RomeoBoy Skrevet 23. juli 2002 #1 Del Skrevet 23. juli 2002 Hei! Det er meg RomeoBoy igjen, jeg er ny på denne forumen, og har mange usvarte spørsmål som jeg håper på svar på, så her kommer det: Har du noen gang onanert eller hatt sex på en spesiell plass? I så fall håper jeg at du kan fortelle hvor, og litt om omstendighete og opplevelsen! Håper på mange svar! Klem RomeoBoy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤_Fairytale_¤ Skrevet 23. juli 2002 #2 Del Skrevet 23. juli 2002 Kjæresten min har gjort diverse ting på meg på kinoen... Ga meg utrolig nytelse!! Vi har planlagt mange steder vi skal gjøre det på.. Som f.eks det stooore prøverommet på H&M.. Men vi har ikke helt fått gjort det enda :blunke: Men det kommer nok! 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 23. juli 2002 #3 Del Skrevet 23. juli 2002 Kinoen her og.... spennende.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. juli 2002 #4 Del Skrevet 23. juli 2002 På stranda, og på en liten holme. Utroooolig opphissende og deilig med luft mot hele kroppen... I skogen også foresten. Men det var ikke så konfortabelt, fikk dessuten masse maur og barnåler på oss. (Skulle tro det var ei maurtue i nærheten) Klem fra nina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki1971 Skrevet 23. juli 2002 #5 Del Skrevet 23. juli 2002 hehe - på en kirkegård, på stranda med folk på alle kanter. I båt. På en bru. I hagen. Blitt fingra på kino. Hatt sex i samme rom som et annet vennepar. Har sugd kjæresten mens vi kjørte bil. I skogen. Endel ting man har gjort opp i gjennom ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 23. juli 2002 #6 Del Skrevet 23. juli 2002 på kirketrapp dekket på en båt strand et par tre andre omstendigheter også som er noe spesielle, men DE akter jeg å holde for meg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Verdande Skrevet 24. juli 2002 #7 Del Skrevet 24. juli 2002 Det er sikkert mange steder jeg kunne trukket fram, men det jeg husker aller best var i en telefonkiosk i nærmere 20 minus. Det var jævlig kaldt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Makaveli ikke innl Skrevet 24. juli 2002 #8 Del Skrevet 24. juli 2002 Slettet. Hege (mod.) http://www.kvinneguiden.no/Forum/faq.php#0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Darthe Skrevet 24. juli 2002 #9 Del Skrevet 24. juli 2002 Etter en tur på byen med noen øl, bare MÅTTE vi stikke in i et portrom i en bygård.... Håper de som bodde der sov... ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 25. juli 2002 #10 Del Skrevet 25. juli 2002 Hmm.... ¤Skolegård (mitt på natta!) ¤Fotball bane (midt på vinteren- frøys nesten f**** av meg) ¤Bak et nedlagt kontor langs motorveien..... Men, Anki: KIRKEGÅRD??????? :o :o :o :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 25. juli 2002 #11 Del Skrevet 25. juli 2002 På en brygge ved et vann... Trodde det ikke var en sjel i mils omkrets, men en time senere da vi hadde fått fillene på oss, kom det to gutter tuslende for å bade... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tove10 Skrevet 25. juli 2002 #12 Del Skrevet 25. juli 2002 Sugde kjæresten på stranda i Florida etter en meget fuktig tur på byen. Plutselig hørte vi noen som gliste, og det satt noen på et lekestativ i nærheten. Vi fortsatte videre på hotellrommet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NaNaNa Skrevet 28. juli 2002 #13 Del Skrevet 28. juli 2002 Akershus festning, skogen og diverse toaletter. Har blitt fingra i en fullstappa bil, bakerst i trikken og på kino. Pluss at jeg har masse ideer som venter på å bli levd ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 28. juli 2002 #14 Del Skrevet 28. juli 2002 Men -var det ikke onanering RomeoBoy snakket om? Og ikke sex med kjæreste Eller? Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 28. juli 2002 #15 Del Skrevet 28. juli 2002 Ok -oppdaget nå at jeg hadde vært litt for kjapp da jeg leste headingen... Onanert? Hm... På doen på en bensinstasjon... Skulle kjøre forholdsvis langt, og fantaserte noe vanvittig om en type. Tilslutt måtte jeg stoppe på en bensinstasjon... Sex? Hm... Hos optikeren. I den stolen man sitter og ser igjennom briller vet dere... Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. juli 2002 #16 Del Skrevet 28. juli 2002 på doen på ett tog, på en krakk på ett kjøpesenter, på doen på ett kjøpesenter, på en kino, på en krakk på Oslo S.. fikk mange rare blikk, skal jeg si dere.. That's about it.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 29. juli 2002 #17 Del Skrevet 29. juli 2002 Har vel i grunnen ikke onanert på så mange rare steder (kommer ikke på noen, faktisk...), men kjæresten min og jeg har hatt sex utendørs langt flere ganger enn innendørs...hehe...kan jo ha noe med det å gjøre at vi ikke har vært sammen så lenge, og det er jo tross alt sommer Ramser opp: Hovedøya, Slottsparken, Frognerparken, Akershus festning, Hydroparken, Nationaltheatret stasjon... (diverse grader av nærkontakt) Og med han jeg var sammen med for nesten tre år siden hadde jeg seriøst aldri sex i en vanlig seng! Det var midt på vinteren, så vi gjorde det aldri utendørs, men kjøkkenbenken/-bordet/-stolene, badekaret og foreldrenes vannseng ble flittig brukt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. juli 2002 #18 Del Skrevet 29. juli 2002 Måtte bare være anonym her, så pysete er jeg.... Har hendt at jeg har onanert i kinosalen, hvis jeg har sittet litt for meg selv, utenfor synsvidde for andre. Og så har jeg onanert sammen med en annen jente på en fotballbane, i svarte natta altså. Etter en våt runde på byen. Der lå vi med nakne rumper og bryst og fingret, så ser jeg plutselig tre hunder litt fra oss, og jammen har de ikke en eier også! Da var det et par jenter som kom seg raskt i dekning, litt vanskelig var det jo, med så lite blod i alkoholomløpet..... Prøvde å løpe i dekning da, med buksa på knærne. Det endte med at jeg snubla og skalla i en trestamme i utkanten av banen, og måtte på sykehuset og sy et par sting. Akkurat når jeg endelig fikk på buksa, husker jeg ikke..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki1971 Skrevet 4. august 2002 #19 Del Skrevet 4. august 2002 MarianneE: hehe .. ja, høres sikkert sykt ut *s* Men men - alle har vel vært unge og dumme Sex på en kirkegård en søndag i 1-tida - litt risky. men men Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. august 2002 #20 Del Skrevet 5. august 2002 Sex på en kirkegård en søndag i 1-tiden er vel ikke så veldig risikabelt? I 13-tiden derimot, det vil jeg kalle risikabelt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå