AnonymBruker Skrevet 22. september 2016 #21 Skrevet 22. september 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Såpass ja. Hvor lenge må han klare seg uten sex/runking da? Anonymkode: 1450a...478 Vi pleier å vente ei uke eller to, og da er det helt fint. Men det har aldri vært mer enn litt sårt for ham, så kan virke som hva enn du har, er verre enn det han har fått. Anonymkode: fe853...022
AnonymBruker Skrevet 22. september 2016 #22 Skrevet 22. september 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor lenge får du ikke runka når det skjer da? Anonymkode: 1450a...478 En gang runka jeg i 9 timer, hadde ca 15 orgasmer. Ble veldig sår, å kjente jo ikke det før etter siste orgasmen. Da var jeg helt øm og sår å litt sånn gnagsår aktig look å rødlig pikk. Måtte avstå fra ranking i ca 4 uker før det ble bra. Eneste måten å få orgasme på i mellomtiden var å kle meg i en helt trang jeans uten boxer under å presset en kraftig vibrator mot pikk hodet utenpå jeansen å småjukket til orgasmen kom. Det er faktisk enda deiligere orgasme Anonymkode: c5117...a1c
ninuska_ Skrevet 22. september 2016 #23 Skrevet 22. september 2016 Tråden er ryddet for personangrep, ninuska_ ,adm
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå