AnonymBruker Skrevet 22. september 2016 #1 Del Skrevet 22. september 2016 Jeg har egentlig hatt litt småvondt i hodet i hele dag. Men nå for ca en time siden slo den inn for fullt! Det verker altså så forferdelig på venstre siden av hodet (tinningen) at jeg blir litt bekymret! Jeg er også litt kvalm og svimmel. Jeg ble også utrolig slapp nå, så jeg orker regelrett ikke å reise meg fra sengen for å finne smertestillende. Men om jeg hadde tatt det, hadde det helt sikkert ikke hjulpet - for det pleier det aldri å gjøre når jeg har hodepine (har det ganske ofte). Denne er dog mye kraftigere enn ellers. Noe annet som hjelper? Anonymkode: bbbe7...52d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2016 #2 Del Skrevet 22. september 2016 Kom deg til lege i morgen. Uansett om det ikke har gått over eller ikke så bør du sjekke opp dette. På meg fungerer ibux + paracet, med mindre jeg har migrene. Det høres ikke ut som du har migrene, men jeg vet ikke. Legg deg på et kaldt, mørkt rom. Ta ibux + paracet. Hvis det ikke virker og du fortsatt er bekymret ring legevakten. De vet om du bør komme på en sjekk eller ikke. God bedring. Anonymkode: df4be...bb2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2016 #3 Del Skrevet 22. september 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kom deg til lege i morgen. Uansett om det ikke har gått over eller ikke så bør du sjekke opp dette. På meg fungerer ibux + paracet, med mindre jeg har migrene. Det høres ikke ut som du har migrene, men jeg vet ikke. Legg deg på et kaldt, mørkt rom. Ta ibux + paracet. Hvis det ikke virker og du fortsatt er bekymret ring legevakten. De vet om du bør komme på en sjekk eller ikke. God bedring. Anonymkode: df4be...bb2 Takk for svar :-) hvor mange av hver? Liksom Ibux og paracet Anonymkode: bbbe7...52d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2016 #4 Del Skrevet 22. september 2016 Ring legevakten og spør om det kan være alvorlig? Anonymkode: 4cba6...23f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2016 #5 Del Skrevet 22. september 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ring legevakten og spør om det kan være alvorlig? Anonymkode: 4cba6...23f Mener du virkelig det er nødvendig? Anonymkode: bbbe7...52d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2016 #6 Del Skrevet 22. september 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mener du virkelig det er nødvendig? Anonymkode: bbbe7...52d Har du diagnose på hodeverken? Dersom du har migrene e.l, så er det kanskje normalt. Men om du har utviklet hodeverk for noen uker siden og det plutselig har blitt verre, så hadde nå jeg blitt bekymret. Anonymkode: 4cba6...23f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2016 #7 Del Skrevet 22. september 2016 Høres ut som migrene. Legg deg i et mørkt rom, uten lys eller lyd. Fortsetter dette bør du få skjekka det opp, eventuelt få migrenemedisin eller forebyggende. Anonymkode: 96b7c...dbc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2016 #8 Del Skrevet 22. september 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har du diagnose på hodeverken? Dersom du har migrene e.l, så er det kanskje normalt. Men om du har utviklet hodeverk for noen uker siden og det plutselig har blitt verre, så hadde nå jeg blitt bekymret. Anonymkode: 4cba6...23f Har fått diagnostisert tensjonshodepine og migrene. Anonymkode: bbbe7...52d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2016 #9 Del Skrevet 22. september 2016 Det er nok bare migrene da :). Ikke noe å bekymre seg over om du ikke plutselig får aura. Går nok over i løpet av 3-4 dager. Anonymkode: 9b674...c84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2016 #10 Del Skrevet 22. september 2016 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har fått diagnostisert tensjonshodepine og migrene. Anonymkode: bbbe7...52d Kjennes det ut som migrene, da? Anonymkode: 8cec1...409 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2016 #11 Del Skrevet 23. september 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Kjennes det ut som migrene, da? Anonymkode: 8cec1...409 Nei, ikke helt. Kjennes litt annerledes ut. Anonymkode: bbbe7...52d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokoladekjeks Skrevet 23. september 2016 #12 Del Skrevet 23. september 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er nok bare migrene da :). Ikke noe å bekymre seg over om du ikke plutselig får aura. Går nok over i løpet av 3-4 dager. Anonymkode: 9b674...c84 Aura er heller ikke noe å bekymre seg for ved migrene. Annet enn at det kan være lurt å sjekke første gangen så det ikke er et slag en har. Jeg har aura hver gang jeg har migrene. Men det gir seg etter litt om jeg tar migrenemedisinen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2016 #13 Del Skrevet 23. september 2016 Hvordan er du i nakken? Kan og være hjerneblødning. Anonymkode: eccc5...182 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå