Gjest gjest1 Skrevet 17. november 2004 #1 Del Skrevet 17. november 2004 Hvorfor påkaller jeg dem når jeg kommer, når jeg ikke en gang er kristen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tispa ii Skrevet 17. november 2004 #2 Del Skrevet 17. november 2004 Godt spørsmål, Possum. Jeg lurer også stadig på det der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Føniks Skrevet 18. november 2004 #3 Del Skrevet 18. november 2004 Det har du frå amerikanske filmar! Tenk deg om; utbrot som "Oh God" og "Jesus" er veldig vanlege begeistringsord i USA. Det er noko ein stønnar ut når glede toppar seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaffegjesten Skrevet 18. november 2004 #4 Del Skrevet 18. november 2004 Kjæresten din hadde kanskje blitt overrrasket hvis du ropte/sa - hælvete heller - når det gikk for deg? Tror nok uansett religionsoppfatning det virker litt hyggeligere med "Gud og Jesus" - selv om det slett ikke stemmer. Ingenting har skapt så mye fandenskap som religon(-skriger) Jeg sier ingen av de ordene når det går for meg, men det hender noen ord kommer og da er det heller noe annet...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dossum Skrevet 18. november 2004 #5 Del Skrevet 18. november 2004 Jeg sier ofte "Fy Faen" når det går for meg, men er medlem av statskirken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 18. november 2004 #6 Del Skrevet 18. november 2004 Jeg sier navnet på den jeg ligger med jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. november 2004 #7 Del Skrevet 18. november 2004 Jeg sier ofte "Fy Faen" når det går for meg Det sier jeg også.. Gud har vel sluppet ut et par ganger, men Jesus??!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Angelina Skrevet 18. november 2004 #8 Del Skrevet 18. november 2004 Jeg skrek det en god stund før, men nå sier jeg bare navnet hans!! Det høres litt bedre ut, enn og ligge og skrike på gud&jesus liksom!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 18. november 2004 #9 Del Skrevet 18. november 2004 Det sier jeg også.. Gud har vel sluppet ut et par ganger, men Jesus??!! Engelsk er hovedspråket hos oss. Hadde neppe kommet med jesus dersom det ikke var tilfelle. Min engelske versjon av jesus lyder omtrent som jeezez, og er noe jeg sier når jeg blir overrasket - som av sinnsyk sterk orgasme. Og når jeg bryter ut med gud eller jesus (jeezez), så lener mannen seg frem og hvisker meg i øret: 'Fictional characters' Dirty talking når nye høyder hos oss... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 666 Skrevet 18. november 2004 #10 Del Skrevet 18. november 2004 Å - jeg som trodde at når dama begynt å rope på Gud og Jesus når vi hadde samleie, var fordi at kvinner kan gjøre flere ting samtidig og at de prøvde å frelse meg fra synden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 18. november 2004 #11 Del Skrevet 18. november 2004 Roper vel på Gud ja...Og han jeg ligger med... Og Fy Faen... For en salig blanding! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nøste Skrevet 18. november 2004 #12 Del Skrevet 18. november 2004 Jeg roper herre jesus så deilig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. november 2004 #13 Del Skrevet 18. november 2004 Jeg sier ofte "Fy Faen" når det går for meg' date=' men er medlem av statskirken.[/quote'] Satan her, men er ingen djeveldyrker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vindelspev Skrevet 18. november 2004 #14 Del Skrevet 18. november 2004 Jeg klarer liksom ikke bestemme meg jeg, det veksler mellom "Gud", "Herregud", "Fy faen" og "Satan"... Alt på en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Phair Skrevet 18. november 2004 #15 Del Skrevet 18. november 2004 Roper stort sett på jævel'n jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jenta. . . Skrevet 22. november 2004 #16 Del Skrevet 22. november 2004 Jeg roper faktisk oftere Åh, herregud enn navnet på typen min. Går også mye i Oh, my God og Jesus (Jeezez) men det er som oftest etterpå når jeg rir på etterbølgene av orgasmen. Tror ikke typen bryr seg så mye om hvem jeg roper på så lenge det ikke er et annet mannsnavn...Hehehe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 22. november 2004 #17 Del Skrevet 22. november 2004 Må være genialt å faktisk hete Jesus da.. Med tanke på at sikkert 50% av jordas kvinnelige andel roper på'n når de kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solskinnsbolla Skrevet 24. november 2004 #18 Del Skrevet 24. november 2004 FORDI KROPPEN ER ET TEMPEL OG BRA SEX OG ORGASME ER EN HELLIG OPPLEVELSE!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^me^ Skrevet 24. november 2004 #19 Del Skrevet 24. november 2004 hos meg går det vel i "OH GOD!!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå