Gjest forundret Skrevet 18. november 2004 #1 Skrevet 18. november 2004 jeg drev og ryddet tidligere i dag og fant tilfeldigvis (snoket ikke altså, hehe) en kvittering fra amazon.com for en kjærlighetscd med navn Gift of Love som var bestilt av typen.. Var det merkelig da tenker dere? Jo, det er det, fordi kvitteringen er fra i juni og jeg vet ikke om noen i våre kretser som har bursdag rundt da, og jeg har ikke fått noe (har hatt både jubileum og bursdag siden i juni) Og.. Han bestilte det i jobben sitt navn og sørget for at den ikke ble levert her hjemme. Bør jeg bli bekymret?
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 18. november 2004 #3 Skrevet 18. november 2004 Jeg synes du skal spørre ham, jeg. Kanskje det var i forbindelse med jobben på en eller annen måte?
Gjest Cerise Skrevet 18. november 2004 #4 Skrevet 18. november 2004 Du bør spørre han om dette ja.. for det kan hende at det bare er en helt grei forklaring på dette. og om det ikke er en grei forklaring, er det vel best å få vite det også.. lykke til.
Gjest Anonymous Skrevet 18. november 2004 #5 Skrevet 18. november 2004 Ville ventet til etter jul jeg for å se om den er til deg :-)
Gjest Anonymous Skrevet 18. november 2004 #6 Skrevet 18. november 2004 Tidlig ute med å kjøpe julegaver han gitt....
Gjest *Fiona* Skrevet 18. november 2004 #7 Skrevet 18. november 2004 Spør direkte. Så lenge du ikke snoket er jo ikke det noe problem. Legg merke til stemme og kroppssråk når han svarer...
Gjest Milah Skrevet 18. november 2004 #8 Skrevet 18. november 2004 Er enig med de andre her. Spør han så får du et svar. Vi jenter har jo en tendens til å overanalysere ting, og det kan jo hende det er helt uskyldig. Kanskje han kjøpte den til deg, men har glemt å gi den til deg? Uansett er det bedre å spørre og få et svar, enn å gå rundt å lure og mest sannsynelig gjøre det til noe større enn det i utgangspunktet er!
Brudulja Skrevet 20. november 2004 #10 Skrevet 20. november 2004 Har du snakket med han? Jeg hadde definitivt spurt hvis jeg var i samme situasjon.
Gjest Anonymous Skrevet 22. november 2004 #11 Skrevet 22. november 2004 Jeg hadde blitt litt mistenksom tror jeg. Hadde ihvertfall spurt han ansikt til ansikt. Reaksjonen hans og det svaret han klarer å komme med umiddelbart, vil gi deg det svaret du trenger!!
Gjest Cerise Skrevet 23. november 2004 #12 Skrevet 23. november 2004 har du som startet tråden her konfrontert han med dette nå? Eller venter du og ser hva som skjer..?
Gjest Anonymous Skrevet 23. november 2004 #13 Skrevet 23. november 2004 Bare et forsøk på å komme med enkle svar og ikke male fanden på veggen uten videre: Kanskje han var ute etter en bestemt sang og denne fantes på akkurat denne CD'en. Er det f.eks. mulig at han kan ha brukt en sang til noe på jobben?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå