Gjest Ms. Daisy Skrevet 22. september 2016 #1 Skrevet 22. september 2016 Noen som har forslag til bra sorte farger som jeg kan ha på vegg? Har 3 vegger som er malt i eggeskalls hvit og så vil jeg ha en vegg som er helt sort. Haster litt da jeg vil begynne å male i morgen Når mannen er borte så danser kona på bordet med malerkosten.
AnonymBruker Skrevet 22. september 2016 #2 Skrevet 22. september 2016 Dempet Sort er perfekt Helmatt. Anonymkode: 10f44...d57 2
Gjest Ms. Daisy Skrevet 22. september 2016 #3 Skrevet 22. september 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dempet Sort er perfekt Helmatt. Anonymkode: 10f44...d57 Tusen takk. Har Lady disse. Kan jo sterngt tatt sjekke det selv da, men kremt var litt lat
Leo Skrevet 22. september 2016 #4 Skrevet 22. september 2016 Ja. Kan anbefale Lady Pure Color til vegg. Lekker finish og utrolig lett å jobbe med. Drypper for eksempel så lite at du ikke trenger å dekke til gulvet hvis du er litt forsiktig. Dempet sort er forresten veldig lekker selv om jeg personlig synes den blir for mørk på vegg. Men akkurat det er smak og behag da... 1
Gjest Ms. Daisy Skrevet 22. september 2016 #5 Skrevet 22. september 2016 10 minutter siden, Leo skrev: Ja. Kan anbefale Lady Pure Color til vegg. Lekker finish og utrolig lett å jobbe med. Drypper for eksempel så lite at du ikke trenger å dekke til gulvet hvis du er litt forsiktig. Dempet sort er forresten veldig lekker selv om jeg personlig synes den blir for mørk på vegg. Men akkurat det er smak og behag da... Tusen takk Alle tips mottas med stor takk
AnonymBruker Skrevet 22. september 2016 #7 Skrevet 22. september 2016 Dempet Sort er Lady ja Anonymkode: 10f44...d57
AnonymBruker Skrevet 22. september 2016 #8 Skrevet 22. september 2016 Dempet sort i Lady pure color har vi på en vegg i gangen. Kjempefint!! Anonymkode: 50046...46f 1
Gjest O.G. Skrevet 22. september 2016 #9 Skrevet 22. september 2016 Jeg kan tenke meg at den der dempet sort blir fin ilag med denne tapeten.
Gjest O.G. Skrevet 22. september 2016 #10 Skrevet 22. september 2016 http://www.brewsterwallcovering.com/283-46963-black-zebra-stripe.aspx Se så lekkert da.
Timsy Skrevet 22. september 2016 #11 Skrevet 22. september 2016 12 timer siden, Leo skrev: Ja. Kan anbefale Lady Pure Color til vegg. Lekker finish og utrolig lett å jobbe med. Drypper for eksempel så lite at du ikke trenger å dekke til gulvet hvis du er litt forsiktig. Dempet sort er forresten veldig lekker selv om jeg personlig synes den blir for mørk på vegg. Men akkurat det er smak og behag da... Selv proffe malere dekker til gulvet når de maler. Med mindre gulvet skal skuftes ville jeg aldri åpnet et malingsspann uten papp på gulvet! 1
Leo Skrevet 23. september 2016 #12 Skrevet 23. september 2016 (endret) 6 timer siden, Timsy skrev: Selv proffe malere dekker til gulvet når de maler. Med mindre gulvet skal skuftes ville jeg aldri åpnet et malingsspann uten papp på gulvet! Proffe malere jobber på en helt annen måte enn vi som maler en vegg hjemme i vår egen stue. Det skal først og fremst gå fort og ofte bruker de billig maling som renner og spruter en hel del. Lady Pure Color renner og spruter altså veldig lite og når jeg kanskje søler en dråpe eller to (Som enkelt lar seg tørke vekk med en fuktig klut) gidder ikke jeg bruke tid og penger på å dekke til gulvet. Men det er selvfølgelig helt valgfritt! Endret 23. september 2016 av Leo
Zienna Skrevet 24. september 2016 #13 Skrevet 24. september 2016 Jeg har malt soverommet, alle vegger, i Dempet Sort. Brukte Lady Pure Color (helmatt), og det er den beste malingen jeg har brukt. Den er dyr, men dekker bedre enn billigmalinger, og er god å arbeide med. Hos oss er det strietapet på veggene, og jeg så mørkt på å få den fjernet. Den mørke, matte fargen gjør at strien er veldig lite synlig nå. Anbefales! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå