Gå til innhold

Hvordan gi beskjed om at jeg ikke vil møte han likevel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg datet en gutt i en lang periode i fjor. Men så flyttet vi hvert vårt sted så kontakten uteble en stund. Etter en stund så begynte vi å snakke litt sammen via meldinger og tlf. Jeg har nok gitt inntrykk for at jeg ønsker å møte han igjen, men nå har jeg ombestemt meg. 

Han har spurt noen ganger nå om jeg er med å finne på noe (nå er vi flyttet til samme sted igjen). Jeg har prøvd å sno meg unna å svare for jeg synes det er vanskelig. 

Har dere noe forslag til hva jeg kan si? Vi var ikke på kjæreste-stadiet når vi holdt på, og jeg vet jo ikke om vi ville vært det heller i det hele tatt om  vi hadde fortsatt. Så jeg tror ikke han er stormforelsket, men jeg vil jo ikke skuffe han heller. 

Anonymkode: e54ec...f42

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei takk, jeg ønsker ikke å treffes.

Anonymkode: c65f2...a37

Gjest Spiderman
Skrevet

Du kan enten gi han en sjanse eller si på en pen måte at du ikke er interessert..

Skrevet

Pleier å dra en løgn om at jeg har møtt noen andre nettopp, og at det føles litt feil og treffe gamle flammer/ekser akkurat nå.

Du kan jo evt bare ta en kaffe med han og prate litt om været, og så fortelle på en fin måte at det nok er litt over for deg, at det var bra så lenge det varte og at du håper dere kan forbli venner (selv om dere begge vet at det ikke skjer). 

Det kan jo også bare være at du bygger opp litt unødvendig angst rundt dette møtet siden det er lenge siden sist, og at hvis du gir det en sjanse og møter han igjen så ombestemmer du deg igjen. Så det kan jo være en fordel å møte han, enten det plutselig klaffer igjen eller for og få avsluttet ordentlig og ikke ha noe løse tråder.

Skrevet
1 time siden, Cuntzilla skrev:

Pleier å dra en løgn om at jeg har møtt noen andre nettopp, og at det føles litt feil og treffe gamle flammer/ekser akkurat nå.

Du kan jo evt bare ta en kaffe med han og prate litt om været, og så fortelle på en fin måte at det nok er litt over for deg, at det var bra så lenge det varte og at du håper dere kan forbli venner (selv om dere begge vet at det ikke skjer). 

Det kan jo også bare være at du bygger opp litt unødvendig angst rundt dette møtet siden det er lenge siden sist, og at hvis du gir det en sjanse og møter han igjen så ombestemmer du deg igjen. Så det kan jo være en fordel å møte han, enten det plutselig klaffer igjen eller for og få avsluttet ordentlig og ikke ha noe løse tråder.

Syntes ikke det er noe bra å si det, selv om de fleste vet at det ikke blir en realitet. Noen kan jo tro det, og det er mer redelig å dra av plasteret fort. 

Jeg pleier heller å si at jeg ikke har tid til en ny kvinne i livet mitt akkurat nå. Det er jo for så vidt heller ingen løgn, da jeg normalt sett ikke har tid til mer enn et minimum av private gjøremål. 

Anonymkode: ffaa8...75b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...