Gjest Gjesta Skrevet 18. november 2004 #1 Skrevet 18. november 2004 Spørsmålet er tittelen,.... Selv kan jeg svare ja på det. Jeg har en veldig snill venninne som (dessverre) har en idiot av en ektemann. Prøver å unngå han, men noen ganger må man bare bite tenna sammen og late som om alt er topp,...
LilleSol Skrevet 18. november 2004 #3 Skrevet 18. november 2004 Både ja og nei. Noen er rett og slett så ille at jeg unngår dem totalt. Må jeg omgås mennesker jeg overhodet ikke liker, prøver jeg å smile og være høflig, men det er ikke alltid det fungerer da.. :oops:
Kelsey Skrevet 18. november 2004 #4 Skrevet 18. november 2004 Som regel er jeg ikke saa flink til aa omgaas mennesker jeg ikke liker. Dette aaret har vaert litt annerledes da, for jeg er au pair, og her vi bor er det vi au pairene en sammensveiset gjeng. Det har vaert et par jeg absolutt ikke har likt, men for aa ha venner i hele tatt har jeg ogsaa maatte tilbringe tid med de.
waco Skrevet 18. november 2004 #5 Skrevet 18. november 2004 Jeg tror ikke jeg kjenner noen jeg absolutt ikke liker... eeeh.. hva mener dere? Det er alltid mulig å snakket et eller annet intetsigende svada med folk.... fylle setninger med tomprat som ikke betyr noe,.... og man kan betrakte, man kan spørre om ting, man kan årsaksanalysere, man kan diskutere problemstillinger, "hva gjør man når man møter folk man ikke liker".. og slike ting.. Det virker som om dere er mer sånne som liker å ha fordommer og vedlikeholde fordomme med å nekte å møte mennesker.. Alle forandrer seg, og siden alle forandrer seg må man nødvendigvis forandre seg til noe bedre eller værre, og det er dere selv som velger om det skal være noe bedre eller værre, øynene er jo deres allikevel, akkurat som tolkningen i huet deres etterpå. Det handler bare om å kunne tilpasse seg littegranne. Waco Skulle dere ønske at det var noen som mislikte dere?
Hu i Svingen Skrevet 18. november 2004 #6 Skrevet 18. november 2004 Jeg tror ikke jeg kjenner noen jeg absolutt ikke liker... eeeh.. hva mener dere? Kjenner du ingen kvinner Waco?
waco Skrevet 18. november 2004 #7 Skrevet 18. november 2004 Kjenner du ingen kvinner Waco? Jeg liker kvinner, jeg forteller jo til og med hva jeg synes er galt med dere, - tyder ikke det på ekte vennskap kanskje?
Hu i Svingen Skrevet 18. november 2004 #8 Skrevet 18. november 2004 Jeg liker kvinner, jeg forteller jo til og med hva jeg synes er galt med dere, - tyder ikke det på ekte vennskap kanskje? Takker for omtanken!
Leo Skrevet 18. november 2004 #9 Skrevet 18. november 2004 Svaret på det opprinnelige spørsmålet er nei. F.eks. liker jeg ikke svigermor (Og hun liker ikke meg). Probemet omgås ved at hun sender sin mann og sine sønner på besøk til meg og omvendt. Jeg vil heller ikke ha noen problemer med å sende mine evt. barn til henne. Det er forskjell på å like og å respektere...
Hu i Svingen Skrevet 18. november 2004 #10 Skrevet 18. november 2004 Glemte jo å svare... Nei, jeg unngår så langt det er mulig å omgås folk jeg ikke liker! Hvis det blir ekstra ille er jeg faktisk så slem at jeg sier fra at jeg ikke vil ha med dem å gjøre...
Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 18. november 2004 #11 Skrevet 18. november 2004 Jeg unngår alltid folk jeg ikke liker. Gidder ikke kaste bort tiden min på folk som ikke er gode nok i mine øyne.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 18. november 2004 #12 Skrevet 18. november 2004 Dem jeg kan unngå, unngår jeg, og dem jeg ikke kan unngå, tolererer jeg. Det har med stresstakling å gjøre...
Gjest Ninakanin Skrevet 18. november 2004 #13 Skrevet 18. november 2004 Jeg omgås jo selvfølgelig mennesker jeg ikke liker av og til, noen kollegaer, et par bitchy jenter fra barne og ungdomsårene og litt sånn. Men jeg holder jo et visst høflighetsnivå allikevel, jeg er bare ikke så varm og tullete og fjollete og happy som jeg pleier å være med mennesker jeg liker og vennene mine. Men er det noen jeg virkelig ikke liker, og de ikke har antennene ute og finner det ut the easy way, så kan det hende det glipper ut en fornærmelse eller to.. Som sagt, livet er for kort til å fylle det med idioter:)
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 18. november 2004 #14 Skrevet 18. november 2004 Som sagt' date=' livet er for kort til å fylle det med idioter:)[/quote'] Godt sagt!
Gjest Ninakanin Skrevet 18. november 2004 #15 Skrevet 18. november 2004 :bukke: thank you Kanskje jeg skal lage t-skjorter med det trykket på..?
Arkana Skrevet 18. november 2004 #16 Skrevet 18. november 2004 Tja, det er et par stk i kullet mitt jeg ikke liker, men når man må arbeide sammen o.l. så må man jo omgås, men slik er det jo bare. Tidligere var vi fire jenter som hang sammen og den ene kunne jeg bare ikke fordra. Etterhvert har hun heldigvis falt av lasset, så på fritiden min er jeg kun med folk jeg har lyst til å være sammen med.
Selma Skrevet 18. november 2004 #17 Skrevet 18. november 2004 Ja jeg må nok omgås noen mennesker jeg ikke liker.
Gjest Melk Skrevet 18. november 2004 #18 Skrevet 18. november 2004 Ja. Noen venner har andre venner jeg virkelig ikke liker. Og det hender jo vi møtes på fest og sånn. Men det er ikke noe vondt blod, så det går greit.
Gjest Gjesten Skrevet 18. november 2004 #19 Skrevet 18. november 2004 På jobb; Ein god del dessverre... Og så har ei venninne ein ekstremt dominerande og sjalu type. Han er alltid med, tom på jentekveldar, så skal eg være med henne må eg ta han på kjøpet. Så då gjer eg det. Men ellers stikk eg. Ein er ikkje meint å skulle like alle uansett...
LilleBille Skrevet 18. november 2004 #20 Skrevet 18. november 2004 Dem jeg kan unngå, unngår jeg, og dem jeg ikke kan unngå, tolererer jeg. Det har med stresstakling å gjøre... Støtter denne jeg... (Det finnes desverre også noen som det er helt uaktuelt å tolerere - selv om man ikke kan unngå dem .. men heldigvis er ikke det ofte jeg møter dem)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå