør ta deg en tur til legen? ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 22. november 2004 #32 Del Skrevet 22. november 2004 ja jeg veeeeeeeeeet deeeet.. men det går over når jeg har vært våken et par timer. så jeg glemmer det ut at jeg ikke er helt frisk. så legger jeg meg, og så, dadadadaaaaaaaaaaaaaa vekkes jeg kjempetidlig av en blære som sier "au au au au au au". Men nå er planen å dra til byen og kjøpe prøveglass. Så tisser jeg imorgentidlig, og så drar jeg til legevakten etterpå!!! Fin plan? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bhsiltsk Skrevet 22. november 2004 #33 Del Skrevet 22. november 2004 ja jeg veeeeeeeeeet deeeet.. men det går over når jeg har vært våken et par timer. så jeg glemmer det ut at jeg ikke er helt frisk. så legger jeg meg, og så, dadadadaaaaaaaaaaaaaa vekkes jeg kjempetidlig av en blære som sier "au au au au au au". Men nå er planen å dra til byen og kjøpe prøveglass. Så tisser jeg imorgentidlig, og så drar jeg til legevakten etterpå!!! Fin plan? Likte ikke helt at morgentidlig, legevakt og etterpå ble nevnt i samme setning... Hvorfor vente til i morgen? Det har ikke noe å si når på døgnet du fremskaffer urinprøve, altså... Det er dine nyrer det kan gå ut over, og gjør det det - da MÅ du på sykehuset! :fy: Du har gått i mange nok dager nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 22. november 2004 #34 Del Skrevet 22. november 2004 Gjør det! Jeg har hatt nyrebekkenbetennelse en gang, da ventet jeg til jeg hadde kjempevondt i ryggen og 41 graders feber, orket nesten ikke å snakke med mamma i telefonen, så da kommanderte hon samboern min til å kjøre meg til legevakta.. anbefales ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bhsiltsk Skrevet 22. november 2004 #35 Del Skrevet 22. november 2004 Gjør det! Jeg har hatt nyrebekkenbetennelse en gang' date=' da ventet jeg til jeg hadde kjempevondt i ryggen og 41 graders feber, orket nesten ikke å snakke med mamma i telefonen, så da kommanderte hon samboern min til å kjøre meg til legevakta.. anbefales ikke [/quote'] Takk for det, Litjmæ! :-) Hører du dette, Ninakanin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 22. november 2004 #36 Del Skrevet 22. november 2004 men jeg vil ikke til legevakten i dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bhsiltsk Skrevet 22. november 2004 #37 Del Skrevet 22. november 2004 men jeg vil ikke til legevakten i dag.. Fordi du heller vil ha nyrebekkenbetennelse? Hmm??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 22. november 2004 #38 Del Skrevet 22. november 2004 hvorfor skal jeg få det på ett døgn...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bhsiltsk Skrevet 22. november 2004 #39 Del Skrevet 22. november 2004 hvorfor skal jeg få det på ett døgn...? Hvem vet hvor lang tid det tar å få det? Blærebetennelse er ikke noe å spøke med. Ikke nyrebekkenbetennelse heller. Vil du ikke bli frisk igjen da? Hva nå enn svaret blir, jeg skal ikke mase mer på deg, jeg :oppgitt: Du får gjøre det som du vil. Håper du blir frisk igjen snart, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 22. november 2004 #40 Del Skrevet 22. november 2004 Setter pris på maset, jeg trenger nok det Skal alltid klare meg selv jeg, gå lengst uten å gå til legen.. Men jeg vet at det kan være farlig, jeg bare trodde dte ville gå over av seg selv. Men first thing in the morning skal jeg til legen. Jeg lover dere! Ofte vil de ha morgenurin på legevakta, fordi resultatene er ofte lettere å tyde da har jeg fått inntrykk av. Jeg skal kjøpe glass i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå