AnonymBruker Skrevet 22. september 2016 #1 Del Skrevet 22. september 2016 Dere som bruker sovepose med seler hvilken pose bruker du? Anbefaler du? Har sovepose fra før av, ,men den har ikke seler. Er det noen som har lagd dette selv, tips? Anonymkode: bb3ca...207 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2016 #2 Del Skrevet 22. september 2016 Kjøpte en fra Going med seler, men pga brann(altså at brannpersonell/vi ikke vil få barnet raskt ut av sengen ved mye røyk) samt fare for å henge fast i selen så brukte jeg bare posen alene. Men den har altså mulighet for å feste sele, og du kan jo bare ta de av når du skal legge deg så er det jo ingen risiko. Anonymkode: 33598...3ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2016 #3 Del Skrevet 22. september 2016 Denne? http://www.going.no/go-natt/nattpose/go-ing-nattpose-med-seler.html Her hadde vi tenkt til å bruke det hele natten. Baby våkner 15 ganger hver natt. Har også 1-2 lengre perioder hvor han er våken. Står i senga og gråter fordi han er så sliten. De varer gjerne 1-3 timer. Han er 9 måneder nå og vi er trøtte alle sammen. Men skal man egentlig ikke bruke de hele natten? Jeg er også veldig redd for at han skal bli kvalt eller lignende av å bruke sånt. Leste også på den posen jeg linket til at de skal ha tilsyn hele tiden mens man bruker det. Og da regner jeg med det er fordi det er en fare for at de kan bli kvalt eller andre ting. Så er litt skeptisk, men vi er så trøtte. Baby ikke minst! Anonymkode: bb3ca...207 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2016 #4 Del Skrevet 22. september 2016 Seler får du kjøpt utenom vognpose😊 Anonymkode: 755f5...ccc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2016 #5 Del Skrevet 22. september 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kjøpte en fra Going med seler, men pga brann(altså at brannpersonell/vi ikke vil få barnet raskt ut av sengen ved mye røyk) samt fare for å henge fast i selen så brukte jeg bare posen alene. Men den har altså mulighet for å feste sele, og du kan jo bare ta de av når du skal legge deg så er det jo ingen risiko. Anonymkode: 33598...3ea Man fester selene rundt madrassen, og dersom noe skutt oppstår napper man bare med seg ungen og madrassen. Alternativt kan man ha en saks liggende oppå garderobeskapet til barnet elns. Er selen festet langt nok ned, er det null fare for at ungen skal henge seg fast i selen elns, og det vil kunne snu på seg f.eks. ved oppkast. Vi har brukt Babysafe til våre barn, da de var svært urolige. Anonymkode: dad65...8fd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2016 #6 Del Skrevet 22. september 2016 Vi har brukt denne typen, http://www.babybanden.no/products/babydan-sovepose-bunnyhop-grey , eneste måten for ungen å sove alene uten at vi holdt en arm eller to rundt, ligge løst i senga funker ikke, reiser seg i søvne og blir lys våken og umulig å sovne igjen. ikke mulighet fornå henge seg fast i selen som en over her skriver. Kan sette seg opp og snu seg fra side til side ved f.eks oppkast så ikke noe fare der heller. Kan justere hvor stram eller slakk den skal være men den skal ikke være så slakk at de kan snu seg rundt på magen. med tanke på brann ol. Så kan man som en over her skriver bare røske med seg hele madrassen og jngen, eller ha en saks tilgjengelig. Om ikke er det fort å klipse selve selen løs fra selve posen på siden og ta med seg ungen og posen ut. Anonymkode: a2f87...1c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå