AnonymBruker Skrevet 21. september 2016 #1 Skrevet 21. september 2016 Dessverre har jeg gjort noe uklokt. En av mine foresatte ønsker å kvitte seg med en av kollegaene. Denne kollegaen liker jeg og har et godt forhold til. Allikevel ble jeg manipulert av den ene sjefen til å sverte denne kollegaen hos den andre sjefen. Gjorde det og nå har jeg så dårlig samvittighet samt at den øverste sjefen har fått er dårlig bildet av meg. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Vil jo heller ikke miste min egen jobb. Føler meg skviset mellom de to sjefene. Hva kan jeg gjøre? Anonymkode: 619f4...b49
AnonymBruker Skrevet 21. september 2016 #2 Skrevet 21. september 2016 En foresatt er en som har ansvar for noen som er umyndig... hør på ditt etiske kompass. Hva er riktig? Anonymkode: 6812e...b40 5
AnonymBruker Skrevet 21. september 2016 #3 Skrevet 21. september 2016 Tror vi trenger mer detaljer... Spytt drittsjefen i ansiktet ville jeg gjort Anonymkode: e5d73...425
AnonymBruker Skrevet 21. september 2016 #4 Skrevet 21. september 2016 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: En foresatt er en som har ansvar for noen som er umyndig... hør på ditt etiske kompass. Hva er riktig? Anonymkode: 6812e...b40 Hehe, mener sjef. Anonymkode: 619f4...b49 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2016 #5 Skrevet 21. september 2016 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror vi trenger mer detaljer... Spytt drittsjefen i ansiktet ville jeg gjort Anonymkode: e5d73...425 Kollegaen håper på fast ansettelse. Anonymkode: 619f4...b49
AnonymBruker Skrevet 22. september 2016 #6 Skrevet 22. september 2016 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Dessverre har jeg gjort noe uklokt. En av mine foresatte ønsker å kvitte seg med en av kollegaene. Denne kollegaen liker jeg og har et godt forhold til. Allikevel ble jeg manipulert av den ene sjefen til å sverte denne kollegaen hos den andre sjefen. Gjorde det og nå har jeg så dårlig samvittighet samt at den øverste sjefen har fått er dårlig bildet av meg. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Vil jo heller ikke miste min egen jobb. Føler meg skviset mellom de to sjefene. Hva kan jeg gjøre? Anonymkode: Anonymkode: 3d55b...948
Gud Skrevet 22. september 2016 #7 Skrevet 22. september 2016 Hei! Det var ikke så bra. Du kan vel ikke gjøre annet enn å legge deg flat. Først for kollega, deretter for sjefen.
AnonymBruker Skrevet 22. september 2016 #8 Skrevet 22. september 2016 Hva er det du har gjort for å sverte da? For en dårlig sjef som bruker deg til sånt. Hvorfor ikke bare gjøre jobben på en respektabel måte og si til kolleagen din at hun/han ikke har mere jobb. Dårlig mennesker. Anonymkode: 3d55b...948 3
AnonymBruker Skrevet 22. september 2016 #9 Skrevet 22. september 2016 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Dessverre har jeg gjort noe uklokt. En av mine foresatte ønsker å kvitte seg med en av kollegaene. Denne kollegaen liker jeg og har et godt forhold til. Allikevel ble jeg manipulert av den ene sjefen til å sverte denne kollegaen hos den andre sjefen. Gjorde det og nå har jeg så dårlig samvittighet samt at den øverste sjefen har fått er dårlig bildet av meg. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Vil jo heller ikke miste min egen jobb. Føler meg skviset mellom de to sjefene. Hva kan jeg gjøre? Anonymkode: 619f4...b49 Har du dårlig samvittighet fordi din øverste sjef har fått ett dårlig bilde av deg, eller at du faktisk har dolket noen i ryggen? Hvorfor kunne ikke sjefen din gjøre det selv? Hva er det kollegaen din gjør som fortjener en slik behandling, da? Anonymkode: 5b881...86a
AnonymBruker Skrevet 22. september 2016 #10 Skrevet 22. september 2016 Du har ansvar for dine egne handlinger! Ta konsekvensene og legg deg flat. Anonymkode: 5a5dd...6dd 4
Gjest Enhorning Skrevet 23. september 2016 #11 Skrevet 23. september 2016 Prøv å oppføre deg "perfekt" (vet ikke hva man skal kalle det) og legg deg flat for det du gjorde, men gjør sjefen din indirekte klar på at han gjorde noe galt og at du ikke er villig til å bli manipulert igjen.
AnonymBruker Skrevet 23. september 2016 #12 Skrevet 23. september 2016 Man gjør ikke slike ting, hvor er verdier og personlig intigritet? Anonymkode: eceb9...b00
Gjest O.G. Skrevet 23. september 2016 #13 Skrevet 23. september 2016 ER det liksom meningen jeg skal synes synd i deg, TS?`
Gjest Cartman Skrevet 24. september 2016 #14 Skrevet 24. september 2016 Du får gjemme dolken på et trygt sted. Uten beviser kan ingen ta deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå