AnonymBruker Skrevet 22. september 2016 #1 Del Skrevet 22. september 2016 Min datter fikk ikveld muligheten til å bli med på Bieberkonsert imorgen, da en bekjent har blitt syk og dermed gitt henne billetten. Hun skal dra med noen venninner - de er alle 15-16 år. Problemet er at de ikke er kjente i oslo eller har erfaring med å gå på så store konserter. Men de er fornuftige og oppegående, så vet det skal gå bra. Men vi bor litt utenfor oslo, og vi tenkte først vi kunne kjøre de (og hente). men forstår det slik at ingen kan kjøres til arenaen med bil, me ta shuttlebusser. Noen som vet hvor de bussene kjører? (Ifht å levere og hente jentene) Anonymkode: c528c...d33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2016 #2 Del Skrevet 22. september 2016 http://telenorarena.no/upcoming_events/justin-bieber/ Her er det masse info. Anonymkode: 7fba5...057 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bjørg47 Skrevet 22. september 2016 #3 Del Skrevet 22. september 2016 Ikke forgift jentungen med lavkultur! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2016 #4 Del Skrevet 22. september 2016 Kommer klysa til Norge i morgen, skrekk og gru. Tror jeg holder meg innelåst. Anonymkode: 221da...554 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2016 #5 Del Skrevet 23. september 2016 Så heldig hun er, da! Det går helt fint å kjøre nesten helt frem. Satt en gang på med noen som parkerte i et av forretningsbyggene på nord-siden av Telenor arena. Dere kan kjøre og hente de ved fx radisson-hotellet, eller det andre hotellet der. Bare ikke kjør lengre inn på området. Er ikke mane metrene å gå bort til arenaen da. Shuttlebussene er ofte veldig kaotiske, og tar laaaang tid. Anonymkode: 8b59a...4b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå