Gå til innhold

Julenavnelapper

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt slike til og fra-lapper nå? :-)

Anonymkode: 9a743...f2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke lov å kjøpe juleting før 1. desember :nei:

Men om du likevel skulle være litt rebelsk av deg kan du sjekke Nille, Spar kjøp, Europris og slike butikker

Anonymkode: 5610d...809

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke lov å kjøpe juleting før 1. desember :nei:

Men om du likevel skulle være litt rebelsk av deg kan du sjekke Nille, Spar kjøp, Europris og slike butikker

Anonymkode: 5610d...809

Kun av praktiske grunner, lover! Har noen store julegaver liggende, som jeg tenkte å pakke i bilen når jeg kjører nordover i oktober. På den måten slipper jeg å finne plass til alt i bilen når jeg kjører nordover i desember ;-) Så tenkte jeg å pakke dem inn så slipper jeg det stresset i desember. 

Men takk! Skal se om de har fått inn :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Wednesday, September 21, 2016 at 22.25, AnonymBruker skrev:

Kun av praktiske grunner, lover! Har noen store kartongerliggende, som jeg tenkte å pakke i bilen når jeg kjører nordover,  i oktober. På den måten slipper jeg å finne plass til alt i bilen når jeg kjører nordover i desember ;-) Så tenkte jeg å pakke dem inn så slipper jeg det stresset i desember. 

Men takk! Skal se om de har fått inn :-)

Du kan også lage selv! Da får du gjerne lapp som matcher ekstra pent til papiret! ;) Klippe ut i hvitt papir, eller kartong,  og feste en klippet bit (Eks hjerte)av gavepapiret på det hvite. Da kan du lage plass til å skrive noen hyggelige ord også, om du vil, og ikke bare til og fra. Om du kjøper et kartongark (som fås i alle farger og også mønster), får du klippet til mange lapper! Firkantede, runde, hjerter osv. Evt pynte med klistremerke. Mange fine mønsterark å få tak i, som ikke trengs å gjøre noe ekstra med, bare klippe ut, lage hull, og skrive på baksiden. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...