Gå til innhold

Onanert/hatt sex på spesiell plass

RomeoBoy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

onanert? ingen rare steder som jeg kan komme på nå....ikke noe risky heller, det nærmeste jeg kommer er på do på en hyttetur. men det gjorde alle etter tur som var med. på grunn av en merkelig konkurranse (ikke spør) og Lek....

sex? midt på sommeren i vannet på Sørlandet...

på kino...men tross alt i en lite full sal...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm...... onanert - de fleste tenkelige og utenkelige plasser.

Sex...... på kino, i pauserommet på jobben, i skogen, på stranden, toalettet på jobben, kontoret på jobben, overalt i heimen (med unntak av taket). Det var det jeg kom på i farten.

10na :P ....har du lyst har du lov....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex... På ei flytebrygge ute i vannet helt øde. På en strand med fiskere på andre siden av bredden som antagelig så det hele. I en solseng på et solarium.

Og så elseker jeg å ha sex forran venner... vi har hatt dyna over til nå, men er ikke lenge til den forsvinner og. Og så er det like før jeg suger typen forran alle kameratene hans... har tukla med kølla hans forran de, så det er ikke lenge til den tar seg en tur i munnen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gjort det meste.... men i sommer måtte jeg bare fingre mens jeg satt i fergekø og ventet på ferge i sommer.....klart ikke å la være og bruke tiden til noe nyttig...hihi :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann:) jeg og kjæresten min har hatt sex i skogen på en benk som det pleier å gå mange turgående forbi.. vi har hatt sex i bilen mange ganger.. jeg har sugd han på motorveien og han har vinket fornøyd til sjaførere av lastebiler som garantert så oss..vi har hatt sex på endel offentlig toaletter.. er spennende å variere litt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...