Sandraelene Skrevet 22. september 2016 #1 Skrevet 22. september 2016 Vi har nå vært sammen hver dag i noen måneder, uten de gangene vi er på jobb osv. Vi tilbringer som oftest kveldene på sofaen der vi ser film, prater eller bare ligger å koser med hverandre. Han var for en liten stund siden på fest der han hadde sex med en annen kvinne, noe jeg vet han angrer på. Det gikk et rykte etter at det skjedde om at de fortsatt hadde kontakt, jeg tok det opp med han og han ble veldig sint. Ikke på meg men de som var ute etter å ødelegge mellom oss, jeg vet også at det er sant at de ikke har kontakt da han viste meg en mld med en gang jeg spurte om de hadde kontakt, der viste bare en melding fra henne som han ikke hadde svart på..Men vi pratet sammen etterpå og han lovet meg at han skulle kunn være med meg. Jeg merker jo på han at han liker meg, men etter den episoden med den andre dama sa han til meg at han begynner å like meg veldig godt, han har også tatt meg med på en hotellweekend, han har møtt vennene mine og han er veldig glad i å ligge å holde rundt meg å slike ting. Det er alltid han som tar intiativ til kyssing og slike ting da jeg er så usikker på meg selv at jeg ikke tørr, da jeg er redd for å bli avvist. Derav kommer også det at jeg ikke tørr å snakke med han om hvor vi er, jeg er hodestups forelsket men jeg klarer ikke å sette fingeren på om han er det. Han har veldig sjelden tatt meg med ut blandt andre, og jeg har ikke møtt noen andre enn de felles vennene vi har. Han sier at han har pratet om meg til vennene sine. Han er ikke så veldig flink til å komme med komplimenter heller, det fineste jeg har hørt han si er da jeg spurte om hva han ville se på, og han svarte "deg".. Han er veldig sånn at han vil meg godt, og han gjentar ofte hvor snill jeg er og god jeg er. Og han kommer alltid til meg etter jobb o.l... Det er alltid han som spør om han kan komme på besøk også, og jeg vet at det ikke bare er sex han er ute etter, da han ofte heller vil bare ligge å prate å kose.. Så da er det jeg lurer på, er han også litt forelska? Vi er eksklusive, men jeg vet ikke helt hvordan jeg skal vite om han virkelig er interessert eller om jeg bare er en "stopp".. Jeg holder på å bli gal. Takk for alle svar, det kan hjelpe mye om jeg får en viss pekepinn på hvor vi er. Jeg har vært alene i 3 år og det siste forholdet var ikke akkurat så problemfritt, derav kommer også usikkerheten min
AnonymBruker Skrevet 22. september 2016 #2 Skrevet 22. september 2016 I mine ører høres han ut som en forferdelig person som kun bruker usikkerheten din til å ha seg noe midlertidig. Alle varsellamper går av ut fra måten du beskriver han på. Ser du ikke det selv? Ikke stol på han er mitt tips, finn deg heller en real kar. Anonymkode: cf811...9d4 6
AnonymBruker Skrevet 22. september 2016 #3 Skrevet 22. september 2016 Kan være han holder på med flere samtidig virker som den typen tror han er så kul med flere hull å stikke tissen sin inn i. Anonymkode: 295f1...9a6 2
AnonymBruker Skrevet 22. september 2016 #4 Skrevet 22. september 2016 Han bruker deg til det kommer noen bedre, uten tvil. Hvorfor ellers skulle han hatt sex med noen andre? Ærlig talt. Han vet at du er der uansett. Du setter ingen grenser. Anonymkode: 358b4...e87 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2016 #5 Skrevet 22. september 2016 Exclusive og har sex med andre? Ingen menn angrer på sex hallo. Hvor gamle er dere? Anonymkode: 8b41e...724 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2016 #6 Skrevet 22. september 2016 Jepp, du må være fullstendig blind av forelskelse hvis du ikke ser selv at han utnytter deg. Han har ingen respekt for deg. Jo fortere du kutter ut han fra livet ditt jo bedre. Ikke la han tråkke på deg og bryte deg ned. Hadde ikke stolt på et ord av det han sier, heller ikke meldinger. Er da ikke så vanskelig for han å slette meldinger an ikke vil du skal se. Du har funnet deg en som manipulerer deg. Anonymkode: 6f2cb...2e4 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2016 #7 Skrevet 22. september 2016 Hvor lenge har dere holdt på og hvor gamle er dere ca? Det har litt å si. Hvis han har sex med andre når dere har avtalt å være eksklusive så er det knallrød varselslampe. Anonymkode: 6c784...89e
AnonymBruker Skrevet 22. september 2016 #8 Skrevet 22. september 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du har funnet deg en som manipulerer deg. Anonymkode: 6f2cb...2e4 Kan ikke engang kalle det for manipulering TS er bare stokk dum. Anonymkode: 295f1...9a6
Gjest Coolaid Skrevet 22. september 2016 #9 Skrevet 22. september 2016 41 minutter siden, Sandraelene skrev: Vi har nå vært sammen hver dag i noen måneder, uten de gangene vi er på jobb osv. Vi tilbringer som oftest kveldene på sofaen der vi ser film, prater eller bare ligger å koser med hverandre. Han var for en liten stund siden på fest der han hadde sex med en annen kvinne, noe jeg vet han angrer på. Det gikk et rykte etter at det skjedde om at de fortsatt hadde kontakt, jeg tok det opp med han og han ble veldig sint. Ikke på meg men de som var ute etter å ødelegge mellom oss, jeg vet også at det er sant at de ikke har kontakt da han viste meg en mld med en gang jeg spurte om de hadde kontakt, der viste bare en melding fra henne som han ikke hadde svart på..Men vi pratet sammen etterpå og han lovet meg at han skulle kunn være med meg. Jeg merker jo på han at han liker meg, men etter den episoden med den andre dama sa han til meg at han begynner å like meg veldig godt, han har også tatt meg med på en hotellweekend, han har møtt vennene mine og han er veldig glad i å ligge å holde rundt meg å slike ting. Det er alltid han som tar intiativ til kyssing og slike ting da jeg er så usikker på meg selv at jeg ikke tørr, da jeg er redd for å bli avvist. Derav kommer også det at jeg ikke tørr å snakke med han om hvor vi er, jeg er hodestups forelsket men jeg klarer ikke å sette fingeren på om han er det. Han har veldig sjelden tatt meg med ut blandt andre, og jeg har ikke møtt noen andre enn de felles vennene vi har. Han sier at han har pratet om meg til vennene sine. Han er ikke så veldig flink til å komme med komplimenter heller, det fineste jeg har hørt han si er da jeg spurte om hva han ville se på, og han svarte "deg".. Han er veldig sånn at han vil meg godt, og han gjentar ofte hvor snill jeg er og god jeg er. Og han kommer alltid til meg etter jobb o.l... Det er alltid han som spør om han kan komme på besøk også, og jeg vet at det ikke bare er sex han er ute etter, da han ofte heller vil bare ligge å prate å kose.. Så da er det jeg lurer på, er han også litt forelska? Vi er eksklusive, men jeg vet ikke helt hvordan jeg skal vite om han virkelig er interessert eller om jeg bare er en "stopp".. Jeg holder på å bli gal. Takk for alle svar, det kan hjelpe mye om jeg får en viss pekepinn på hvor vi er. Jeg har vært alene i 3 år og det siste forholdet var ikke akkurat så problemfritt, derav kommer også usikkerheten min Spør ham hva han tenker om forholdet og om deg.
Sandraelene Skrevet 22. september 2016 Forfatter #10 Skrevet 22. september 2016 Ts her.. Altså, vi ble enige om å ikke være med andre da han fortalte at han hadde vært med hun andre dama. Vi er begge 2 godt opp i 20-årene.. Han har jo sagt at han har begynt og like meg, og han involverer meg når han snakker om ting i fremtiden. Mulig jeg er stokk dum som en her oppe sier, men det er mye mer enn det jeg har skrevet ned her.. Dette var mer negativt om han enn det posetive ser jeg nå.. Jo, det er godt mulig jeg er blind av forelskelse men jeg er nok ikke den første som er det heller..
AnonymBruker Skrevet 22. september 2016 #11 Skrevet 22. september 2016 Dere er ekslusive, men han har hatt sex med en annen og du har aldri truffet vennene hans? Utifra innlegget ditt og hvordan du skriver at han er rundt deg virker det kun som han nyter singellivet. Han får alle fordelene ved å være i et forhold med deg, uten forpliktelsen. Han kan dermed søke bekreftelse, omsorg og kos hos andre også. Anonymkode: 6530e...9a1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2016 #12 Skrevet 22. september 2016 Allerede på tredje setning er det jo klart at han ikke er noe å samle på. Anonymkode: 9e88f...01d
Sandraelene Skrevet 22. september 2016 Forfatter #13 Skrevet 22. september 2016 Ha Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Dere er ekslusive, men han har hatt sex med en annen og du har aldri truffet vennene hans? Utifra innlegget ditt og hvordan du skriver at han er rundt deg virker det kun som han nyter singellivet. Han får alle fordelene ved å være i et forhold med deg, uten forpliktelsen. Han kan dermed søke bekreftelse, omsorg og kos hos andre også. Anonymkode: 6530e...9a1 Det skjedde før vi snakket om at det kunn skulle være oss. Og grunnen til at jeg ikke har møtt vennene er vell pga at han ikke kommer herfra og de nærmeste vennene han har her er våre felles venner. Ikke at jeg prøver å unnskylde han eller noe. Men jeg har fått venneforespørsel av 2 av vennene hans som jeg ikke har møtt, så det er tydelig at de vet om meg også..
Gjest Lithe. Skrevet 22. september 2016 #14 Skrevet 22. september 2016 (endret) 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dere er ekslusive, men han har hatt sex med en annen og du har aldri truffet vennene hans? Utifra innlegget ditt og hvordan du skriver at han er rundt deg virker det kun som han nyter singellivet. Han får alle fordelene ved å være i et forhold med deg, uten forpliktelsen. Han kan dermed søke bekreftelse, omsorg og kos hos andre også. Anonymkode: 6530e...9a1 Ro ned nå. Hun får vel like mye igjen i dette som han gjør, dette blir å pålegge han dårlige intensjoner bare fordi han ikke er kjæresten hennes med en gang. Ts. Du må snakke med han om hvor dere står, lik @Coolaid sier over her. Endret 22. september 2016 av Lithe.
ajarRun Skrevet 22. september 2016 #15 Skrevet 22. september 2016 1 minutt siden, Sandraelene skrev: Ha Det skjedde før vi snakket om at det kunn skulle være oss. Og grunnen til at jeg ikke har møtt vennene er vell pga at han ikke kommer herfra og de nærmeste vennene han har her er våre felles venner. Ikke at jeg prøver å unnskylde han eller noe. Men jeg har fått venneforespørsel av 2 av vennene hans som jeg ikke har møtt, så det er tydelig at de vet om meg også.. Du burde kanskjer bytte brukernavn? kan umulig være så mange sandra elene i norge...
Sandraelene Skrevet 22. september 2016 Forfatter #16 Skrevet 22. september 2016 3 minutter siden, amativeReflection skrev: Du burde kanskjer bytte brukernavn? kan umulig være så mange sandra elene i norge... Jeg heter ikke Sandra elene, Sandra er fornavn, elene er noe av mitt etternavn
AnonymBruker Skrevet 22. september 2016 #17 Skrevet 22. september 2016 4 minutter siden, Sandraelene skrev: Ha Det skjedde før vi snakket om at det kunn skulle være oss. Og grunnen til at jeg ikke har møtt vennene er vell pga at han ikke kommer herfra og de nærmeste vennene han har her er våre felles venner. Ikke at jeg prøver å unnskylde han eller noe. Men jeg har fått venneforespørsel av 2 av vennene hans som jeg ikke har møtt, så det er tydelig at de vet om meg også.. Jeg hadde ikke godtatt at den jeg holder på med hadde hatt sex med andre mens vi holdt på, men der må du finne ut selv hva som er greit for deg. Likevel reagerer jeg på at han blir sint når du tar det opp og skylder på "de som prøver å ødelegge for dere"... Jeg tenker manipulasjon fra hans side umiddelbart. Spesielt når du kombinerer det med alt det andre du skriver om han. Anonymkode: 6f2cb...2e4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå