AnonymBruker Skrevet 22. september 2016 #1 Skrevet 22. september 2016 Jeg spør kanskje dumt, men har lyst til å prøve å unngå sterke shampoer som bare tørker ut hodeunnen. Jeg bruker økologisk hudpleie, og burde nok sikkert gjøre det for håret også, men av de økologiske shampoer jeg har prøvd har jeg ikke følt at håret har blitt rent. Det er akkurat som om det trives best med sls. Og jeg vet at SLS ikke er bra, men kanskje det går greit med litt sls hvis jeg ikke vasker håret hver dag. Ser den nye serien til Define har kommet. Jeg vet at define inneholder mye rart, men den nye serien er jo ialellfall silikon fri og fri for fargestoffer. Noen som har testet den? Anonymkode: 1ad0d...b57
AnonymBruker Skrevet 22. september 2016 #2 Skrevet 22. september 2016 Babyshampoo funker fjell! Anonymkode: 94d6f...a27
AnonymBruker Skrevet 22. september 2016 #3 Skrevet 22. september 2016 http://www.vg.no/forbruker/helse/advarer-mot-helsefarlige-stoffer-i-sjampoen-din/a/23622477/ Anonymkode: b18b9...bd4
AnonymBruker Skrevet 22. september 2016 #4 Skrevet 22. september 2016 Jeg vet herbal essences, head and shoulders osv inneholder mye rart, men hva med define den nye som er kommet. https://www.google.no/search?q=define+uten&espv=2&biw=1242&bih=602&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjd3LGAsKPPAhVLb5oKHQykBZIQ_AUIBigB&dpr=1.1#imgrc=o1BhxPE_J94VdM%3A Anonymkode: 1ad0d...b57
AnonymBruker Skrevet 22. september 2016 #5 Skrevet 22. september 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg spør kanskje dumt, men har lyst til å prøve å unngå sterke shampoer som bare tørker ut hodeunnen. Jeg bruker økologisk hudpleie, og burde nok sikkert gjøre det for håret også, men av de økologiske shampoer jeg har prøvd har jeg ikke følt at håret har blitt rent. Det er akkurat som om det trives best med sls. Og jeg vet at SLS ikke er bra, men kanskje det går greit med litt sls hvis jeg ikke vasker håret hver dag. Ser den nye serien til Define har kommet. Jeg vet at define inneholder mye rart, men den nye serien er jo ialellfall silikon fri og fri for fargestoffer. Noen som har testet den? Anonymkode: 1ad0d...b57 Jeg er veldig fornøyd med define Anonymkode: ea0a5...4ea 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2016 #6 Skrevet 23. september 2016 Jeg er fornøyd med billigshampoen og balsamen til Rema 1000. Både de og dusjsåpen er milde produkter, for jeg har sart hodebunn og reagerer på mye annet. Det med at butikkshampoer er så dårlige er bare noe frisører sier, fordi de skal selge dyre shampoer, som ikke nødvendigvis er bedre eller mildere, til høyest mulig pris. Jeg har forsøkt Joico bl. a, men fikk så tørt hår. Frisøren jeg var hos sist vasket håret med frisørshampo og balsam, men det ble likevl vanskelig å gre ut, siden balsamen tydeligvis ikke fungerte så godt. Da ville hun selge meg en dyr børste, siden håret var vanskelig å gre ut - med kam. Jeg har glatt hår, og det er bare tull. Anonymkode: dced6...003 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2016 #7 Skrevet 23. september 2016 Jeg er svært fornøyd med Kiwi's First Price shampo Anonymkode: 55856...fba 2
Gjest made4u Skrevet 23. september 2016 #8 Skrevet 23. september 2016 Jo enklere jo bedre, shampo&dusj-såpe i ett, hva mer trenger man i dusjen? Ingen fuktighetskrem, ingen etterbarberingsvann, ingen deodorant o.l. når man er ferdig dusjet... Å være hannkjønn er enkelt hva gjelder dusjing... --- Å gå rundt å dufte parfyme eller ha hud smurt inn med krem'er m.m. er for metroseksuelle pusekatter med feil fokus...
AnonymBruker Skrevet 23. september 2016 #9 Skrevet 23. september 2016 Den 22.9.2016 at 21.41, AnonymBruker skrev: Jeg er veldig fornøyd med define Anonymkode: ea0a5...4ea De er også bra. Brukte dem for noen måneder siden. Har til gode å merke noe til den forferdelige effekten som skulle komme av silikonen i dem. Men bruker som sagt rema-shampo nå. Helt fin den også og håret blir lett å gre, blankt og helt fint. Anonymkode: dced6...003
AnonymBruker Skrevet 27. september 2016 #10 Skrevet 27. september 2016 Den 22.9.2016 at 16.50, AnonymBruker skrev: Jeg spør kanskje dumt, men har lyst til å prøve å unngå sterke shampoer som bare tørker ut hodeunnen. Jeg bruker økologisk hudpleie, og burde nok sikkert gjøre det for håret også, men av de økologiske shampoer jeg har prøvd har jeg ikke følt at håret har blitt rent. Det er akkurat som om det trives best med sls. Og jeg vet at SLS ikke er bra, men kanskje det går greit med litt sls hvis jeg ikke vasker håret hver dag. Ser den nye serien til Define har kommet. Jeg vet at define inneholder mye rart, men den nye serien er jo ialellfall silikon fri og fri for fargestoffer. Noen som har testet den? Anonymkode: 1ad0d...b57 Jeg vet at jeg ikke prøvde mange sjampoer, men siden min sjampo er grei og kan brukes egentlig hver dag, så kan jeg legge den til. Den heter vivese senso duo og er naturlig. Tørker hoodebunnen ikke av og styrker håret. Det er viktig for meg som nærmer meg 30 og vil opprettholde håret sånn som det er akkurat nå, men må vaskedet veldig ofte. Anonymkode: a82be...19c
AnonymBruker Skrevet 27. september 2016 #11 Skrevet 27. september 2016 Jeg brukte dyre frisørshampo/balsam i mange år, var aldri fornøyd, konstant bad hair day liksom. Nå har jeg brukt billig butikkshampo/balsam, og er så fornøyd, har aldri hatt finere hår enn nå. Anonymkode: 643a5...aa2
AnonymBruker Skrevet 27. september 2016 #12 Skrevet 27. september 2016 Min frisør sier butikkshampoene er bra i dag, det er en myte og for 30 år siden frisørshampo var så sinnsykt mye bedre. Anonymkode: 599d3...855
AnonymBruker Skrevet 27. september 2016 #13 Skrevet 27. september 2016 Den VG artikkelen sa ikke hvilke som er ok til å bruke, er det noen som har undersøkt å funnet ut det? Anonymkode: 643a5...aa2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå