Anki1971 Skrevet 5. august 2002 #21 Del Skrevet 5. august 2002 hehe - var liksom det jeg mente da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss tiger Skrevet 5. august 2002 #22 Del Skrevet 5. august 2002 onanert? ingen rare steder som jeg kan komme på nå....ikke noe risky heller, det nærmeste jeg kommer er på do på en hyttetur. men det gjorde alle etter tur som var med. på grunn av en merkelig konkurranse (ikke spør) og Lek.... sex? midt på sommeren i vannet på Sørlandet... på kino...men tross alt i en lite full sal... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 10na Skrevet 6. august 2002 #23 Del Skrevet 6. august 2002 Hm...... onanert - de fleste tenkelige og utenkelige plasser. Sex...... på kino, i pauserommet på jobben, i skogen, på stranden, toalettet på jobben, kontoret på jobben, overalt i heimen (med unntak av taket). Det var det jeg kom på i farten. 10na ....har du lyst har du lov.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pussicat Skrevet 8. august 2002 #24 Del Skrevet 8. august 2002 Sex... På ei flytebrygge ute i vannet helt øde. På en strand med fiskere på andre siden av bredden som antagelig så det hele. I en solseng på et solarium. Og så elseker jeg å ha sex forran venner... vi har hatt dyna over til nå, men er ikke lenge til den forsvinner og. Og så er det like før jeg suger typen forran alle kameratene hans... har tukla med kølla hans forran de, så det er ikke lenge til den tar seg en tur i munnen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mette Skrevet 9. august 2002 #25 Del Skrevet 9. august 2002 Jeg har gjort det meste.... men i sommer måtte jeg bare fingre mens jeg satt i fergekø og ventet på ferge i sommer.....klart ikke å la være og bruke tiden til noe nyttig...hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest :) Skrevet 9. august 2002 #26 Del Skrevet 9. august 2002 heisann:) jeg og kjæresten min har hatt sex i skogen på en benk som det pleier å gå mange turgående forbi.. vi har hatt sex i bilen mange ganger.. jeg har sugd han på motorveien og han har vinket fornøyd til sjaførere av lastebiler som garantert så oss..vi har hatt sex på endel offentlig toaletter.. er spennende å variere litt:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå