anne lise Skrevet 22. juli 2002 #1 Del Skrevet 22. juli 2002 Noen som har vært på Algarve? Reiser dit om kort tid med 2 barn. Hva bør vi gjøre, hvilke steder bør vi besøke? osv. Anne Lise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest Skrevet 23. juli 2002 #2 Del Skrevet 23. juli 2002 Hvor skal du bo? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anne lise Skrevet 23. juli 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 23. juli 2002 Forte Oura tror jeg det heter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. juli 2002 #4 Del Skrevet 25. juli 2002 Jeg skal til Argarve kysten i september. Jeg var i Portugal for sikkert 10-15 ar siden, og husker at det er mer kultur der enn hvis du reiser til de typiske stedene i Spania eller Hellas. Fine bygninger, arkitektur, koselige gater, osv. Men det er sa lenge siden, sa jeg vet ikke om det er sann na ogsa. Sa jeg haper noen kan svare oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wondergirl Skrevet 30. juli 2002 #5 Del Skrevet 30. juli 2002 Jeg og kjæresten min var på Algarve-kysten i sommer. Har ingen barn, men vi dro på Big One Aqualand (et digert badeland)som ligger ikke så langt fra Faro (?), det var dritgøy for oss, sikkert like morsomt for dine to. Ellers kan jeg anbefale en liten koselig by som heter Tavira. Utenfor Tavira ligger det en foss som det er kjempefint å bade i, og området rundt er veldg frodig (i hvertfall da vi var der i juli). God tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anne lise Skrevet 31. juli 2002 Forfatter #6 Del Skrevet 31. juli 2002 Takk skal du ha. Det skal jeg notere opp! Anne Lise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. august 2002 #7 Del Skrevet 1. august 2002 Heisann Vi var i Portugal og Algarve i 1999 og vi var også i Tavira samt vi kjørte over til Sevilla. Vi bodde i Monte Gordo. Monte Gordo har en fantastisk lang sandstrand blant annet. Vi var også på elvebåt tur langs Guadiana. 20April2002 http://home.no.net/waraas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anne lise Skrevet 1. august 2002 Forfatter #8 Del Skrevet 1. august 2002 Noen som aner hvor mange mil det er til Gibraltar og Lisboa, og sånn ca hvor lang tid det tar å kjøre dit? anne lise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wondergirl Skrevet 2. august 2002 #9 Del Skrevet 2. august 2002 Fra Algarve til Lisboa tar det sånn ca 5 timer på motorveien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 2. august 2002 #10 Del Skrevet 2. august 2002 Strendene er kjempeflotte!!! Husk bare at bølgene som slår inn over stranden kan være lumske, så pass godt på barna! GOD TUR!!! Mvh Leo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anne lise Skrevet 2. august 2002 Forfatter #11 Del Skrevet 2. august 2002 Tusen takk for alle svar. Er det noen som også vet noe om bleier der nede? Tilgjengelighet og om det er mye dyrere? Anne Lise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
clara Skrevet 11. august 2002 #12 Del Skrevet 11. august 2002 Heisan! Det er noen år siden jeg var ved Algarvekysten, men ett sted som vel ikke har forandret seg og som jeg vil anbefale er europas sørøstligste sted Cap Vincente. Det er egentlig bare en klippeavsats ut mot havet med en fyr på, men vel der går det opp for en hvorfor man en gang i tiden trodde at verden tok slutt ved horisonten. Husk på å legge fra deg badehåndkleet langt inn på stranden - tidevannsforskjellen er stor. Kos dere! 8) Clara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anne lise Skrevet 11. august 2002 Forfatter #13 Del Skrevet 11. august 2002 Takk skal du ha. Tenk nå er det bare 2,5 uke til vi reiser :-) Gleder meg kjempemye jeg. AL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå