Gå til innhold

Gud og Jesus

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det har du frå amerikanske filmar! Tenk deg om; utbrot som "Oh God" og "Jesus" er veldig vanlege begeistringsord i USA. Det er noko ein stønnar ut når glede toppar seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kaffegjesten

Kjæresten din hadde kanskje blitt overrrasket hvis du ropte/sa - hælvete heller - når det gikk for deg?

Tror nok uansett religionsoppfatning det virker litt hyggeligere med "Gud og Jesus" - selv om det slett ikke stemmer. Ingenting har skapt så mye fandenskap som religon(-skriger)

Jeg sier ingen av de ordene når det går for meg, men det hender noen ord kommer og da er det heller noe annet......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skrek det en god stund før, men nå sier jeg bare navnet hans!! Det høres litt bedre ut, enn og ligge og skrike på gud&jesus liksom!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sier jeg også.. Gud har vel sluppet ut et par ganger, men Jesus??!!

Engelsk er hovedspråket hos oss. Hadde neppe kommet med jesus dersom det ikke var tilfelle. Min engelske versjon av jesus lyder omtrent som jeezez, og er noe jeg sier når jeg blir overrasket - som av sinnsyk sterk orgasme. :sjarmor:

Og når jeg bryter ut med gud eller jesus (jeezez), så lener mannen seg frem og hvisker meg i øret: 'Fictional characters' :hoho: Dirty talking når nye høyder hos oss...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å - jeg som trodde at når dama begynt å rope på Gud og Jesus når vi hadde samleie, var fordi at kvinner kan gjøre flere ting samtidig og at de prøvde å frelse meg fra synden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Jeg sier ofte "Fy Faen" når det går for meg' date=' men er medlem av statskirken.[/quote']

Satan her, men er ingen djeveldyrker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jenta. . .

Jeg roper faktisk oftere Åh, herregud enn navnet på typen min. Går også mye i Oh, my God og Jesus (Jeezez) men det er som oftest etterpå når jeg rir på etterbølgene av orgasmen.

Tror ikke typen bryr seg så mye om hvem jeg roper på så lenge det ikke er et annet mannsnavn...Hehehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må være genialt å faktisk hete Jesus da.. Med tanke på at sikkert 50% av jordas kvinnelige andel roper på'n når de kommer! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...