AnonymBruker Skrevet 21. september 2016 #1 Skrevet 21. september 2016 Hei! Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt slike til og fra-lapper nå? :-) Anonymkode: 9a743...f2d
AnonymBruker Skrevet 21. september 2016 #2 Skrevet 21. september 2016 Det er ikke lov å kjøpe juleting før 1. desember Men om du likevel skulle være litt rebelsk av deg kan du sjekke Nille, Spar kjøp, Europris og slike butikker Anonymkode: 5610d...809
AnonymBruker Skrevet 21. september 2016 #3 Skrevet 21. september 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke lov å kjøpe juleting før 1. desember Men om du likevel skulle være litt rebelsk av deg kan du sjekke Nille, Spar kjøp, Europris og slike butikker Anonymkode: 5610d...809 Kun av praktiske grunner, lover! Har noen store julegaver liggende, som jeg tenkte å pakke i bilen når jeg kjører nordover i oktober. På den måten slipper jeg å finne plass til alt i bilen når jeg kjører nordover i desember ;-) Så tenkte jeg å pakke dem inn så slipper jeg det stresset i desember. Men takk! Skal se om de har fått inn :-) Anonymkode: 9a743...f2d
Lykkehjerte Skrevet 22. september 2016 #5 Skrevet 22. september 2016 Den Wednesday, September 21, 2016 at 22.25, AnonymBruker skrev: Kun av praktiske grunner, lover! Har noen store kartongerliggende, som jeg tenkte å pakke i bilen når jeg kjører nordover, i oktober. På den måten slipper jeg å finne plass til alt i bilen når jeg kjører nordover i desember ;-) Så tenkte jeg å pakke dem inn så slipper jeg det stresset i desember. Men takk! Skal se om de har fått inn :-) Anonymkode: 9a743...f2d Du kan også lage selv! Da får du gjerne lapp som matcher ekstra pent til papiret! Klippe ut i hvitt papir, eller kartong, og feste en klippet bit (Eks hjerte)av gavepapiret på det hvite. Da kan du lage plass til å skrive noen hyggelige ord også, om du vil, og ikke bare til og fra. Om du kjøper et kartongark (som fås i alle farger og også mønster), får du klippet til mange lapper! Firkantede, runde, hjerter osv. Evt pynte med klistremerke. Mange fine mønsterark å få tak i, som ikke trengs å gjøre noe ekstra med, bare klippe ut, lage hull, og skrive på baksiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå