AnonymBruker Skrevet 22. september 2016 #1 Skrevet 22. september 2016 Hei! Jeg begynner å lure på om noe er seriøst galt med meg, så håper noen her inne kan hjelpe meg litt Har datet en fyr 3 ganger nå etter vi matchet på tinder. Han tok kontakt med meg først om det har noe å si. Han er veldig kjekk og veltrent og har en spennende jobb som advokat. Dessuten er han morsom og interessant å snakke med. Jeg vet han alltid har hatt mange damer etter seg (en venninne var sammen med en kompis av han før), så han har plenty av muligheter. Greia er bare at jeg har blitt skikkelig betatt og derfor veldig opptatt av at han skal velge meg (uff, det høres så patetisk ut). Dette gjør at jeg blir ekstremt selv-kritisk til alt jeg gjør (ikke når vi møtes, da klarer jeg å slappe av, men nå er han på ferie i 2 1/2 uke så da snapper vi bare) og sender på snap til han. Er også livredd for å mase samtidig som jeg vil virke interessert. Ender bare opp med å over-analysere alt og tenke at det meste jeg sender er teit og at jeg maser/er for ivrig/lett å få. Han er også aktiv på happn hver dag (vi matchet der og) og liker bilder av pene damer på insta hele tiden, som jeg tenker er mye mer spennende, penere og bedre enn meg.. Hva skal jeg gjøre? Jeg vil ikke kutte han ut, men jeg må klare å forholde meg til han og denne situasjonen på en bedre måte.. dette har skjedd før med andre menn som jeg har blitt betatt av, da føler jeg meg alltid usikker, teit og blir bare opptatt av å holde på han.. Anonymkode: 267a6...bae
AnonymBruker Skrevet 22. september 2016 #2 Skrevet 22. september 2016 En ordentlig mann er en som evner å få deg til å føle deg ønsket og spesiell. Denne fyren virker som en liten pingle. Han verken fortjener deg eller har vist noe som helst som gjør at han fortjener din oppmerksomhet. Ikke sett livet ditt på vent for denne guttungen. Han kan virke bra på utsiden, men på innsiden er det bare dritt og møkk. La han gjøre seg fortjent til din oppmerksomhet, hvis han ikke lar høre fra seg så gå videre med livet ditt og velg en annen mann. Det finnes massevis å velge mellom der ute. Anonymkode: 1b648...1e4 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2016 #3 Skrevet 22. september 2016 Hva er det egentlig du liker med han etter så kort tid? Jeg opplever stadig at menn er interessert på den måten som du er, og det er litt rart for jeg vil gjerne at de skal ta seg litt tid og "bli kjent med meg først". Når jeg liker noen så har jeg en god grunn.. Hva med å være hun ene som ikke holder på som du gjør nå ts? Hva med å se bak den der fasaden? Men når sant skal sies, tror jeg at rådet mitt gjelder for en litt bedre mann, siden han høres utrolig oppmerksomhetssyk ut hvis han holder på med Happn og flørter på Instagram samtidig.. Rådet mitt gjelder for en BRA fyr, ikke en klyse. Anonymkode: 4303b...884 2
AnonymBruker Skrevet 22. september 2016 #4 Skrevet 22. september 2016 ts her.. Takk for fine svar! Jeg er helt enig, blir vel en måte å bekrefte at jeg er bra nok på hvis jeg får en som kan få hvem han vil, men det hjelper jo lite hvis han ikke er rett for meg, og jeg kjenner han jo ikke enda! Men har dere tips til hvordan jeg kan endre dette? Anonymkode: 267a6...bae
AnonymBruker Skrevet 22. september 2016 #5 Skrevet 22. september 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: ts her.. Takk for fine svar! Jeg er helt enig, blir vel en måte å bekrefte at jeg er bra nok på hvis jeg får en som kan få hvem han vil, men det hjelper jo lite hvis han ikke er rett for meg, og jeg kjenner han jo ikke enda! Men har dere tips til hvordan jeg kan endre dette? Anonymkode: 267a6...bae Hva slags egenskaper har han som er tiltrekkende? Jeg blir ikke akkurat helt i himmelfall av informasjonen jeg vet til nå. Advokat, damemagnet, flørtings på sosiale medier etc... Nevn fire ting som gjør deg betatt bortsett fra dette? Anonymkode: 4303b...884 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2016 #6 Skrevet 22. september 2016 Han høres ut som en mann med mange baller i luften på samme tid. Du kommer ikke til å få bekreftelse av han der. Anonymkode: 36ecd...84c 1
Jus sanguinis Skrevet 22. september 2016 #7 Skrevet 22. september 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: dette har skjedd før med andre menn som jeg har blitt betatt av, da føler jeg meg alltid usikker, teit og blir bare opptatt av å holde på han.. Anonymkode: 267a6...bae Ja, for det er jo dumt. Kanskje du har tatt for mye feminismetran?
AnonymBruker Skrevet 22. september 2016 #8 Skrevet 22. september 2016 Når ting er såpass stressende er det fordi du er usikker. Og dessverre er det ofte en grunn til at man er usikker - han er nok ikke så interessert. For meg høres det ut som et klassisk tilfelle av at du vil ha en som er utilgjengelig. Det blir du ikke annet enn frustrert av. Spar deg for det er mitt råd. Anonymkode: 86425...e97 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2016 #9 Skrevet 22. september 2016 TS her igjen! Takk for alle svar Utover det at han er flott å se på og advokat så er det vel den gode kjemien jeg følte jeg liker ved han.. At han er morsom og intelligent, men det er det jo mange menn som er! Tror nok mye er bekreftelses-behovet mitt.. Interessant det du skrev om utilgjengelige menn/ikke interesserte nok. Det kan nok stemme! Men hvordan vet man det når han tar kontakt? At han ikke er interessert nok liksom? Anonymkode: 267a6...bae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå