AnonymBruker Skrevet 22. september 2016 #1 Del Skrevet 22. september 2016 Jeg er i et nytt forhold med en utrolig søt og skikkelig romantisk fyr. Den lokale blomsterbutikken går nok med salig overskud da jeg til stadigheter får levert blomster på døren ala dette med de søteste kortene. Han bruker timer på kjøkkenet og disker opp med fantastiske retter, lys, blomster og musikk. Kaster seg på et fly helt spontant for å tilbringe et par timer sammen med meg en kveld/natt, for så å måtte fly tilbake tidlig neste morning for å rekke jobb. Overasker med sikkert 200 levende lys i leiligheten og romantisk musikk. Legger igjen søte lapper hjemme hos meg på tilfeldige steder, som jeg finner når han har reist hjem igjen. Dette er bare noen av de mange tingene han har gjort på veldig kort tid, og jeg har lyst å gjøre noe romantisk tilbake også. Men hva? Hvilke romantiske ting setter en gutt/man pris på? Trenger sårt noen tips Anonymkode: 887ff...ae1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2016 #2 Del Skrevet 22. september 2016 Du kan lage en romantisk middag til han som du serverer kun iført sexy undertøy. Anonymkode: a12c2...ede 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2016 #3 Del Skrevet 22. september 2016 Spørs helt på situasjon, om dere er samboere etc. Men typen min syns det er romantisk når han kommer hjem til rydiig og vaska hus. Da pleier jeg å ha ordna middag til oss, gjerne en av hans favoritter. Så ordner jeg favoritt drikke som står kaldt og klart i kjøleskapet til han. Når vi er ferdig med middagen så rydder jeg opp, henter alt han ønsker. Så koser vi oss med film, legger meg i armkroken hans. Når vi skal sove så gir jeg han en massasje og noen ganger en bj. Har noen slike kvelder i mnd. Han elsker det 😀 Finn alle hans favoritt ting og bruk det til noe på samme måte 😊 gjør alt for han en hel kveld. Anonymkode: b2482...7be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2016 #4 Del Skrevet 22. september 2016 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: RSpørs helt på situasjon, om dere er samboere etc. Men typen min syns det er romantisk når han kommer hjem til rydiig og vaska hus. Da pleier jeg å ha ordna middag til oss, gjerne en av hans favoritter. Så ordner jeg favoritt drikke som står kaldt og klart i kjøleskapet til han. Når vi er ferdig med middagen så rydder jeg opp, henter alt han ønsker. Så koser vi oss med film, legger meg i armkroken hans. Når vi skal sove så gir jeg han en massasje og noen ganger en bj. Har noen slike kvelder i mnd. Han elsker det 😀 Finn alle hans favoritt ting og bruk det til noe på samme måte 😊 gjør alt for han en hel kveld. Anonymkode: b2482...7be Ts Vi er helt i startfasen, datet en liten stund og bestemte oss rimelig raskt for å bli kjærester, han bor foreløpig i en annen by enn meg, så vi reiser å besøker hverandre i helger og ellers når vi har mulighet til å ta fri fra jobb. Ryddig hus, god mat, film, kos og sex er jo nesten en selvfølge så tidlig i forholdet, så er det lille ekstra utenom jeg er ute etter. Anonymkode: 887ff...ae1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jus sanguinis Skrevet 22. september 2016 #5 Del Skrevet 22. september 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du kan lage en romantisk middag til han som du serverer kun iført sexy undertøy. Anonymkode: a12c2...ede Gjerne med en sugejobb til dessert også. Da har du toppen av mannlig romantikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2016 #6 Del Skrevet 22. september 2016 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ts Vi er helt i startfasen, datet en liten stund og bestemte oss rimelig raskt for å bli kjærester, han bor foreløpig i en annen by enn meg, så vi reiser å besøker hverandre i helger og ellers når vi har mulighet til å ta fri fra jobb. Ryddig hus, god mat, film, kos og sex er jo nesten en selvfølge så tidlig i forholdet, så er det lille ekstra utenom jeg er ute etter. Anonymkode: 887ff...ae1 Ordne et bilde av dere da. Finn en fin ramme og sett det frem en gang du er der. Anonymkode: b2482...7be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2016 #7 Del Skrevet 22. september 2016 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ordne et bilde av dere da. Finn en fin ramme og sett det frem en gang du er der. Anonymkode: b2482...7be Ts ja det var kanskje ikke så dumt flere forslag? Anonymkode: 887ff...ae1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2016 #8 Del Skrevet 22. september 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ts ja det var kanskje ikke så dumt flere forslag? Anonymkode: 887ff...ae1 Når det er såpass tidlig så må man jo faktisk ikke gi så mye gaver. Sex, kos og middager er jo fint, men med gaver kan det fort bli mye. Anonymkode: b2482...7be 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2016 #9 Del Skrevet 22. september 2016 