AnonymBruker Skrevet 21. september 2016 #1 Skrevet 21. september 2016 Er flau over meg selv, så denne blir anonym. Var på obs i dag, og plukket med meg en elektrisk gjenstand. Brukte selvscanning, og når jeg sanne varen fikk jeg feilmelding. Ventet noen sekunder, så at varen ikke hadde gått inn og sanne den på ny. Denne gangen la den seg inn. Fortsatte å hande og på slutten syntes jeg summen var vel høy, men jeg var stressa og tenkte at noen av varene sikkert var dyrere enn jeg hadde tenkt meg (masse varer). Derfor gikk jeg bare til kassen og betalte. Fikk to garantilapper og tenkte at maskinen gjorde en feil ( er det rart jeg er flau..) Først når jeg kom hjem så jeg på handlelappen - og så klart har jeg betalt for den elektroniske gjenstanden to ganger. Å! Jeg er frustrert. Hadde jeg bare sett på handlelappen før jeg gikk.... 500 kr tapt. Har ikke noen spørsmål, må bare ventilere litt frustrasjon.... Anonymkode: 41eb9...9bb
minister-mio Skrevet 21. september 2016 #2 Skrevet 21. september 2016 Er det så flaut da? Jeg syntes du skal gå tilbake å få pengene tilbake eller glemme hele greia 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2016 #3 Skrevet 21. september 2016 Gå tilbake og forklar hva som skjedde Godt mulig du får pengene igjen. Anonymkode: f3148...dfb
dillyduzit Skrevet 21. september 2016 #4 Skrevet 21. september 2016 Er det ikke bare å gå tilbake, og forklare situasjonen da? Som regel pleier de ansatte å være veldig greie på sånt, spesielt når man har brukt de selvscann kassene. 2
langbein86 Skrevet 21. september 2016 #5 Skrevet 21. september 2016 Du hår jo bare tilbake og forklarer situasjon? De har vel kontroll på varebeholdningen, så de ser vel at kun en er kjøpt regner jeg med 😊
AnonymBruker Skrevet 21. september 2016 #6 Skrevet 21. september 2016 Et øyeblikk siden, langbein86 skrev: Du hår jo bare tilbake og forklarer situasjon? De har vel kontroll på varebeholdningen, så de ser vel at kun en er kjøpt regner jeg med 😊 Nettopp det jeg også skulle skrive. En slik tabbe er jo ikke til å unngå når man lar kundene stå for denne oppgaven. Det er heller ikke uvanlig å oppdage det i ettertid når man har kommet hjem. Anonymkode: a844d...90b 1
Jolene Skrevet 21. september 2016 #7 Skrevet 21. september 2016 Som de over sier, gå tilbake og forklar situasjonen.
AnonymBruker Skrevet 21. september 2016 #8 Skrevet 21. september 2016 Dette er ikke så flaut som du tror, TS. Det vare bare en glipp, skjer de fleste innimellom Anonymkode: 37199...762
AnonymBruker Skrevet 21. september 2016 #9 Skrevet 21. september 2016 Tusen takk for svar! Var flau over at jeg ikke oppdaget at prisen var 500 kr mer enn forventet. Bruker å ha stålkontroll på hvor mye det skal koste, men jeg er litt stressa for tiden. Tenkte ikke over det med varebeholdningen, da er det et lite håp om å ikke tape pengene 😊Tar kontakt når de åpner i morgen. Tusen takk til dere alle! Får alltid så god hjelp her inne ❤ Anonymkode: 41eb9...9bb
AnonymBruker Skrevet 21. september 2016 #10 Skrevet 21. september 2016 Som noen andre her allerede har skrevet: ta med kvittering, garanti-lapper eller hva det nå heter. Godt mulig at de ansatte er forståelsesfulle, og tar imot det ubrukte eksemplaret ditt. Anonymkode: a2e9b...6dc
Gjest BabyBlue Skrevet 21. september 2016 #11 Skrevet 21. september 2016 Alt som blir handlet i løpet av dagen går vel inn i systemet til butikken? Så lenge du har orden på klokkeslettet du var der inne og tar med varen du kjøpte i tillegg, så er det stor sjanse for at det ordner seg
AnonymBruker Skrevet 21. september 2016 #12 Skrevet 21. september 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk til dere alle! Får alltid så god hjelp her inne Kanskje du bør vente med takken til du faktisk har fått igjen pengene i morgen. Alle råd på KG bør tas med store mengder salt. Anonymkode: 2b415...38a
AnonymBruker Skrevet 21. september 2016 #13 Skrevet 21. september 2016 Kan bare håpe på at de tror på meg. Jeg vet jo at jeg bare tok med meg en vare og betalte for to. Men når jeg ikke så det før jeg gikk ut av butikken kan jeg ikke bevise at jeg bare tok med meg en... Må bare høre om de tror på meg når jeg forklarer at den la seg inn x 2 pga feilmelding på scanneren Anonymkode: 41eb9...9bb
AnonymBruker Skrevet 21. september 2016 #14 Skrevet 21. september 2016 😊 Tar det ikke for sikkert at jeg får noe som helst. Men uten råd her inne hadde jeg bare kastet kvitteringen og skrevet det på lista over livets sure erfaringer. Jeg tenkte ikke over at det kanskje kan komme opp på varebeholdningen 😊 Anonymkode: 41eb9...9bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå