Gå til innhold

Kompisen hans

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pleide å ligge med en jeg er forelsket i, men vet ikke om han liker meg på samme måte. Nå tror jeg at han tror at jeg har ligget med kompisen min, noe jeg ikke har. Er så redd for at han ikke kommer til å ta kontakt mer pga det. Og i tillegg tror jeg kompisen hans liker meg. 

Hva skal jeg gjøre nå?

Anonymkode: 0bc14...8d1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begynn og ligg med kompisen han så klart. En gang løs, alltid løs :)

Anonymkode: b1488...fae

• Liker 1
Skrevet

mer sex ordner sikkert alt når man er tenåring.

Anonymkode: 4c1a4...63e

Skrevet

Det opplagte svaret SNAKKE SAMMEN er ikke tema liksom?:sprettoy: Hvor vanskelig kan det være... Sprike med beina er helt greit, men snakke er visst umulig.

Anonymkode: 8da44...eb7

• Liker 2
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Pleide å ligge med en jeg er forelsket i, men vet ikke om han liker meg på samme måte. Nå tror jeg at han tror at jeg har ligget med kompisen min, noe jeg ikke har. Er så redd for at han ikke kommer til å ta kontakt mer pga det. Og i tillegg tror jeg kompisen hans liker meg. 

Hva skal jeg gjøre nå?

Begynn med kompisen istedet hvis det er sånn at han liker deg. Den der fyren som bare bruker deg som tidsfordriv har ingenting med å tro/mene noe som helst om hvem du ellers ligger med. Du er ikke sammen med ham, ergo er det ikke hans sak. Du kan gjøre akkurat hva du selv vil. 

Skrevet
31 minutter siden, O.G. skrev:

Begynn med kompisen istedet hvis det er sånn at han liker deg. Den der fyren som bare bruker deg som tidsfordriv har ingenting med å tro/mene noe som helst om hvem du ellers ligger med. Du er ikke sammen med ham, ergo er det ikke hans sak. Du kan gjøre akkurat hva du selv vil. 

Men hensikten er å få han jeg liker interessert igjen. 

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hensikten er å få han jeg liker interessert igjen. 

Men det blir for barnslig, gå heller videre med livet ditt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...