Gå til innhold

Antrekk til konserten imorgen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 

Jeg skal på konsert på klovner i kamp imorgen. Jeg er ikke noe hip hop jente, men hører på slik musikk. Må jeg kle meg i hip hop klær? Jeg er 33, slank og ser mye yngre ut enn alderen min.  blond. 

Anonymkode: b6de7...566

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, ha på deg akkurat det du vil du 😊

Anonymkode: 738d8...f27

• Liker 2
Skrevet

Har på meg det jeg har på meg til vanlig, uavhengig om jeg skal på hiphop/jazz/metal/pop-konsert. 

KOS deg på Klover i kamp, jeg er SÅÅÅ lei meg for at jeg ikke kan dra! :(

Anonymkode: c35a1...557

Skrevet (endret)
Den 22. september 2016 at 19.44, AnonymBruker skrev:

Hei! 

Jeg skal på konsert på klovner i kamp imorgen. Jeg er ikke noe hip hop jente, men hører på slik musikk. Må jeg kle meg i hip hop klær? Jeg er 33, slank og ser mye yngre ut enn alderen min.  blond. 

Anonymkode: b6de7...566

Å ja, herregud! Du blir fullstendig latterliggjort hvis du ikke baller med Givenchy-bomber, Hedi Slimane "blood luster", Balmain jeans, Hermes belte, Bottega Veneta boots. Hoppe opp og ned med Dom Perignon i begge hendene, og dekke ansiktet med hendene når du tar bilder - se ut som en "black card bandit". Betale med tusenlapper slik at ingen skal forveksle deg med "bottle girls", etc.

Men seriøst, du kan kle deg slik du selv vil. Ingen bryr seg. Du er i et mørklagt lokale der ingen kan se om du puller SLP eller HM.

Endret av Pene sko...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...