AnonymBruker Skrevet 22. september 2016 #1 Del Skrevet 22. september 2016 bor fra Biltema Hva gjorde jeg galt? Hun ønsket seg jo noe med diamanter på... Anonymkode: 6ac50...efa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2016 #2 Del Skrevet 23. september 2016 Anonymkode: 6ac50...efa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2016 #3 Del Skrevet 23. september 2016 Det var sikkert bare fordi biltema er billig, men har dårlig kvalitet på bor. Anonymkode: 19c1f...273 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2016 #4 Del Skrevet 23. september 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det var sikkert bare fordi biltema er billig, men har dårlig kvalitet på bor. Anonymkode: 19c1f...273 Ahh, at jeg ikke visste det. Takk for svar! Anonymkode: 6ac50...efa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stan Skrevet 23. september 2016 #5 Del Skrevet 23. september 2016 Tipper du kjøpte feil og for liten dimensjon. Damene er opptatt av størrelsen, selv om de ofte later som de ikke er det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
encore Skrevet 23. september 2016 #6 Del Skrevet 23. september 2016 Forklar henne at diamant er en basic stein som det finnes nærmest ubegrensede mengder av på lager, og at prisen er kunstig høy. En diamant fra Biltema ville nok gjenspeilet den egentlige verdien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullik Skrevet 23. september 2016 #7 Del Skrevet 23. september 2016 Fort gjort, sa Mr Bean etter at han tok feil da det var ringen og ikke skruen som ringen var festet til i butikkvinduet dama ønsket seg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 23. september 2016 #8 Del Skrevet 23. september 2016 Jeg har hørt at det er diamanter på platespillere også Kan jo være en artig gave...går ikke ann å bli sur da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå