TinaChristina Skrevet 23. september 2016 Forfatter #22 Skrevet 23. september 2016 30 minutter siden, Jerry Lee skrev: Menes det diagnostiserte fobier? Eller bare noe man syns er ubehagelig? Folk ser nemlig ut til å tro at ubehag = fobi. Diagnostisert fobi er en sykdom. Hva det andre er aner jeg ikke hva kalles..... Her menes diagnostiserte fobier såvel som redsler for noe.
Bjørg47 Skrevet 23. september 2016 #24 Skrevet 23. september 2016 32 minutter siden, Jerry Lee skrev: Menes det diagnostiserte fobier? Eller bare noe man syns er ubehagelig? Folk ser nemlig ut til å tro at ubehag = fobi. Diagnostisert fobi er en sykdom. Hva det andre er aner jeg ikke hva kalles..... Man kan ha en tilstand eller sykdom selv om den ikke er diagnostisert. Her menes fobier av alle slag, angst for spesifikke objekter, situasjoner eller annet man er redd for. 1
Fru Uperfekt Skrevet 23. september 2016 #25 Skrevet 23. september 2016 Edderkopper, men kun innendørs ute får det bra 1
Gjest Ajax Skrevet 23. september 2016 #26 Skrevet 23. september 2016 35 minutter siden, Supersol skrev: Veps, overfall/ voldtektsmenn og heiser. Kan tenke meg kombinasjonen av de tre blir ille for de aller fleste 😅
AnonymBruker Skrevet 23. september 2016 #27 Skrevet 23. september 2016 4 minutter siden, Cyrus skrev: Kan tenke meg kombinasjonen av de tre blir ille for de aller fleste 😅 Voldtektsveps 😬 Anonymkode: 5b87f...939 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2016 #28 Skrevet 23. september 2016 Jeg har agrofobi.. Takler ikke store åpne plasser særlig godt. Klarer heller ikke slappe av dersom dører er åpne, MÅ alltid lukke dem. Kan heller ikke sitte fremst i et fly/ tog/ buss osv, da jeg MÅ ha et sete fremfor meg. Merkelig greie altså.. så er jeg insane redd for maur. Sånn at jeg begynner å grine hvis jeg går et sted hvor det er mer enn én av dem på bakken. Begynner å hoppe og løpe rundt som en gal, og blir helt hysterisk . Dette kommer av traumer fra barndommen..... Anonymkode: d118f...680
AnonymBruker Skrevet 23. september 2016 #29 Skrevet 23. september 2016 Veps og biller. Grøss! 😨 Anonymkode: 2a93f...a66
AnonymBruker Skrevet 24. september 2016 #30 Skrevet 24. september 2016 Nabo kjerringa som står og sikler på verandaen min uten tillatelse, og på soveromsvinduet mitt om natta. De sier vi som er plaget, kan ringe politi. Prøver og unngå naboen. Har fått nok. Det gjør meg skeptisk. Har vel ikke fobi over det. Anonymkode: 68e4a...586
Frøkenfryd30 Skrevet 24. september 2016 #31 Skrevet 24. september 2016 Vepser, oppkast (se/høre andre gjøre det er faktisk værst) og tannleger.
Gjest Supersol Skrevet 24. september 2016 #32 Skrevet 24. september 2016 18 timer siden, Cyrus skrev: Kan tenke meg kombinasjonen av de tre blir ille for de aller fleste 😅 Hahaha ja.
Gjest Supersol Skrevet 24. september 2016 #33 Skrevet 24. september 2016 Den Friday, September 23, 2016 at 10.16, Cyrus skrev: Jeg har fobi mot gamle damer som spiser. Må snu meg bort for ikke å få angst. Og gresshopper gir meg noia. Trodde det skulle gå over noe etter at jeg prøvde å spise en, men det hjalp ingenting. Helt for jævlig når de suger seg i tennene ( gebisset) etter at de har spist.
Gjest Cartman Skrevet 24. september 2016 #34 Skrevet 24. september 2016 Fobi mot veps og feminister. Faktisk er de to skremmende like. Begge bråker noe vanvittig, har et hissig gemytt og kommer når du minst venter det. Dronningvepsen er jo feministenes våte drøm. En feit naken dundre som skal bestemme over alle andre.
AnonymBruker Skrevet 24. september 2016 #35 Skrevet 24. september 2016 Å se spytt. Enten brekker jeg meg/kaster opp eller så blir jeg svimmel og uvel. En gang spyttet eksen på meg, og da fikk jeg angstanfall. Ellers sliter jeg veldig når andre pusser tennene, spytter eller snakker om spytt. Vil ikke kalle det en fobi, heller kraftig angst. Anonymkode: 6221e...8b5
AnonymBruker Skrevet 24. september 2016 #36 Skrevet 24. september 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Å se spytt. Enten brekker jeg meg/kaster opp eller så blir jeg svimmel og uvel. En gang spyttet eksen på meg, og da fikk jeg angstanfall. Ellers sliter jeg veldig når andre pusser tennene, spytter eller snakker om spytt. Vil ikke kalle det en fobi, heller kraftig angst. Anonymkode: 6221e...8b5 Men hvordan takler du ditt eget spytt ? 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: 3a1e6...252
AnonymBruker Skrevet 24. september 2016 #37 Skrevet 24. september 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men hvordan takler du ditt eget spytt ? Anonymkode: 3a1e6...252 I munnen takler jeg det fint, utenfor munnen takler jeg det greit. Det har tatt mange år å komme dit, før kinne jeg ikke pusse tennene uten å brekke meg, nå går det stort sett greit. Spytter aldri ellers, for det takler jeg ikke. Anonymkode: 6221e...8b5
annebanane Skrevet 24. september 2016 #38 Skrevet 24. september 2016 Sliter litt med navler. Det vil si spesielt utovernavler og når folk skal ta på meg rundt/over og i navlen. Ta hvor enn du vil på magen, men når en kommer til navleområdet blir jeg stiv som en stokk og konsentrerer meg skikkelig 2
Aamu Skrevet 24. september 2016 #39 Skrevet 24. september 2016 Jeg har fobi mot edderkopper, dersom de er av en viss størrelse. Har også fobi mot å fly (dvs sitte i en flymaskin). Høydeskrekk har jeg også, men det har faktisk blitt litt bedre. Men har skikkelig fobi mot meitemark! De er så FORFERDELIG SKUMLE
Olaug Olsen Skrevet 24. september 2016 #40 Skrevet 24. september 2016 Jeg har fobi mot sykdommer og helsevesenet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå