Gå til innhold

Kristian Valen - Still here

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere om den sangen? Den er forsåvidt kjedelig og enkel, men etter mer jeg hører den,desto mer liker jeg den, den rører ved et eller annet hos meg..

Skrevet

Eg syns den e kjempefin! Og trist...

:digge::grine:

Gjest Madam Felle
Skrevet

Setter seg i hodet, og blir bare bedre og bedre for hver gang jeg hører den. :wink:

Skrevet
Setter seg i hodet' date=' og blir bare bedre og bedre for hver gang jeg hører den. :wink:[/quote']

Ja. (Han minner litt om Morten Harket på stemmen faktisk)

Skrevet

Beklager men jeg synes den blir litt komisk jeg da. Nesten en sånn sang de "Slå på ring"-guttene kunne ha laget...

Gjest Mamma1 ikke innlogget
Skrevet

Jeg er en innbitt rockchick og hører ikke på sånn musikk i det hele tatt, men jeg må innrømme at jeg faller for teksten....

Skrevet
Beklager men jeg synes den blir litt komisk jeg da. Nesten en sånn sang de "Slå på ring"-guttene kunne ha laget...

:ler: Må si meg litt enig her, ja! Selv om en komiker også må få lov å vise en mer alvorlig side, klarer jeg liksom ikke helt å kjøpe denne popgutt-synger-trist-sang fra Valen. Sangen i seg selv er etter min smak et eneste stort gjeeeeesp! :sove: Hvis jeg får lov å bestemme skal Valen holde seg til komikken heretter, DER synes jeg derimot han stråler!

Skrevet

Jeg synes det blir for likt Morten Harket parodien hans og klarer derfor ikke ta det helt alvorlig - desverre.

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er uten tvil min favoritt for tiden :digge: Jeg liker ikke Morten Harket og føler overhodet ikke at dette er en "kopi". Jeg ble overrasket første gang jeg hørte sangen. Trodde ikke Kristian Valen kunne synge - men det kunne han absolutt. Får bare mer og mer sansen for typen :wow:

Skrevet

Jeg liker den kjempe godt!!

Valen er kjempe flink til og synge, det må være et skjult talent!!

Den er trist, men kjempe fin!!

Og tror ikke noen andre hadde fått synget den på noen annen måte bedre, enn Valen!!

Skrevet

Jeg ble veldig positivt overassket da jeg hørte at det var han som sang den for å si det sånn.

Skrevet

Ja, den er ok. Han har jo fin stemme da... ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet
Jeg synes det blir for likt Morten Harket parodien hans og klarer derfor ikke ta det helt alvorlig - desverre.

Enig - det ligner veldig på Morten Harket me nalikevel syns jeg den er ganske fin....

Skrevet

Synes sangen er grei nok, men kan ikke fordra videoen.

Skrevet

Sangen er egentlig kjempefin, men jeg sliter litt med at han har blitt særiøs sanger. Ikke fordi jeg ikke syns han har talent, men fordi han er hysterisk morsomme Sibbe fra Sandnes for meg :hoho:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg klarer ikke helt å ta ham seriøs jeg. Sangen er grei nok den, men jeg får alltid assosiasjoner med KomiValen liksom.

Skrevet

Jeg synes sangen er kjempefin! Har egentlig aldri hatt sansen for humoren til Kristian Valen, men han kan da synge. Er spent på resten av albumet! :-)

Skrevet

Synes sangen er vakker og trist - spesielt etter at han fortalte hvordan sangen ble til.

Skrevet

Hvordan ble den til da? har hørt mange versjoner..

Skrevet
Hvordan ble den til da? har hørt mange versjoner..

Det lurer jeg også på... :wink:

Mvh Yvonne :heiajente:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...