AnonymBruker Skrevet 22. september 2016 #1 Del Skrevet 22. september 2016 Idag merket jeg plutselig at jeg hadde et 5cm langt, lyst hår på overarmen (resten av hårene der er så små at de nesten ikke syns) Np3n som har opplevt det samme? Var dette en mutasjon, normalt så får man jo ikke så lange hår på overarmen? Anonymkode: b6ae7...bf8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 22. september 2016 #2 Del Skrevet 22. september 2016 Slikt er vanlig. Plukk det ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 22. september 2016 #3 Del Skrevet 22. september 2016 Jeg har nesten ikke hår på armene, bare noen få lys dun. Bortsett fra et sort og stivt hårstrå rett nedom albuen. Jeg kaller den spiky og napper hårstrået straks det titter frem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Teta Skrevet 22. september 2016 #4 Del Skrevet 22. september 2016 Helt vanlig. Bare napp det ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå