Gå til innhold

Hvem bør en rik gammel mann (52) date?

Hvem bør jeg date?  

28 stemmer

1. 1. Hvem bør jeg date?

• Den unge studenten.
      2
    • Den norske voksne damen.
      15
    • Den ukrainske alenemoren.
      4
    • Ingen av disse kvinnene. De vil bare utnytte deg. Vent heller på den rette.
      7

Anbefalte innlegg

Skrevet

1. Kan jeg date en norsk jente på 18 som er singel student hvor alt jeg hjelper henne med (bil, data, osv) på en måte skal betales med sex?

2. Bør jeg heller date en singel  norsk kvinne på min egen alder og ta ansvar for hennes angst og overvekt og få nokså lite igjen for det. Åndelig, sosialt eller seksuelt utbytte er null.

3. Eller skal jeg date en ukrainsk kvinne på 35 som har en datter på 12? Å date henne betyr å få kompromissløs kjærlighet i bytte mot å forsørge hennes lille familie i Norge og mor i Ukraina. Datteren fortjener en real sjanse i livet og hun kommer til å greie seg får hun en mulighet i Norge.

4. Eller bør en singel mann på min alder bare ta en tur på puben og vente på den rette?

Anonymkode: eccc3...45b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor ikke date en rik, oppegående dame på samme alder som deg? Da slipper du å "ta ansvar" for henne, det klarer hun nok fint selv, og du behøver ikke bekymre deg for å "bli utnytta" (Hvem som utnytter hvem er det kanskje litt delte meninger om her..)

Anonymkode: 5f7e0...ca9

• Liker 10
Skrevet

Høres ut som du ikke er ute etter ekte kjærlighet, men kun sex med en fast partner. Samtidig som du kjøper ting til henne. Jeg ville ikke hatt deg av flere grunner.

• Liker 9
Skrevet

Rik, oppegående kvinne mellom 40-60 år. Hvis de vil ha en som deg da. Ut fra de alternativene du har satt opp her tviler jeg sterkt på det... For de vil kunne få så mye bedre mannfolk enn deg. Så sannsynligvis må du nøye deg med noe annet. Og innse at det lille du vil få av lykke i livet vil være kortvarig, med mindre du får deg litt andre holdninger. Det er en grunn til at du er singel (og barnløs?) i en alder av 52 år. Greit å ta inn over seg om det er noe man bør vurdere å endre med seg selv kanskje?

Anonymkode: b088e...fe8

• Liker 10
Gjest Baremenneske
Skrevet

Gi blaffen i "hva bør", og gå etter de rette følelsene istedet- er nok da man blir mest fornøyd og lykkelig! -Ikke etter hva "alle andre" mener! Men..regner med at du har et hode og ikke kun penger...-så om noen virker mest intr i det materielle, status og pengene- så bye bye til dem! 😊

Gjest Baremenneske
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

1. Kan jeg date en norsk jente på 18 som er singel student hvor alt jeg hjelper henne med (bil, data, osv) på en måte skal betales med sex?

2. Bør jeg heller date en singel  norsk kvinne på min egen alder og ta ansvar for hennes angst og overvekt og få nokså lite igjen for det. Åndelig, sosialt eller seksuelt utbytte er null.

3. Eller skal jeg date en ukrainsk kvinne på 35 som har en datter på 12? Å date henne betyr å få kompromissløs kjærlighet i bytte mot å forsørge hennes lille familie i Norge og mor i Ukraina. Datteren fortjener en real sjanse i livet og hun kommer til å greie seg får hun en mulighet i Norge.

4. Eller bør en singel mann på min alder bare ta en tur på puben og vente på den rette?

Svarte på overskriften istad, og nå dette... 

Mener fortsatt du kan date hvem du vil, men du bør også være moden nok og voksen nok til å ha et seriøst forhold ...- ikke kun for sex, og ikke noen du egentlig ikke føler noe for! Ingen skal kun være ute etter "gullet" ditt, men DU skal heller Ikke kun være ute etter å" bruke "dem!! 😐

Skrevet

Velg den av dem som ikke synes det spiller noen rolle om partneren elsker henne eller ikke, og som synes det er helt greit å bytte sex mot penger og ting. Det høres nemlig ikke ut som det er et kjærlighetsforhold du er ute etter, så det er det mest reale. Jeg tror også forholdet har større sjanse til å overleve hvis du gjør det sånn. 

