AnonymBruker Skrevet 22. september 2016 #1 Skrevet 22. september 2016 Jeg liker en kompis av meg. Vi har for flere år siden datet veldig kort (2-3 dates), og det gikk ingen vei da pga omstendighetene. Vi har hatt lite kontakt inntil de siste 4 månedene, hvor vi har vi truffet hverandre litt tilfeldig og hatt en veldig god tone. I sommer lå vi sammen etter en bytur, men så var vi bortreiste på litt ulike tidspunkt i nesten 2 mnd. I løpet av den tiden ble det en god del meldinger fra oss begge, og åpenbart at vi skulle ses når vi kom hjem igjen. Vi traff hverandre og spiste middag da vi begge var hjemme igjen nå nylig (hans initativ), og det ble igjen sex. Vi snakket litt, men ingenting om oss og hva vi driver med. Jeg har ikke vært helt sikker på hva jeg faktisk vil med han, men nå begynner jeg å innse at jeg liker han og i alle fall vil se hva dette er. Jeg kan si at jeg vet han liker meg godt, men jeg aner ikke om det er som en venn eller noe mer. Det blir demed umulig å tolke handlingene hans, så jeg lurer mest av alt på hvordan jeg kan unngå å skremme han vekk. Hvordan kan jeg på en forsiktig måte si at jeg vil ha mer enn vennskap, uten at han tror jeg er klar for å bli sammen? Burde jeg droppe å si noe og heller bare henge mer med han? Anonymkode: 28b50...7d1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2016 #2 Skrevet 22. september 2016 Slutt å ligge med ham. Da finner du fort ut hva han vil. Anonymkode: 5eeca...c43 2
Gjest Minesveiper Skrevet 22. september 2016 #3 Skrevet 22. september 2016 Jeg tror egentlig du kommer unna med å si: Jeg er ikke sikker enda på hva jeg vil, men jeg vil se hva dette er. Hvis du ønsker en kjæreste burde du i alle fall spørre han hva han er ute etter nå. Om han ønsker å finne en kjæreste eller om han vil være singel. Kjedelig å bruke tiden med han nå, bli forelsket og så vil han være singel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå