Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har datet/ vært med en mann nå siden i mai. Vi har vært mye sammen og vi har det veldig fint sammen. Vi har blitt enige om å ikke være med andre. Han sover over til meg nesten hver natt når han ikke er på jobb. Han har møtt de fleste vennene mine og noen i familien. vi har vært på tur sammen der vi var en helg på hotell. Han tilbyr seg ofte å kjøpe ting til meg og jeg merker at han vil tilbringe mest mulig tid sammen. Men vi har enda ikke snakker om hvor vi er, jeg tørr heller ikke ta det opp i tilfelle han synes det er litt tidlig og blir "redd".. Han er ikke av den typen som går fort inn i et forhold slik som jeg har lært han å kjenne, og jeg vet at han fra før av har vært med en del damer.. Vet ikke helt hva jeg skal si vi er når noen spør og jeg er også lei av å gå å være usikker 🙊 noen andre som har/ har hatt det slik? Takk for svar 😊

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan starte med å fortelle hva du ønsker ut av relasjonen deres for så å spørre om han har noen tanker rundt dette :) 

Anonymkode: d93a3...bdf

Skrevet

Jeg har det sånn. Her har både familie og venner blitt presentert fra begge sider og vi er stort sett sammen når det er tid til det. Han flyttet ganske langt unna meg nå nettopp, men vi er sammen stort sett hver helg. Jeg har tatt opp samtalen (og alt annet galskap som dukker opp i hodet når man er håpløst forelsket) og han vet hva jeg vil uten at det ser ut til å skremme han nevneverdig. Det er for tidlig for han å definere noe da han har brent seg endel ganger før. Prøv å ta det opp, blir han redd nå vil han uansett ikke noe mer. Regner med at en sånn samtale skal gå helt bra. I verste fall havner du der jeg er, og her går praten rundt oss lett. Jeg har lært mer om hva han føler og vil. Så nå venter jeg da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...