Åååååååååååååå Takk for at du minner meg på dette ts :D Trengte å tenke på litt romantikk Anonymkode: b940a...671 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2016 #10 Del Skrevet 22. september 2016 Jeg hadde blitt skremt av hele fyren. Dette virker veldig i overkant Min mann foretrekker en massasje og gjerne en liten blowjob i dusjen. Jeg og trenger ikke så mye mer enn en massasje for å være fornøyd. Anonymkode: edf5e...1d8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2016 #11 Del Skrevet 22. september 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde blitt skremt av hele fyren. Dette virker veldig i overkant Min mann foretrekker en massasje og gjerne en liten blowjob i dusjen. Jeg og trenger ikke så mye mer enn en massasje for å være fornøyd. Anonymkode: edf5e...1d8 Ts Jeg liker heldigvis sånne klissete romantiske ting, og kunne ikke vært i et forhold uten. Massasje og blowjobs er en selvfølge her Anonymkode: 887ff...ae1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2016 #12 Del Skrevet 23. september 2016 Ingen flere romantikere her som kan komme med noen tips? Anonymkode: 887ff...ae1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MadameDeRosa Skrevet 23. september 2016 #13 Del Skrevet 23. september 2016 Før jobb, lag frokost sammen. EN frokost. Der dere deler kaffen og deler fatet. Mer romantisk å dele. <3 Les en roman sammen, høyt til hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
schmii Skrevet 23. september 2016 #14 Del Skrevet 23. september 2016 (endret) Å herregud, så romantisk han er! Hadde smelta helt av det der. Har selv lyst til å gjøre masse romantisk for kjæresten min, men jeg også har litt problemer med å komme på ideer... Kommer på mest morsomme ting som dansekurs, bake, telttur, hoppe strikk og slike ting! Men en ting du kan gjøre er jo å lage et fint kort med et bilde av dere på, også skrive noen fine ord om han, et dikt eller noe slikt, også legge det inn i jakkelomma/bagen/sekken hans når han besøker deg, og ikke si ifra, og la han finne den selv når han kommer hjem. Eller bare legge en liten notislapp i lommeboka hans med fine ord Endret 23. september 2016 av schmii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2016 #15 Del Skrevet 24. september 2016 Den 22.9.2016 at 18.42, AnonymBruker skrev: Du kan lage en romantisk middag til han som du serverer kun iført sexy undertøy. Anonymkode: a12c2...ede Anbefaler ikke dette. Føles ikke bra når han velger mat foran deg, og etter middag er mett og trett mens du er klar for mer. Anonymkode: 50e1d...414 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2016 #16 Del Skrevet 24. september 2016 Tipper han blir glad om du pakker deg selv inn i en sånn her sak: http://www.coolstuff.no/Naughty-Knot Anonymkode: d357c...ecd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2016 #17 Del Skrevet 24. september 2016 Elsker romantikk sjølv, men er veldig lite kreativ! MEN, no kom eg på noko som eg har lyst til å prøve med kjærasten min! Nemlig å lage "pillow fort". Husker når vi var små og laga teppe-telt heime i ståva og det føltes som om ein var ein heilt anna plass! Ser for meg det kunne vert koslig å laga det til med madrass og puter så det blei skikkelig behagelig, og med lyslenkjer om du har det. Så kan dykk høyre på musikk og evt sjå film. Anonymkode: 42912...72a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OPIgirl Skrevet 25. september 2016 #18 Del Skrevet 25. september 2016 Den Thursday, September 22, 2016 at 20.22, Jus sanguinis skrev: Gjerne med en sugejobb til dessert også. Da har du toppen av mannlig romantikk. Så lite fantasifullt 😤 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OPIgirl Skrevet 25. september 2016 #19 Del Skrevet 25. september 2016 Den Thursday, September 22, 2016 at 22.26, AnonymBruker skrev: Jeg hadde blitt skremt av hele fyren. Dette virker veldig i overkant Min mann foretrekker en massasje og gjerne en liten blowjob i dusjen. Jeg og trenger ikke så mye mer enn en massasje for å være fornøyd. Anonymkode: edf5e...1d8 Folk er heldigvis forskjellige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2016 #20 Del Skrevet 25. september 2016 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Elsker romantikk sjølv, men er veldig lite kreativ! MEN, no kom eg på noko som eg har lyst til å prøve med kjærasten min! Nemlig å lage "pillow fort". Husker når vi var små og laga teppe-telt heime i ståva og det føltes som om ein var ein heilt anna plass! Ser for meg det kunne vert koslig å laga det til med madrass og puter så det blei skikkelig behagelig, og med lyslenkjer om du har det. Så kan dykk høyre på musikk og evt sjå film. Anonymkode: 42912...72a Ts Det der ser jo superkoselig ut 😍 Skal se om jeg får til noe sånt neste gang han kommer på besøk. Flere forslag ? Anonymkode: 887ff...ae1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå