Gå til innhold

Ser gravid ut..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har problem med at jeg ser gravid ut,  altså veldig tjukk framover, ikke så mye på sidene. Får det ikke bort. Tips? 

Anonymkode: 9a947...2f7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du gravid da?

Anonymkode: 36725...c46

Skrevet

Gå ned i vekt.

Anonymkode: a1cbd...762

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Gå ned i vekt.

Anonymkode: a1cbd...762

Ikke alltid det hjelper har vært 55kg og 176 høy og likevel sett gravid ut.

Mener du at f.eks jeg skulle fått enda lavere bmi da?

Anonymkode: 11cc1...9f9

Skrevet

Bli gravid.

Anonymkode: e83de...160

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har problem med at jeg ser gravid ut,  altså veldig tjukk framover, ikke så mye på sidene. Får det ikke bort. Tips? 

Fastlegen kan evt hjelpe deg. Det er mange mulige årsaker til at fettet plasserer seg på magen, bl.a. cushings syndrom.

Anonymkode: 36725...c46

Skrevet

Her er bilde... 

Noen matvarer jeg burde unngå feks? Noen gode treningsøvelser?2016-09-22 17.12.00.jpg

Skrevet

Jeg har vært plaget med "kronisk" oppblåsthet, for meg betydde det storendring i kosthold.

Anonymkode: 1a0b9...811

Skrevet

Metabolsk syndrom? Snakk med fastlegen din:)

Anonymkode: 4ab38...b55

Skrevet

Oi det ser litt ut som en gravid mage ja. Har du tatt det opp med legen? Kan jo hende det er en årsak bak. Føler selv jeg ser gravid ut, selv om jeg går ned i vekt, ble slik etter jeg var gravid, ble aldri tilbake til normalen igjen. For min del er det ikke noe å gjøre med, untatt evt operasjon har en del løs hud og "heng" men jeg har ikke slik som deg da du virker mer oppblåst på et vis mitt problem kan skjules bak klær og jeg vet jo årsaken- har vært gravid.

Tenker kansje det er noe du ikke tåler du spiser, gluten allergi o.l reaksjon? Ville tatt det opp med legen for sikkerhetskyld, du ser jo ganske liten og smal ut ellers.

Skrevet

Jøss det ser jo nesten ut som meg det der, bare at min mage sitter hoyere opp. Og nei, jeg er heller ikke gravid.

Midjemålet mitt er altfor høyt i forhold til "anbefalt", men gikk ikke tilsvarende ned selv da jeg var på det tynneste. Det virket ikke som om legen var så veldig interessert da jeg tok det opp, hun sa noe som at "ja vi er nå alle forskjellige". 

Jeg har mye vondt i magen og kjenner ofte at jeg blir oppblåst av mat, men jeg har ikke funnet noe mønster. Jeg synes det er vanskelig å få god hjelp og har heller ikke penger til å betale for privat hjelp så jeg har bare innfunnet meg med at slik ser jeg ut. 

Skal følge med i tråden her om det kommer noen nyttige råd, og så håper jeg du TS har litt met guts enn meg og finner ut av det. Lykke til.

Anonymkode: a185d...71f

Skrevet

Har du vært gravid før? Jeg tenker at det kan ha noe med magemusklene å gjøre. Jeg ser slik ut, men har gått gravid, og fikk splitta magemuskler. Derfor ser jeg nå konstant gravid ut.. 

Anonymkode: a59a0...241

• Liker 1
Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her er bilde... 

Noen matvarer jeg burde unngå feks? Noen gode treningsøvelser?2016-09-22 17.12.00.jpg

Holder du inn magen nå eller blåser ut ? Jeg hadde vært bekymret og kontaktet lege. Med den vekta du har og at du ser så tynn ut bør jo vekke en bekymring for dine indre organer.  

Skrevet

Jeg hadde definitivt tatt dette opp med fastlege/gynekolog. Jeg hadde tilsvarende mage som deg, og det ble oppdaget en stor cyste i magen. Heldigvis var min godartet. I etterkant har jeg lurt mye på hvordan jeg kunne ha trodd dette var normalt og hvorfor ingen andre har reagert. Men vi tenkte alle at jeg bare var "litt tjukk"...

Har du andre plager? Smerter? 

Anonymkode: dccda...28d

Skrevet
15 minutter siden, Jessica skrev:

Holder du inn magen nå eller blåser ut ? Jeg hadde vært bekymret og kontaktet lege. Med den vekta du har og at du ser så tynn ut bør jo vekke en bekymring for dine indre organer.  

hvilke organer? du ser vel at det der er overflødig flesk :roll:

Anonymkode: 7410c...99c

Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hvilke organer? du ser vel at det der er overflødig flesk :roll:

Du tror at flesket henger i tynt usynlig tråd??

Skrevet
Et øyeblikk siden, Jessica skrev:

Du tror at flesket henger i tynt usynlig tråd??

Hva tror du selv da? at magen har blåst seg opp som en ballong ?

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva tror du selv da? at magen har blåst seg opp som en ballong ?

Nei. Jeg tror at ts sliter med et eller annet som vi to tydeligvis ikke vet. Og bare så det er sagt. Magefettet er det farligste fettet :ph34r:

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Her er bilde... 

Det er ser seriøst ut. Og det er ikke fett, som noen her påstår. Du er slank ellers, men ser ut som du er høygravid! Er dette noe som pågår lenge, eller går det over etter en liten tid? Har du hatt noen operasjoner som involverer tarmer og mage? Det kan være tarmslyng eller brokk, eller ganske enkelt oppblåsthet. Men det er uvanlig at det er så stort om du ikke har gjennomgått en mageoperasjon som har med tarmene å gjøre. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg blir sånn når jeg er oppblåst.. Du spiser ikke gluten eller noe du reagerer på da?

Anonymkode: c7aa7...661

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...