Gå til innhold

Pizzatips og avstemning

Pizza  

24 stemmer

1. 1. En kombinasjon som høres fristende ut (ost og tomatsaus er inkludert på alle)?

• Pizza med biff, skinke, sjampinjong og ananas
      0
    • Pizza med skinke, pepperoni, sjampinjong og ananas
      0
    • Pizza med kylling, kjøttboller, pepperoni, løk og ananas
      1
    • Pizza med bacon, pepperoni, paprika, løk og ananas
      3
    • Pizza med salami, paprika og løk
      1
    • Pizza med kylling, bacon og ananas
      2
    • Pizza med bacon, biff, sjampinjong og ananas
      0
    • Pizza med tacokjøttdeig, jalapenos, mais, nachos og oliven
      8
    • Pizza med biff, skinke, løk, oliven og sjampinjong
      3
    • Pizza med biff, bacon, pepperoni, sjampinjong, ananas og ruccola
      2
    • Pizza med kylling, kjøttboller, pepperoni, sjampinjong, ferske tomater og ananas
      2
    • Pizza med parmaskinke, biff, ruccola og ananas
      2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her tenkte jeg at vi kunne tipse hverandre litt i forhold til fyll på pizzaen. Har du noen spesifikke preferanser eller kombinasjoner, er det bare å fyre løs! Kommer selv med en liten uformell avstemning i forhold til dette.

Anonymkode: 4a911...dde

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil teste hvit pizza snart. Med crème fraiche, poteter, serranoskinke og spinat.Mozarella på toppen.

Skrevet

Ananas på nesten alt, jo! Men de så gode ut, alle forslagene dine (bortsett fra ananasen, men jeg er sær). Ellers er det et godt forslag med hvit pizza. Det er kjempegodt!

Anonymkode: cee4b...f5d

Gjest Margit Spat
Skrevet
16 minutter siden, Supersol skrev:

Vil teste hvit pizza snart. Med crème fraiche, poteter, serranoskinke og spinat.Mozarella på toppen.

Det er veldig godt. Kan også varieres med kylling istedenfor serrano. Jeg bruker fersk ruccola istedenfor spinat, for øvrig. 

Gjest Margit Spat
Skrevet

Til TS: jeg stemmer for de enkleste versjonene dine. For meg holder det med én type kjøtt av gangen, og helst uten ananas. 

Skrevet

Elsker pizza med artisjokk og parmaskinke. Og mange vegetarpizzaer har mye mer smak enn kjøtt- og kyllingpizzaer, så ender ofte opp med å bestille den med ekstra kjøtt, hehe. Smakte en vegetarpizza på Malta, som hadde grønne erter - det var sykt godt.

Når det kommer til avstemningen din, så syns jeg det var aaaalt for mye fyll på alle sammen. Man trenger absolutt ikke biff på en parma og ruccolapizza. Hadde aldri bestilt noen av de...

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, Margit Spat skrev:

Det er veldig godt. Kan også varieres med kylling istedenfor serrano. Jeg bruker fersk ruccola istedenfor spinat, for øvrig. 

Ja. Fersk ruccola er godt. :)

Skrevet

Du er tydeligvis veldig glad i ananas på pizza. 

Anonymkode: b6990...738

• Liker 5
Skrevet

Det er HF på litt for mage til at jeg orker å lese

Anonymkode: ae4f6...4e2

• Liker 1
Skrevet

Tyyyynn bunn med tomatsaus, mozzarella, tomatskiver, sjampinjong :hjertesmil:

Skrevet

bare ost, snike/kjøttdeig.

Anonymkode: 7e1fe...1a4

Skrevet

Noen som har en utprøvd oppskrift på hvitpizza de kan anbefale? Har prøvd litt av hvert det på pizza, det rareste er nok torsk. Skrev dessverre ikke ned hva jeg hadde i, for det ble godt!

Skrevet
5 timer siden, applestories skrev:

Noen som har en utprøvd oppskrift på hvitpizza de kan anbefale? Har prøvd litt av hvert det på pizza, det rareste er nok torsk. Skrev dessverre ikke ned hva jeg hadde i, for det ble godt!

Torsk på pizza????????

Skrevet
12 minutter siden, Supersol skrev:

Torsk på pizza????????

Ja, ble faktisk godt. Tror jeg hadde gulrot og muligens noe grønt på også.

Siden det ble godt prøvde jeg igjen, denne gang med tomatsaus på bunnen, et par dager etterpå. Det ble ikke godt. Kanskje derfor jeg aldri skrev ned oppskriften..

Skrevet
Et øyeblikk siden, applestories skrev:

Ja, ble faktisk godt. Tror jeg hadde gulrot og muligens noe grønt på også.

Siden det ble godt prøvde jeg igjen, denne gang med tomatsaus på bunnen, et par dager etterpå. Det ble ikke godt. Kanskje derfor jeg aldri skrev ned oppskriften..

Hørtes uvanlig ut. :)

Skrevet

Favoritten er pepperoni, biff og jalapenos. Jalapenos er det som gir pizzaen en ekstra liten piff! :essen2:

Skrevet

Så lenge det ikke er kokos eller pepperoni så tror jeg det skal gå bra for min del

Skrevet

Går jo nesten ikke an å stemme på noe, du har jo puttet ananas i alle pizzaene omtrent. Og på de få som ikke har det har du klart å putte andre eksteme ting som jalapenos eller oliven .....

Min favoritt pizza er pizza med blåmuggost :wow:

Skrevet (endret)

Tomatsaus, ost, masse sorte oliven, litt bacon og/eller biffkjøtt, sjampinjong og tynne tomatskiver.

Jeg lager ikke hvit pizza, men flammkuchen, det er veldig godt. :) Ofte bytter jeg løk og bacon mot purre og spekeskinke. Og et dryss med nykvernet pepper over i det den serveres.

Endret av Brunhilde
Skrevet

Tydeligvis ikke bare meg som elsker ananas på pizza :P Det eneste av alternativene jeg ville takket nei til den med oliven. Oliven klarer jeg ikke!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...