Gå til innhold

Har du noen gang opplevd at noen har sagt nei ved alteret

Anbefalte innlegg

Gjest Aragorn II Elessar
Skrevet

Dette er jo noe som skjer på film og slikt. Men er det noen som faktisk har opplevd dette i virkeligheten eller vet om noen som har opplevd dette i virkeligheten ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tviler på at det skjer så ofte i virkligheten

Anonymkode: 47c37...37a

Skrevet

Jeg sa nei på tinghuset.

Anonymkode: d6519...ab2

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sa nei på tinghuset.

Oj.  Har du lyst til å fortelle om hva som skjedde?

• Liker 2
Skrevet

Har en venninne som kansellerte bryllupet dagen før, endelig innså hun hvor drittsekk forloveden var. Både venner og familie trakk ett lettelsens sukk. 

Anonymkode: 22efe...0db

• Liker 8
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har en venninne som kansellerte bryllupet dagen før, endelig innså hun hvor drittsekk forloveden var. Både venner og familie trakk ett lettelsens sukk. 

Anonymkode: 22efe...0db

Burde jeg gjort og. Og vi hadde ikke bryllupsfest eller noenting, så det var kun nærmeste familie jeg var redd for å skuffe. Ble separert et år senere. 

Anonymkode: d9bdb...f89

Skrevet
8 timer siden, Kara W skrev:

Oj.  Har du lyst til å fortelle om hva som skjedde?

Vi var uenige om spørsmålet om ekteskap. For han var det en forutsetning å gifte seg, viss ikke så han ikke noe hensikt i å satse. Jeg har aldri brydd meg om ekteskap og ser helt ærlig ikke hva som er så fatastisk( av og til synest jeg faktisk det er fjollete tull). Jeg ønsket ikke å miste han. Derfor jobbet jeg med å snu mitt eget tankesett og innstilte meg på at slik måtte det bare bli. Han presset hardt på helt til jeg fikk et ultimatum. jeg sa ja, men da vi kom på tinghuset skalv jeg og svettet, for hele denne ideen om ekteskap er så feil og falsk i mine øyne. Det ble et for stort svik mot meg selv til at jeg kunne gjennomføre.

Skrevet

Jeg har. Ikke noe drastisk bare foran 200 stykker, jeg fant ut at dette var mest for foreldrene mine sin skyld og ikke meg, klart at det var kjipt og jeg mistet kontakten med mine foreldre etter det. 

12 år senere giftet jeg meg med en annen som jeg fant i voksen alder, og vi giftet oss uten min familie til stede.

Anonymkode: 148c6...46f

• Liker 1
Skrevet

Kjenner til en som sa nei ved alteret, men det var fordi presten sa feil navn på bruden.

• Liker 6
Skrevet

Vet om ei som ombestemte seg like før. Mannen og gjestene ventet i kirka og hun kom aldri. Viste seg å være en klok avgjørelse da mannen var rimelig ustabil i fht ansvar for barnet og alkohol. 

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, Kjetil E skrev:

Kjenner til en som sa nei ved alteret, men det var fordi presten sa feil navn på bruden.

Sykt.

Skrevet

En venn av meg sa nei foran en fullsatt kirke. De hadde ikke vært sammen så veldig lenge, 1 år, og kjæresten hans hadde nærmest pushet fram ett bryllup, hun hadde planlagt litt her og litt der, og før han visste ordet av det hadde hun satt en dato og invitert venner og slektninger og satt ned depositum på catering og alt.

De var aldri forlovet, men hun krevde at de giftet seg, eller så dro hun. Han ille ikke miste henne, så han sa ikke direkte nei heller. Inntill de sto i kirken og presten spurte om han tok henne som sin hustru. Stakkars gutten var likbleik.
Han sa nei, kjæresten ble lynforbanna, tror aldri jeg har hørt en kvinne rope så  høyt før.

Støtter avgjørelsen hans fullt ut. Under ett år senere har hun visst funnet seg en ny og ble faktisk gift for noen måneder siden.
Tror hun ga faen  i hvem hun ble gift med, så lenge hun ble gift.

Anonymkode: 601b9...df0

• Liker 1
Skrevet
På 30.9.2016 den 14.30, O.G. skrev:

Sykt.

Det som skjedde var vist at presten sa navnet til en annen enn hun han skulle gifte seg med, derfor sa han nei. Men det ble så rettet opp så de ble gift.

Skrevet
På 30 Sep 2016 den 15.49, AnonymBruker skrev:

En venn av meg sa nei foran en fullsatt kirke. De hadde ikke vært sammen så veldig lenge, 1 år, og kjæresten hans hadde nærmest pushet fram ett bryllup, hun hadde planlagt litt her og litt der, og før han visste ordet av det hadde hun satt en dato og invitert venner og slektninger og satt ned depositum på catering og alt.

De var aldri forlovet, men hun krevde at de giftet seg, eller så dro hun. Han ille ikke miste henne, så han sa ikke direkte nei heller. Inntill de sto i kirken og presten spurte om han tok henne som sin hustru. Stakkars gutten var likbleik.
Han sa nei, kjæresten ble lynforbanna, tror aldri jeg har hørt en kvinne rope så  høyt før.

Støtter avgjørelsen hans fullt ut. Under ett år senere har hun visst funnet seg en ny og ble faktisk gift for noen måneder siden.

:sjokkbla: Damn. Gale kvinnfolk.

Skrevet
På 30. september 2016 den 15.49, AnonymBruker skrev:

Han kunne ikke sagt det på vei til kirka eller kvelden før da?

• Liker 1
Skrevet
20 timer siden, Kjetil E skrev:

Det som skjedde var vist at presten sa navnet til en annen enn hun han skulle gifte seg med, derfor sa han nei. Men det ble så rettet opp så de ble gift.

I bryllupet til broren min sa presten litt feil navn på bruden, type Kristin, istedenfor Kristine.  De var begge litt usikker på hva de skulle gjøre, men valgte å svare ja, og håper på at be ble gift like vell.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...