kuseraka Skrevet 22. september 2016 #1 Skrevet 22. september 2016 Jeg lurer på om det er noen der ute som er motekonsulenter? Jeg tenker nemlig å bli det og trenger tips og råd om hvordan det er
AnonymBruker Skrevet 22. september 2016 #2 Skrevet 22. september 2016 1 time siden, kuseraka skrev: Jeg lurer på om det er noen der ute som er motekonsulenter? Jeg tenker nemlig å bli det og trenger tips og råd om hvordan det er Hei! Motekonsulent, tenker du da typ i klesbransjen eller? Du tenker mer konsulent enn å stille som klesmodell selv? Anonymkode: a8302...c01
kuseraka Skrevet 18. oktober 2016 Forfatter #3 Skrevet 18. oktober 2016 Hei! Jeg tenkte mer typ i klesbransjen
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2016 #4 Skrevet 18. oktober 2016 På 22.9.2016 den 14.48, kuseraka skrev: Jeg lurer på om det er noen der ute som er motekonsulenter? Jeg tenker nemlig å bli det og trenger tips og råd om hvordan det er Det er liksom ikke noe man kan bestemme seg for å bli dersom man ikke er genuint opptatt av og virkelig brenner for mote. Hadde du gjort det så tviler jeg på at du hadde hatt behov for å stille det spørsmålet her. Hvem tenker du skal benytte seg av dine tjenester som motekonsulent da? Anonymkode: 6b677...dbb
kuseraka Skrevet 18. oktober 2016 Forfatter #5 Skrevet 18. oktober 2016 Jeg er veldig interessert i mote men vil gjerne høre om andre som har erfaring med skolen og hvordan jobben er.
Gjest Nanne70 Skrevet 20. oktober 2016 #6 Skrevet 20. oktober 2016 http://www.sofi.no/studiet/om-studiet/?gclid=CMeXmpGI6c8CFWkMcwod2I4A9Q
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå