Gå til innhold

Hvor mye ser du i gjennomsnitt på TV daglig?  

1. 1. Hvor mye ser du i gjennomsnitt på TV daglig?

• Under 1 time
      8
    • 1-2 timer
      10
    • 2-4 timer
      12
    • 4-6 timer
      5
    • Mer enn 6 timer
      2
    • Ser ikke på TV
      2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser du mye på TV? Må innrømme jeg blir sittende foran TVskjermen en stund daglig. Når jeg først har ssatt meg kan det være vanskelig å reise seg igjen :bukke:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er hjemme hele dagen så jeg har ofte TV'en på i mange, mange timer. For det meste er den bare på i bakgrunnen når jeg sitter på data'n da.

Skrevet

Under en time om dagen. Ser nyhetene hver dag, ellers er det svært lite jeg MÅ se. Ser Friends hver tirsdag og Dr. Phil får jeg med meg hvis jeg er hjemme, ellers litt her eller der.

Skrevet
Er hjemme hele dagen så jeg har ofte TV'en på i mange, mange timer. For det meste er den bare på i bakgrunnen når jeg sitter på data'n da.

Samme her. Er jeg hjemme fra jobb står den på hele dagen. Men bare i bakgrunnen, så ser jeg litt innimellom. Men når går er på jobb står den ikke på så lenge :)

Skrevet

Ser Judging Amy, Friends, Beat for beat og Nytt på nytt. Prøver å få med meg nyhetene også.

Skrevet

Jeg jobber kun dag, og mannen min kveld, så når jeg har lagt datteren min, ser jeg nok 2-4 timer hver dag..

Skrevet

Under en time. Kaster bort tiden min foran dataen istedet.

Skrevet

variere veldig ja..enkelte dager er det bare helt perfekt å sløve på sofaen, se den ene såpeoperaen etter den andre. mens andre dager er ikke tvn på i det hele tatt. så gjennomsnittlig blir det vel sikkert 1-2 timer daglig..

Skrevet
Under en time. Kaster bort tiden min foran dataen istedet.

Jeg også! :oops:

Skrevet

Det varierer veldig,når jeg er hjemme hele dagen kan det gå mange timer foran tv'en ja

Skrevet

Fra 4 - 6 timer.. enkelte dager MYE mer... spørs hva som går det da!!

Skrevet

Ca 1-2 timer tenker jeg, noen ganger mer. Pleier å få med meg nyheter også avhenger det jo av om det går noe jeg pleier så se på som Friends, The O.C, Gilmore Girls, inrednings- og interiørprogrammer etc.

Skrevet

Det varierer veldig.

Jeg bor sammen med en TV-gal og når jeg ikke er alene står TV'en på hele tiden, mens jeg er istand til å nyte stillheten uten summingen fra TV'en og kose meg med en god bok istedenfor.

Gjest lilletroll
Skrevet

4-6 timer hver dag.... :oops: Tenk på alt det fornuftige jeg kunne brukt den tiden til EGENTLIG..... :-?

Skrevet

Under 1 time.. Ser nesten aldri på tv.. Nyheter og sånn i såfall ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Ser nesten ikke på TV, er her på KG isteden.

Gjest Dolphina
Skrevet

Varierer veldig. I dag har det kanskje blitt 2 timer til sammen.

Hvis jeg regner med nå.

Sitter ved tv`n, men konsenterer meg mest om dataen.

Ser litt på ettermiddag og kanskje litt på kvelden.

Rekker ikke mer...

Og er egentlig glad for det!:)

Skrevet

Varierer veldig fra dag til dag. Jeg ser kun serier/programmer jeg følger med på. (noenganger ser jeg også nyhetene, men stort sett leser jeg dem på nett)

Mandager: The L Word

Tirsdager: CSI og Friends

Onsdager: tv'n blir slått av etter at datteren min har sett barnetv

Torsdager: 71 grader nord og Politiet

Fredager: Beat for beat og Nytt på nytt

Lørdager: sjelden vi ser tv, ser vi på noe så er det som regel en dvd.

Søndager: Robinson og Charmed (charmed blir tatt opp på video og sett senere på kvelden)

Så gjennomsnittlig ser jeg tv ca 2 timer daglig.

(ikke spør hvor mye jeg sitter på nett :oops: )

Skrevet

Jeg har ikke tv akkurat nå, så det begrenser jo tv-tittingen min litt... Men når jeg har tv også ser jeg maks en time i uka, i snitt. Bruker til gjengjeld veldig mye tid foran pc'en på internett, spill og kreativt arbeid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...