AnonymBruker Skrevet 22. september 2016 #1 Del Skrevet 22. september 2016 I samvær med andre mennesker, har du sikkert opplevd noen av tingene jeg nevner. Er det noen av tingene jeg ramser opp som du synes er ekkelt eller føler deg ukomfortabel med? Eller tenker du ikke over slikt? Folk som går inn med sko Nesepilling Unnlater å vaske hendene, eventuelt for dårlig (etter dobesøk, før måltider, etter arbeid som medfører skitt på hendene osv) Har beina godt plantet oppi f. eks bussete, sofa etc Tar på alle mulige rare og/eller ekle gjenstander og ting de finner på bakken ute Berører intime/møkkete områder på kroppen, for så å forsyne seg av felles godteriboller f. eks Mødre/fedre som skifter bleier på sine barn på diverse bord rundt omkring (i stedet for å finne egnede steder) Raping og promping på upassende steder eller settinger Anonymkode: afdd1...c7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2016 #2 Del Skrevet 23. september 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Folk som går inn med sko -det er merkelig og respektløst. Nesepilling - visse ting kan man gjøre hjemme, alene... Unnlater å vaske hendene, eventuelt for dårlig (etter dobesøk, før måltider, etter arbeid som medfører skitt på hendene osv) -da får jeg lysst til å si noe, men det er jo opp til folk selv hvorDan de vil fremstå... men jeg spiser ikke maten folk har lagd hvis jeg ser slike ting f.eks. Har beina godt plantet oppi f. eks bussete, sofa etc -vet ikke om dette er riktig måte å ordlegge seg på, men jeg syns det ser trashy ut. Hvis jeg er på besøk/har besøk, og de andre Har beina i sofaen, blir jeg litt klein. Med mindre det er jentekveld eller noe, så poenget er å slappe av. Tar på alle mulige rare og/eller ekle gjenstander og ting de finner på bakken ute - aldri opplevd noen gjøre. Berører intime/møkkete områder på kroppen, for så å forsyne seg av felles godteriboller f. eks - da slutter jeg å spise. Ferdig. Mødre/fedre som skifter bleier på sine barn på diverse bord rundt omkring (i stedet for å finne egnede steder) -hvis det ikke er muligheter for noe annet, skjønner jeg det, men ikke hvis det er stellerom eller andre muligheter like ved. Raping og promping på upassende steder eller settinger -jeg hater det. Og personene som gjør slikt ser at jeg blir ukomfortabel.. ihvertfall de som kommenterer etterpå også. Man hører forskjell på en rap som ikke er planlagt og en som nærmest er fremskyndet. Anonymkode: afdd1...c7b Anonymkode: 8eb14...52c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Enhorning Skrevet 23. september 2016 #3 Del Skrevet 23. september 2016 Ville reagert på det meste på listen, men det jeg faktisk har sett i virkeligheten er folk som ikke vasker hendene etter å ha vært på do. Bor i en liten leilighet og jeg kan faktisk høre (uansett hvor pinlig det er) om folk vasker hender eller ikke, og jeg kjenner jeg blir kvalm når jeg hører de ikke gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissCroft Skrevet 24. september 2016 #4 Del Skrevet 24. september 2016 Jeg ville helt klart ha reagert på de tingene ja. Det var en fyr jeg av ren høflighet måtte ta i hånden etter at han klødde seg i skrittet (han trodde sikkert at ingen så ham). La meg si det sånn, jeg benyttet første og beste andledning til å vaske meg på hendene etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lipgloss Skrevet 24. september 2016 #5 Del Skrevet 24. september 2016 Ja jeg reagerer på alle de tingene du beskriver skulle tro jeg hadde skrevet lista selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blikkboks Skrevet 24. september 2016 #6 Del Skrevet 24. september 2016 Reagerer ar på alt utenom å ha føtene i sofaen. Er det ekkelt? (Reager dersom føtene er velsig skitne, sjølvsagt) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå