AnonymBruker Skrevet 21. september 2016 #1 Skrevet 21. september 2016 Ser på meg selv som ganske oppegående, men i møte med NAV blir jeg helt fortvilet og forvirret. Jobber 70% og har en midlertidig 30% ufør gjennom arbeidsgiver sin forskning. Er innvilget AAP og i vedtaket står det at AAP gjelder for 5 dager i uka.men jeg jobber jo kun 3,5 dag i uka......Planen et at jeg skal jobbe to halve dager i uka, i forhold til arbeidsgiver er det 20%. I forhold til NAV? En dag av 70%? Og hvordan før er jeg dette? Anonymkode: ffbb9...815
AnonymBruker Skrevet 21. september 2016 #2 Skrevet 21. september 2016 På meldekortet fører du opp hvor mange timer du ha jobbet. Du behøver ikke begynne å regne ut prosenter Anonymkode: f8122...d3c
AnonymBruker Skrevet 21. september 2016 #3 Skrevet 21. september 2016 NAV skal regne ut dette for deg når du sender meldekort. I meldekortet fyller du ut antall timer du jobber per dag/uke, og så regner de ut hvor mye dette utgjør av AAP'en du skal få. Regner med at de 30% du får utbetalt fra arbeidsgiverens forsikring kommer utenom summen NAV har beregnet at du skal få, men dette kan du ringe og spørre dem om. Anonymkode: 99ebf...4fe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå