AnonymBruker Skrevet 21. september 2016 #1 Skrevet 21. september 2016 JA. Jeg er en dame i voksen alder. Vært plaget med at en gift mann , har surret rundt meg i 7 år.( Eller er han gift) Har hørt noe annet. Egentlig bryr det meg lite. Meg får han ikke uansett. Virket som. Han slet med og slippe meg ut av syn. Til slutt måtte jeg ra et grep Hva jeg gjorde, skal jeg ikke si så mye om. Får da vil jeg tro at jeg blir missforstått en god del. Jeg kan si så mye at jeg har fått fred. Etter og tatt vedkommende i løgn og med buksa nede Og sende en felles venn til og gjøre dritt jobben med og forfølge meg. Holder ikke vann. Du vet Din venn røste seg, når han sa hva som pågikk. Overvåking går jeg ikke på en ganger fra samme mann. Han or dum kan man bli liksom? Det som er gledelig, er at jeg har fått igjen livet mitt. Og stalking en har sluttet helt. Det jeg sier er at endelig. Kan jeg slappe av . Anonymkode: 540f2...5b5
Safiye Skrevet 21. september 2016 #2 Skrevet 21. september 2016 Tråden er ryddet for avsporinger - Pavilion, mod
AnonymBruker Skrevet 22. september 2016 #3 Skrevet 22. september 2016 Forstod ikke helt hva du mente her. Hva er røste? Anonymkode: 55001...03a
AnonymBruker Skrevet 22. september 2016 #4 Skrevet 22. september 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Forstod ikke helt hva du mente her. Hva er røste? Anonymkode: 55001...03a Røpet, tror jeg. Ikke påpek at TS' skrivestil er litt dårlig i hvert fall, for da blir bare innlegget fjernet, i tillegg til at du får kjeft av TS. Anonymkode: 343ea...3e1 2
AnonymBruker Skrevet 22. september 2016 #5 Skrevet 22. september 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Røpet, tror jeg. Ikke påpek at TS' skrivestil er litt dårlig i hvert fall, for da blir bare innlegget fjernet, i tillegg til at du får kjeft av TS. Anonymkode: 343ea...3e1 Jeg får ikke rettet dette opp da jeg skrev som anonym. Men ja røpet. 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Forstod ikke helt hva du mente her. Hva er røste? Anonymkode: 55001...03a Anonymkode: 540f2...5b5
AnonymBruker Skrevet 22. september 2016 #6 Skrevet 22. september 2016 Jeg er litt usikker på hva ditt ønske for denne tråden var... Var det noe du ønsket råd om, eller ville du få fram en debatt? Anonymkode: ccee2...133
Angelheart2 Skrevet 22. september 2016 #7 Skrevet 22. september 2016 Jeg beklager, men jeg forstår ikke hverken problemstillingen eller målet med innlegget her. Kan du skrive litt mer, tror du, uten å røpe deg? Er det en gift mann som stalker deg etter at du har gjort noe som kanskje har fått han hektet? Hva gjør han som oppfattes som stalking? Du skriver at det er tvil om han er gift eller ikke. Har dette noen betydning for saken for øvrig? Er stalkingen opphørt så er det kanskje ikke noe problem lenger og dermed ingenting du trenger hjelp til. Hva vil du da egentlig med innlegget ditt? 2
AnonymBruker Skrevet 22. september 2016 #8 Skrevet 22. september 2016 Jeg ønsket vel og fortelle at ikke alt er som det ser ut som. Og at det er lurt og følge med, slik at man ikke blir utnyttet på feil måte. Respekter et NEI. Anonymkode: 540f2...5b5
Mari Y Skrevet 22. september 2016 #9 Skrevet 22. september 2016 Jeg tror at så lenge han har sluttet å stalke, er det ikke mye du kan gjøre. Men tror jeg ville hørt med politiet om det skjer igjen. Vet ikke hva politiet kan gjøre, men tror jeg hadde ringt en gang for mye enn for lite. 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2016 #10 Skrevet 23. september 2016 23 timer siden, Mari Y skrev: Jeg tror at så lenge han har sluttet å stalke, er det ikke mye du kan gjøre. Men tror jeg ville hørt med politiet om det skjer igjen. Vet ikke hva politiet kan gjøre, men tror jeg hadde ringt en gang for mye enn for lite. Får håpe at vedkommende holder avstand. Har sagt klart i fra ved flere anledninger. Anonymkode: 540f2...5b5 1
Gjest lipgloss Skrevet 24. september 2016 #11 Skrevet 24. september 2016 Forstod fint lite og ingeting av dette innlegget, jeg er ikke den beste selv når det gjelder skrivefeil og ordlegging men dette var gresk 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå