Gå til innhold

Kristian Valen - Still here

Anbefalte innlegg

Skrevet

hver gang jeg hører sangen tenker jeg: å det var en fin sang..men pluttselig :o får jeg sånn en heisann..heisann, følelse. Synes Kristian er bedre som imitator

Skrevet

Det lurer jeg også på... :wink:

Mvh Yvonne :heiajente:

Sangen er dedikert/dedisert til en liten gutt som døde som 4-åring. (Og det er kanskje derfor den lille blonde gutten er med i musikkvideoen?? Noen som vet?)

Jeg har aldri fått med meg humor-valen på tv, så for meg er Valen bare seriøs,... :wink:

Skrevet

Er gutten i musikkvideoen den samme gutten som han i en vaskemiddelreklame. Husker ikke hvilket vaskemiddel det var..

Skrevet
:P Som mange andre har sagt den blir bare bedre og bedre for hver gan enn hører den :ler:
Gjest Ninakanin
Skrevet
Er gutten i musikkvideoen den samme gutten som han i en vaskemiddelreklame. Husker ikke hvilket vaskemiddel det var..

filmen er spilt inn i USA, så jeg tviler på at de har impotert norsk vaskemiddelgutt til amerikansk musikkvideo ;)

Jeg kommer jo hjemmefra, skulle jeg til å si :ler:

Jeg har jo "kjent" valen i mange år gjennom radio og revy, så tv og nå musikk. Jeg har alltid visst at han er en allsidig mann med store talenter, og alle parodiene hans viser jo bare at han kjempegod stemmekontroll. Tror bare han må bli tryggere på å bruke den som sin egen! Han skriver flotte tekster, så i fremtiden kan det nok komme mye mer og bra Valen-musikk tror jeg!

Men den som er på radioene nå føler jeg blir bittelitt for usikker i stemmen et par steder, samtidig som jeg må innrømme at når jeg hører den så blir jeg værende på den kanalen :)

Skrevet
Setter seg i hodet, og blir bare bedre og bedre for hver gang jeg hører den.  :wink:

:Nikke:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg hørte at det med den gutten bare var kødd. Den er dedisert til en M. Det blir sagt at det var hamsteren til Valen... :roll:

Gjest Anonymous
Skrevet

tror det ble spurt om det på vg tett på nett og at han svarer, jg orker bare ikke lese...altså hvem sangen er til

Skrevet

Nei, han sier ingenting om det...Rart at man skal bli så nysjerrig...

Skrevet

Sangen er kjempefin, men han er ingen stor sanger. Og som flere sier her så er det vanskelig å måtte forholde seg til valen som SERIØS. Syns han kan holde seg til komedien, den kan han ;)

Skrevet

Har aldri hatt sansen for Valen som komiker jeg, liker det rett og slett ikke. Men jeg synes han er flink til å synge da!

Skrevet

Da han var gjest hos Fredrik Skavland så fortalte han at sangen ble laget etter at en liten gutt som stod ham veldig nær - døde av blodkreft.

Det er så langt fra kødd som du kan komme, Gjest ...

Skrevet
Jeg synes det blir for likt Morten Harket parodien hans og klarer derfor ikke ta det helt alvorlig - desverre.

:Nikke:

Skrevet

den er bare så bra, radion på full styrke når jeg hører den

Skrevet

Synes at det er en vakker sang, men får helt vondt inni meg når jeg hører den...

Gjest Ninakanin
Skrevet
Jeg hørte at det med den gutten bare var kødd. Den er dedisert til en M. Det blir sagt at det var hamsteren til Valen... :roll:

da har du hørt helt feil. valen er bestekompis med broren til eksen min, så... nei der tar du feil gitt.

Skrevet

Sangen er vel grei nok i seg selv (kanskje litt kjedelig..), men når det er Kristian Valen som synger blir det bare helt feil! Mener nå jeg da..

Skrevet

Jeg kan nesten ikke høre den sangen jeg... Får vondt inni meg... Kanskje det er fordi det ikke er så lenge siden jeg fikk barn... er muligens litt mer sår da enn ellers?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...