Skrevet

Kommer an på hva du tror er best på lang sikt for deg selv. Ingen av oss kan avgjøre hva dine verdier er og hvem du burde være sammen med

Anonymkode: 6cdda...dfc

Gjest MadameDeRosa
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du helt sprø? Hun er altfor ung, og du ser på henne bare som et sexobjekt. Skjerp deg!

Nei, du bør ingenting. Du ser jo allerede ned på denne personen, så la henne være sånn at hun kan finne seg en som respekterer henne som den hun er. 

Kun hvis det er pga kjærlighet, og det er gjensidig og ikke utnyttelse. 

Kanskje du burde modnes litt, og heller lete på mer riktige steder for å finne "den rette"? 

Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen av delene. En singel mann på din alder som tenker så barnslig bør ikke drive med kvinnfolk før han har blitt mer tørr bak ørene.

Skrevet

Ei fra øst europa

Anonymkode: 3468d...1bc

• Liker 1
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det så lite med deg, at du må bruke din rikdom for å få dame?

Du vil bli utnyttet, så lenge rikdommen skal være gulroten.

Søk etter dame som deler dine interesser, en som du kan snakke med, oppleve ting med. Hva har du til  eks felles med en 18 åring ? Ei som går til sengs med deg pga at du selger deg. Det er masse fine damer der ute.....at du har god råd behøver du ikke opplyse om. At du som 52 åring vurderer en 18 åring, er skremmende i seg selv. Eller en singel mor fra Ukraina med dårlig råd. Maktfordeling,  har du hørt om det?

Anonymkode: e7627...010

• Liker 6
Skrevet

Brad Pitt på jakt etter ny dame allerede? :P

Anonymkode: 85196...94d

• Liker 2
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

En rik gammel mann bør på lik linje som oss andre date noen han vil date og som vil date han. Er det så mye mer hokuspokus enn det?

Gjest PetterPanne
Skrevet (endret)

snip

Endret av PetterPanne
Skrevet
14 minutter siden, PetterPanne skrev:

Ingen av delene. Horer er billigere i drift.

Hva slags horer har du hatt som er billigere i drift enn en kone? Norske damer koster da svært lite da de ikke trenger å forsørges.

Anonymkode: 2a8de...b3d

• Liker 2
Gjest PetterPanne
Skrevet (endret)

snip

Endret av PetterPanne
Skrevet

jeg hadde fast sex med en mann som var 56 år. han var veldig snill og ga meg masse oppmerksomhet, ting og penger. jeg tror vi begge dekket et behov.

Skrevet
4 timer siden, PetterPanne skrev:

Hvis han gifter seg uten særeie, så blir det dyrere for han å ha en kone, enn å bruke en hore hver gang han må knulle.

Og de fleste ekteskap er ikke kjent for å ha så sprudlende sexliv heller. Så prisen pr knull for hans del blir vesentlig høyere enn å bruke prostituerte.

Dessuten har han muligheten til å variere sexpartnerne sine også, med en kone er han fastlåst.

Det finnes ingen god grunn til å gifte seg som rik mann.

1. Hvilke utgifter medfører en gift kvinne for sin mann ettersom det er billigere for ham å benytte seg av prostituerte?

2. Det er vel ikke bare mannen som er fastlåst i et ekteskap. Ikke alle ektemenn er så sprudlende, heller.

• Liker 2
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ikke date en rik, oppegående dame på samme alder som deg? Da slipper du å "ta ansvar" for henne, det klarer hun nok fint selv, og du behøver ikke bekymre deg for å "bli utnytta" (Hvem som utnytter hvem er det kanskje litt delte meninger om her..)

Anonymkode: 5f7e0...ca9

Åpenbart det riktige, og vanskeligste. Men disse damene er turn-off for meg. Det skyldes all forakten jeg fikk av denne generasjon kvinner før i tiden. Jeg ble nedverdiget noen ganger på sadistisk vis jeg aldri glemmer. Det er egentlig først nå disse kvinnene har vist noen som helst interesse for meg, annet en forakt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...