Gå til innhold

Skal det være så vanskelig å finne en?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha vært på en date hvor en føler det gikk ganske bra, skriver takk for daten. Så sitter jeg og venter på han tar kontakt.  Noen ganger har jeg forsøkt å invitere på date 2 selv. Forsatt singel., hm.. Prøvd å finne fritidsinteresse.  Hvirfor vil ikke menn og hvorfor tar de ikke kontakt?

Anonymkode: 31a60...cb7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke legg så mye i en date

Anonymkode: c39a3...7ff

Skrevet

Lurer på det samme men om damer. Jeg er evig singel og alle damer jeg har chatta med har ikke villet noe mer. Livet kan være komplisert

Skrevet
Et øyeblikk siden, Jacklost skrev:

Lurer på det samme men om damer. Jeg er evig singel og alle damer jeg har chatta med har ikke villet noe mer. Livet kan være komplisert

Er ikke du relativt ung? Livet har knapt begynt vettu, det går seg til :)

Skrevet
2 minutter siden, canacas skrev:

Er ikke du relativt ung? Livet har knapt begynt vettu, det går seg til :)

Er snart 25 og aldri hatt en dame og i følge innlegg på kg så må man ha noen psykiske problemer hvis man ikke har vært borti ei dame enda når man er på min alder

Skrevet
Et øyeblikk siden, Jacklost skrev:

Er snart 25 og aldri hatt en dame og i følge innlegg på kg så må man ha noen psykiske problemer hvis man ikke har vært borti ei dame enda når man er på min alder

Tøys og tull. Ikke stress med det. Bli den beste utgaven av deg selv, så finner damene deg. Dersom du forventer å bli avvist, blir du fort det. 

Skrevet

Sanheten er at om en får et godt førsteinntryk av en person så trenger ikke at forsetelsen å være like god...

Anonymkode: 31a60...cb7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...