AnonymBruker Skrevet 24. september 2016 #61 Del Skrevet 24. september 2016 Et øyeblikk siden, Hoppetaujenta skrev: Og når enden er god...er allting blått! Det er noe alle vet. Men hvorfor blått? Tenker på på Max Mekker sin Lille blå? Anonymkode: b848f...a36 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. september 2016 Forfatter #62 Del Skrevet 24. september 2016 Hans lille... HVA?!? Det der er et barneprogrem og det går ikke an å holde på med sånn griseri! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 24. september 2016 #63 Del Skrevet 24. september 2016 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2016 #64 Del Skrevet 24. september 2016 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: Hans lille... HVA?!? Det der er et barneprogrem og det går ikke an å holde på med sånn griseri! Hans lille blå undulat Max Mekker kaller undulaten sin for noe så søtt og koselig som Lille blå Anonymkode: b848f...a36 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2016 #65 Del Skrevet 24. september 2016 3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Hans lille... HVA?!? Det der er et barneprogrem og det går ikke an å holde på med sånn griseri! Hva var griseri? Hva tenkte du på nå da? Anonymkode: b848f...a36 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 24. september 2016 #66 Del Skrevet 24. september 2016 Har Max Mekker undulat? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2016 #67 Del Skrevet 24. september 2016 Et øyeblikk siden, Rumle skrev: Har Max Mekker undulat? I en av episodene snakket han i hvertfall om det Anonymkode: b848f...a36 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. september 2016 Forfatter #68 Del Skrevet 24. september 2016 Jeg mener at det var noen som sa akkurat det der i "Jul i Blåfjell", kaptein. Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Hans lille blå undulat Max Mekker kaller undulaten sin for noe så søtt og koselig som Lille blå Anonymkode: b848f...a36 Å jeg vet sannelig ikke helt jeg.....kan godt se for meg lugubre fulle typer som inviterer med seg unge fruentimmere hjem og sier "Schkarru værra med hjem å se på "undulaten min, schnuppa"? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2016 #69 Del Skrevet 24. september 2016 Et øyeblikk siden, Hoppetaujenta skrev: Jeg mener at det var noen som sa akkurat det der i "Jul i Blåfjell", kaptein. Å jeg vet sannelig ikke helt jeg.....kan godt se for meg lugubre fulle typer som inviterer med seg unge fruentimmere hjem og sier "Schkarru værra med hjem å se på "undulaten min, schnuppa"? Jeg forstår Jeg håper at du ikke var inspirert av denne tråden Anonymkode: b848f...a36 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2016 #70 Del Skrevet 24. september 2016 5 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Å jeg vet sannelig ikke helt jeg.....kan godt se for meg lugubre fulle typer som inviterer med seg unge fruentimmere hjem og sier "Schkarru værra med hjem å se på "undulaten min, schnuppa"? Kanskje du har rett angående M. M.... Anonymkode: b848f...a36 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. september 2016 Forfatter #71 Del Skrevet 24. september 2016 Han her heter visst "Lille blå"....men det kan ikke ha vært den altså. ...men ellers skrev jeg altså "blått" oppi der fordi AB`er er blå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2016 #72 Del Skrevet 25. september 2016 Hva slags merkelig tråd er egentlig dette for noe? Anonymkode: 94bd5...2d7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 25. september 2016 #73 Del Skrevet 25. september 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva slags merkelig tråd er egentlig dette for noe? Anonymkode: 94bd5...2d7 Ja, det lurer jeg også på 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2016 #74 Del Skrevet 25. september 2016 Jeg også. For noen merkelige folk og Rumler som holder til her. Anonymkode: 8a189...13d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 25. september 2016 #75 Del Skrevet 25. september 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg også. For noen merkelige folk og Rumler som holder til her. Anonymkode: 8a189...13d Jupp 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bossa Nova Skrevet 25. september 2016 #76 Del Skrevet 25. september 2016 Denne tråden må jo være en hyllest til regnvær ..........eller en oppfølger til prikketråden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 25. september 2016 #77 Del Skrevet 25. september 2016 Gratulerer Hoppe, du må ha mer enn grønne fingre, alt du tar i vokser og vokser..... Her har du laget en tråd som du har prøvd å klippe av flere ganger, men hver gang du tar i den vokser den seg lenger. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. september 2016 Forfatter #78 Del Skrevet 25. september 2016 (endret) Ja, jeg forstår det ikke helt, men et eller annet talent skal en vel AB 53b ha her i verden... Endret 25. september 2016 av Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2016 #79 Del Skrevet 25. september 2016 1 time siden, Nietsoj skrev: Gratulerer Hoppe, du må ha mer enn grønne fingre, alt du tar i vokser og vokser..... Her har du laget en tråd som du har prøvd å klippe av flere ganger, men hver gang du tar i den vokser den seg lenger. Jada, bare la ta æren format tråden vokser Anonymkode: 00e57...53b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. september 2016 Forfatter #80 Del Skrevet 25. september 2016 Nå har jeg rettet svaret mitt. Er du fornøyd 53b? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå