AnonymBruker Skrevet 22. september 2016 #21 Skrevet 22. september 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så dere ville ligget med han som bor her? Eller her? Proglamlederen virker i hvertfall...imponert Anonymkode: 496ab...0ba Går det ikke an å bli imponert uten å bli kåt og ønske å ligge med eieren av huset? All form for entusiasme er et tegn på seksuell tenning? Ville ikke hatt sex med eieren av huset kun på grunn av huset. Anonymkode: caa3c...0c9 3
AnonymBruker Skrevet 22. september 2016 #22 Skrevet 22. september 2016 Nå vet vi hvorfor boligprisene i Oslo presses opp så mye. Det er menn som ts der ute som er villige til å være gjeldsslaver resten av livene sine for å imponere jenter. Anonymkode: 14f62...0a9 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2016 #23 Skrevet 22. september 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: 496ab...0ba Imponert? hun ser vettskremt ut. Anonymkode: 9262b...bdb 5
NuckingFutz Skrevet 22. september 2016 #24 Skrevet 22. september 2016 Nope, er en mann uaktuell som sexpartner fordi jeg av ulike grunner ikke finne HAN attraktiv (som baserer seg på en kombinasjon av utseende, personlighet, atferd) så hjelper det ikke om han bor i et slott. Hvorfor skulle et fint hus få meg til å ville ha sex med en mann jeg ikke finner attraktiv? Det hadde jo vært helt krise å leve et liv i et fint hus men med en mann jeg ikke tåler trynet på og hater å ha sex med. Snakk om livsløgn og misère. Bor heller i ei rønne med en flott og sexy mann. 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2016 #25 Skrevet 22. september 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan dere bli spontant kåte og ville ligge med fyr når dere kommer hjem til han og se at han bor i en stor, lukseriøs og estetisk tiltalende bolig? Altså en mann som i utgangspunktet ikke er aktuell som sex-partner, kan få dere til å skifte mening ved å vise dere sitt hjem? Anonymkode: 496ab...0ba Jeg blir vel ikke akkurat kåt. Men du skader ikke akkurat sjansene dine hvis du har et flott hus. Anonymkode: f5634...699
Hannj33 Skrevet 22. september 2016 #26 Skrevet 22. september 2016 4 timer siden, Absolutt skrev: Haha, nei. Men det motsatte har skjedd, tørker inn av ekle hjem. 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei. Aldri skjedd. Tviler på at det kommer til å skje Anonymkode: caa3c...0c9 Hahaha, dette er så sant. Tviler på at jeg ville blitt noe mer kåt av at kåken var fancy, men jeg ville løpt som en galloperende hest om kåken hadde vært nasty.
Gjest Coolaid Skrevet 22. september 2016 #27 Skrevet 22. september 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan dere bli spontant kåte og ville ligge med fyr når dere kommer hjem til han og se at han bor i en stor, lukseriøs og estetisk tiltalende bolig? Altså en mann som i utgangspunktet ikke er aktuell som sex-partner, kan få dere til å skifte mening ved å vise dere sitt hjem? Anonymkode: 496ab...0ba Morsom tankegang. Tror du virkelig at kvinner blir våt i musa om du viser dem den dyre bilen din?
Peter007 Skrevet 23. september 2016 #28 Skrevet 23. september 2016 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Ålesunddamer (og visse deler av sunnmøre) vil jeg tro blir noe villere i trusa, da de vil assosiere fint hus med rikdom generelt Anonymkode: 1d7cf...8ff Haha ja de trekker hendene innover når de svømmer.
Peter007 Skrevet 23. september 2016 #29 Skrevet 23. september 2016 Det er vel bare en kjensgjerning at noen damer bevisst går etter single menn, med god økonomi som de også kan ta del i. I begynnelsen er store hus, flott bil og båt samt helikopter noe som synes.
AnonymBruker Skrevet 23. september 2016 #30 Skrevet 23. september 2016 Det handler vel mer om at flere hjem kan virke "turn-off" siden det er møkkete og ekkelt der. Med et fint sted føler damen seg fin og når en dame føler seg fin så hjelper det på sex-lysten. Hvis en mann tar med en dame inn i et rålekkert hjem tenker damen at han har god smak, og hvis han har så god smak som dette betyr vel det at damen er digg. En dame med god selvtillit får lettere sexlyst! Jenter og damer er også ute etter et rede og kommer til å se for seg hvordan det hadde vært å blitt boende på stedet. Jeg er veldig generaliserende her, klar over at alle er forskjellige. Hvis boligen er mørk, trist og skittent tror jeg mange kvinner ønsker å snu i døra. For hvilken bra mann bor i et mørkt, dystert, skittent og trist sted som stinker mugg? Ingen mann den damen ønsker å bli assosieres med. Også status, makt og penger har for flere kvinner en tiltrekkende kraft. Et luksus-hjem signaliserer det ganske kraftig. At mannen bryr seg er bra, at han ønsker det beste for damen er et mål. På samme måte tror jeg at en mann får mer sex fra en kvinne på et delikat hotellrom enn et skittent motell med en skitten og muggen dusj og en flekket illeluktende seng. Jeg svarer tja, en jenta kan bli kåt (av mannen) og ville ligge med en mann i et nydelig hjem og vil kunne ikke ligge med mannen i et stygt og illeluktende hjem. Anonymkode: 45166...690 2
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2017 #32 Skrevet 25. juli 2017 På 23.9.2016 den 1.04, Coolaid skrev: Morsom tankegang. Tror du virkelig at kvinner blir våt i musa om du viser dem den dyre bilen din? Eller båten. TS er nok litt enkel, og uten noe livserfaring. Anonymkode: 4ab64...5da 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2017 #33 Skrevet 25. juli 2017 De fleste damer liker materielle ting og luksus, og vil derfor føle komfort og behag. Så ja, det spiller en rolle. Anonymkode: 43423...b87 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2017 #34 Skrevet 25. juli 2017 Nei jeg blir ikke kåt av "fine" hus, men jeg blir kåt av et hyggelig, rent og behagelig hjem. Jeg sluttet å date en fyr for han hadde ikke ryddet før jeg kom på besøk og ikke hadde han investere penger eller tid i å dekorere leiligheten sin. Anonymkode: beae2...103
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2017 #35 Skrevet 25. juli 2017 På 22.9.2016 den 16.06, AnonymBruker skrev: Ålesunddamer (og visse deler av sunnmøre) vil jeg tro blir noe villere i trusa, da de vil assosiere fint hus med rikdom generelt Anonymkode: 1d7cf...8ff Jeg kommer fra Ålesund. Og dette er overhodet ikke sant! Vi tenner ikke på på huset til mannen, men om vi har kjemi med mannen! Kjemi har alt å si Anonymkode: a3392...b2c
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2017 #36 Skrevet 25. juli 2017 På 22.9.2016 den 15.51, AnonymBruker skrev: Kan dere bli spontant kåte og ville ligge med fyr når dere kommer hjem til han og se at han bor i en stor, lukseriøs og estetisk tiltalende bolig? Altså en mann som i utgangspunktet ikke er aktuell som sex-partner, kan få dere til å skifte mening ved å vise dere sitt hjem? Anonymkode: 496ab...0ba Nei. Anonymkode: fdfd0...b29
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå