Gå til innhold

Gravid??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Frustrert! Vi skal holde hemmelig at vi prøver å få barn.. Så har derfor ikke noen å snakke med om dette.. 

Jeg er kvalm og kjenner stadig ut som jeg har blodtrykksfall.Ved at jeg blir akutt veldig svimmel. Skulle hatt mensen for en uke siden. Testet ikm, men negativ.  Nå venter jeg til i morgen for å teste meg igjen (en uke siden forventet mens).  Hunden har endret atferd og er veldig rar rundt meg. Jeg har hatt mensensmerter nå i 2 uker. Hadde to dråper blod (merkelig) i trusa for to uker siden.  

Alle tegn tyder jo på det.. men testene var jo negativ... hvor lenge man må vente etter menstruasjon.  Legen på mandag :/

MÅ bare dele med noen og høre hva noen har å si.. frustrert!

Anonymkode: 7cc93...f3d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lege eller graviditets test :)

Skrevet
Den 22.9.2016 at 14.42, AnonymBruker skrev:

Frustrert! Vi skal holde hemmelig at vi prøver å få barn.. Så har derfor ikke noen å snakke med om dette.. 

Jeg er kvalm og kjenner stadig ut som jeg har blodtrykksfall.Ved at jeg blir akutt veldig svimmel. Skulle hatt mensen for en uke siden. Testet ikm, men negativ.  Nå venter jeg til i morgen for å teste meg igjen (en uke siden forventet mens).  Hunden har endret atferd og er veldig rar rundt meg. Jeg har hatt mensensmerter nå i 2 uker. Hadde to dråper blod (merkelig) i trusa for to uker siden.  

Alle tegn tyder jo på det.. men testene var jo negativ... hvor lenge man må vente etter menstruasjon.  Legen på mandag :/

MÅ bare dele med noen og høre hva noen har å si.. frustrert!

Anonymkode: 7cc93...f3d

Vanskelig å si fra person til person dette her! Har du tatt en ny test? :)

Anonymkode: f8c7c...c9e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...