AnonymBruker Skrevet 22. september 2016 #1 Del Skrevet 22. september 2016 Hei! Jeg har ikke peiling på strikking. Bestemor ønsker å ta opp strikking igjen, men har ingen oppskrifter og dårlig råd. Jeg vil derfor kjøpe en bok til henne med mange, enkle oppskrifter på baby og småbarnsplagg. Tips? Tar også i mot tips på billig garn 😊 Anonymkode: 1f942...d5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2016 #2 Del Skrevet 22. september 2016 Hvorfor bruker dere ikke biblioteket? Det er gratis å låne bøker der, og de har alt fra Klompelompebøker til andre fine bøker om strikking. Sparkjøp og Coop Obs sitt garn er bra, unntaket er det garnet som heter babygarn - noe i den duren, det nupper og holder fasongen dårlig etter min erfaring. Ellers er det ingenting som er bedre enn Sandnes garn. Anonymkode: 96679...13e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2016 #3 Del Skrevet 22. september 2016 Klompelompe 😊 Anonymkode: 1550c...05c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2016 #4 Del Skrevet 23. september 2016 Tusen takk! Klompelompebok er kjøpt! 😊😊😊 ts Anonymkode: 1f942...d5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lovecraft Skrevet 27. september 2016 #5 Del Skrevet 27. september 2016 Om det er noe annet dere lurer på så anbefaler jeg absolutt å ta turen til nærmeste bibliotek for å høre med dem om de har eller kan bestille for dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå